eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeleniewo › Przebudowa (ulepszenie) gruntowej drogi gminnej nr 101767B Szurpiły - Wodziłki, długości 1,6 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Jeleniewo: Przebudowa (ulepszenie) gruntowej drogi gminnej nr 101767B Szurpiły - Wodziłki, długości 1,6 km.
Numer ogłoszenia: 124733 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeleniewo , ul. Słoneczna 3, 16-404 Jeleniewo, woj. podlaskie, tel. 087 5683022, faks 087 5683022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniewo.i-gmina.pl/bip/index.xml
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (ulepszenie) gruntowej drogi gminnej nr 101767B Szurpiły - Wodziłki, długości 1,6 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa (ulepszenie) przedmiotowej gruntowej drogi gminnej Szurpiły-Wodziłki, długości 1,6 km polega na wykonaniu następujących robót: - roboty pomiarowe w tym karczowanie drzew i krzewów, - roboty ziemne i wykonanie rowów przydrożnych, - przepusty pod drogą i pod zjazdami, - wyrównanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej- 10 cm, - wykonanie nawierzchni żwirowej - 15 cm. Szerokość korony drogi i jezdni 6,50 m. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót stanowiącymi załącznik do niniejszej SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Gwarancja: minimum 12 miesięcy (licząc od dnia odbioru końcowego robót)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 5.1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.1.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia (na swój koszt), a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymienionych warunków: 5.2.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w niniejszym postępowaniu złożył wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 niniejszej SIWZ. 5.2.2. Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.2.3. Zamawiający uzna wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu za spełnione na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych i opisanych w specyfikacji oraz złożonych przez wykonawcę. 5.2.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, których listę zawiera pkt. 6 niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5.2.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.2.6. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5.2.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.2.8. Brak jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o spełnieniu tych warunków, pełnomocnictw lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, zawierającego błędy, niewłaściwie poświadczonego (np.: nie poświadczenie klauzulą za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii), lub złożenie wadliwego pełnomocnictwa spowoduje wezwanie przez Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty. 5.2.9. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 6.2. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2. 6.3. Podpisany przez wykonawcę Formularz projektu umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 (podpisanie projektu umowy przez wykonawcę jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków w niej zawartych). 6.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Wykaz wykonanych robót związanych z remontami, przebudową lub budową dróg w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wykazana robota musi być rozpoczęta i zakończona w tym okresie) - załącznik nr 4. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 budowę, przebudowę lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. PLN. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w.w warunek. Do zestawienia muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że w.w roboty zostały wykonane należycie, tj. protokoły odbioru lub referencje itp., z podaniem ich wielkości i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz informacją na temat odbiorców tych robót (nazwa, adres, numer telefonu). Wykaz wykonanych robót musi być zgodny z wielkościami wynikającymi z załączonych dokumentów. 6.6.Wykaz pracowników (sporządzony według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie budowy i remontów dróg. Wykonawca dołączy uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.7.Kopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego zgodnie z załącznikiem nr 6). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z wykonawców. Zgodnie z art. 23 ust. 4 w/w ustawy, jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Oferty składane wspólnie (konsorcja): Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą spełniać poniższe warunki: - Ustanowić pełnomocnika reprezentującego wykonawców w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy. - Załączyć do oferty dokumenty wymienione poniżej: a.Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi reprezentującego wykonawców składających ofertę wspólną - (załącznik do oferty - załącznik nr 6). b.Dokumenty wymienione w pkt. 6. podp. 6.4, 6.5 od każdego wykonawcy występującego wspólnie, pozostałe dokumenty i oświadczenia są składane wspólnie Dane dotyczące poszczególnych wykonawców występujących wspólnie w zakresie doświadczenia podlegają sumowaniu. 6.9.Jeżeli Wykonawca planuje zatrudnić podwykonawców muszą oni obowiązkowo złożyć oświadczenie wymienione w pkt. 6.2. niniejszego działu. Nazwy Podwykonawców i zakres zleconych im robót muszą zostać ujawnione w ofercie - załącznik nr 7. 6.10. Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, Dokumenty o których mowa w pkt 6.10 lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym ma wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6.10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 6.10 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniewo.i-gmina.pl/bip/index.xml.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeleniewo ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Jeleniewo ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.