eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Przebudowa drogi Nr 109932D w Świeciu - (droga dojazdowa do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Leśna: Przebudowa drogi Nr 109932D w Świeciu - (droga dojazdowa do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej)
Numer ogłoszenia: 124625 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, fax 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Nr 109932D w Świeciu - (droga dojazdowa do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa drogi. Trasa drogi rozpoczyna się od zjazdu z drogi wojewódzkiej Nr 358 a kończy za wjazdem na posesję Nr 263. Długość przebudowywanej drogi wynosi 800,00 mb (bez wyjazdów Nr 1 i Nr 2). Przewiduje się wykonanie korytowania trasy drogi na głębokość 30cm i wywiezienia gruntu na odległość 5km, a następnie wykonanie warstwy odcinającej gr. 6cm z piasku, podbudowy tłuczniowej o łącznej grubości warstw 23cm oraz nawierzchni mineralno-bitumicznej o grubości warstw: 4 cm - warstwa wiążąca, 3 cm - warstwa ścieralna. Dane techniczne: - długość drogi - 800,00 mb, - szerokość jezdni - 3,00 m, - szerokość poboczy - 2 x 0,50 m, - spadki poprzeczne drogi - 2%, - spadki poboczy - 5%, Zestawienie zjazdów : L.p. km Zjazd Obmiar 1 0+163 Zj1 (4,00+5,00)/2*1,50 2 0+186 Zj2 (4,00+5,00)/2*1,50 3 0+304 Zj3 (4,00+5,00)/2*1,50 4 0+309 Zj4 (4,00+5,00)/2*1,50 5 0+338 Zj5 (4,00+7,00)/2*2,50 6 0+353 Zj5a (4,00+5,00)/2*1,50 7 0+450 Zj6 (4,00+5,00)/2*1,50 8 0+485 Zj7 (4,00+5,00)/2*1,50 9 0+533 Zj8 (4,00+5,00)/2*1,50 10 0+559 Zj9 (4,00+5,00)/2*1,50 11 0+618 Zj10 (4,00+5,00)/2*1,50 12 0+634 Zj11 (4,00+5,00)/2*1,50 Zestawienie rozjazdów: R1 - (3,00*8,00)=24,00m2; R2 - (5,00+3,00)=15,00m2; R3 - (5,00+3,00)=15,00m2; Dodatkowe powierzchnie na skrzyżowaniu -1: (20,00+3,00)/2*16,00-3,00*16,00=136,00m2 Powierzchnia jezdni: 800,00*3,00=2400m2 Trasa drogi pokrywa się z trasą ewidencyjną i nie przewiduje się jej zmiany. Wzdłuż trasy na odcinku 0+015 - 0+215 przewidziano do ułożenia prawostronny ściek z elementów betonowych. Ponadto przed wyjazdem na drogę 358 należy zamontować w poprzek drogi odwodnienie liniowe AcoDrain S150K o długości 7,00mb z odprowadzeniem do rowu przydrożnego. Wzdłuż skarp drogi należy przed korytowaniem wykonać odsunięcie skarpy od drogi o ok. 0,50m Wyjazdy. W projekcie budowlanym przewidziano także przebudowę 2-ch wyjazdów z posesji: - Wyjazd 1 Przewiduje się wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej na z wyjeździe z posesji poprzez wyrównanie istniejącej podbudowy a następnie wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej dwuwarstwowej: 4 cm - warstwa wyrównawcza, 3cm - warstwa ścieralna. Całkowita powierzchnia jezdni wynosi - 234,00m2. Od strony posesji przewidziano odcięcie jezdni krawężnikiem betonowym 30x15cm oraz wykonanie odwodnienia li-niowego AcoDrain S150K o długości 4,00 mb z odprowadzeniem wody na skarpę rurociągiem PCV160mm o długości 2,00 mb. - Wyjazd 2 Przewiduje się wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej na z wyjeździe z posesji poprzez oczyszczenie i uzupełnienie ubytków nawierzchni masą mineralno-bitumiczną, a następnie wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej dwuwarstwowej: 4 cm - warstwa wyrównawcza, 3cm - warstwa ścieralna. Całkowita powierzchnia jezdni wynosi -117,00m2. Od strony posesji przewidziano odcięcie jezdni krawężnikiem betonowym 30x15cm oraz wykonanie odwodnienia li-niowego AcoDrain S150K o długości 4,00 mb z odprowadzeniem wody na skarpę rurociągiem PCV160mm o długości 2,00 mb. TECHNOLOGIA WYKONANIA ROBÓT. Roboty drogowe należy rozpocząć od ścięcia równiarką istniejących poboczy w celu odsłonięcia krawędzi jezdni. Następnie należy prowadzić roboty ziemne przy regulacji skarpy oraz korytowaniu drogi. Urobek z poboczy oraz wykopów należy wywieźć w miejsce wskazane przez inwestora - na odległość 5km. Wykonać warstwę odcinającą z piasku a następnie kolejne warstwy podbudowy. Na powierzchniach zjazdów i rozjazdów należy wykonać korytowanie, ułożenie warstwy odcinającej oraz podbudowy tłuczniowej. Wykonać zaprojektowane elementy odwodnienia drogi: ścieki betonowe oraz odwodnienie liniowe. Przygotowaną powierzchnię spryskać emulsją asfaltową. Nawierzchnię z masy mineralno - bitumicznej należy wykonać dwuwarstwowo: - warstwa wiążąca o grubości 4 cm, - warstwa ścieralna o grubości 3 cm. Po zakończeniu robót należy uporządkować plac budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 usta-wy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655), tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić stosowne dokumenty tj.: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. - aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - oświadczenie kierownika o przyjęciu tej funkcji w przypadku wyboru oferty. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia wymagane jest wykazanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia popartych dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Udzielą gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego wszystkich robót. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według reguły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie musza złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu: Wypełniony Formularz Ofertowy załącznik Nr 1, Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót oraz punktem - SIWZ, - Informacja jakiej części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik Nr 2 do SIWZ), W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, Wykonawcy zobowią-zani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik Nr 3 SIWZ), - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - (załącznik Nr 4 SIWZ) - Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 4 zostały wykonane należycie (referencje), - Dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. - Zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę członków izby samorządu za-wodowego osób, które będą kierowały powierzonymi robotami. - Oświadczenie kierownika o przyjęciu funkcji w przypadku wyboru oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lesna.tensoft.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej ul. Rynek 19 (pok. Nr 9) 59 - 820 Leśna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej ul. Rynek 19 (pok. Nr 6 sekretariat) 59 - 820 Leśna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.