eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Blachownia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Blachownia: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Blachownia
Numer ogłoszenia: 12457 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252629 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Blachowni, ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, woj. , tel. 034 3270409, 3270461, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Blachownia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Blachownia. Wspólny Słownik zamówień CPV : 09310000-5 energia elektryczna. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Blachownia. 3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Dostawcą. 5. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 6. Szacunkowe zużycie energii w okresie obowiązywania umowy wynosi: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 29, Całkowita moc umowna [kW] - 766, Grupa taryfowa wg OSD - C12b, Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] - 522,7, Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy - druga zmiana, Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego - Kompleksowe, Sposób wypowiedzenia umów - Wypowiedzenie umów leży po stronie Zamawiającego, Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii - Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy, Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych - Dla okresu zamówienia Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych, Informacja o udzieleniu Dostawcy pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2, Informacja o płatnikach - Płatnikami są podmioty wymienione w załączniku nr 8a do SIWZ, Ilość umów do podpisania - 1. 7. . W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętych przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 8. Dostawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Dostawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty Załącznik Nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Corrente Sp. z o.o., Ul. Konotopska 4, 85-850 Ożarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179965,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 293,85

  • Oferta z najniższą ceną: 293,85 / Oferta z najwyższą ceną: 306,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.