eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Lwowskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Lwowskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 124675 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98973 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Lwowskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1.Opracowanie projektu wykonawczego branży drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi - 5 egz. 1.2.Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - 5 egz. 1.3.Opracowanie czasowej organizacji ruchu - 4 egz. 1.4.Opracowanie projektu zagospodarowania zieleni - 3 egz. 1.5.Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. 1.6.Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. 1.7.Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej (na nośniku CD) - 2 egz. 2.Opracowanie harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji prac - 2 egz. 3.Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym: 3.1.Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej oraz projektu stałej organizacji ruchu. 3.2.Uzgodnienie harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji prac. 3.3.Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu. 4.Nadzór autorski: 4.1.Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 4.2.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 4.3.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 4.4.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 4.5.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 4.6.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 4.7.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 5.Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji oraz programu funkcjonalno- użytkowego, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 5.1.Remont nawierzchni bitumicznej jezdni wraz z wymianą krawężników. 5.2.Remont nawierzchni dwóch zatok autobusowych. 5.3.Remont przejścia podziemnego pod ulicą Lwowską w ciągu ulicy Krzemienieckiej. 5.4.Regulacja wysokościowa nawierzchni jezdni, chodników, zatok autobusowych, zatok postojowych, obrzeży i krawężników, czy innych elementów drogi przyległych do remontowanych. 5.5.Remont wszystkich wpustów kanalizacji deszczowej oraz dwóch studni kanalizacji deszczowej. 5.6.Regulacja wysokościowa elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 5.7.Wykonanie oznakowania drogowego. 5.8.Rekultywacja zieleni. 5.9.Uporządkowanie terenu. 6.Wykonanie niezbędnych prób i badań: 6.1.Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez inspektora nadzoru. 6.2.Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 6.3.Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji robót. 7.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 8.Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 9.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1180277,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 946100,19

  • Oferta z najniższą ceną: 946100,19 / Oferta z najwyższą ceną: 1553451,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.