eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wińsko › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości trzech milionów złotych na pokrycie deficytu budżetu Gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Wińsko: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości trzech milionów złotych na pokrycie deficytu budżetu Gminy
Numer ogłoszenia: 124519 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83707 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wińsko, Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 071 3898186, faks 071 3898366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości trzech milionów złotych na pokrycie deficytu budżetu Gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie koszt udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) na pokrycie deficytu budżetu Gminy. a) Spłata kredytu w okresie od marca 2011 do listopada 2015 roku: b) Wykorzystanie kredytu w 2 transzach w PLN : I transza w kwocie - 2 000,000 po podpisaniu umowy II transza w kwocie - 1 000,000 w okresie od czerwca do września 2010 w zależności od potrzeb c) Spłata kapitału nastąpi: W roku 2011 w kwocie 400 000,00 zł tj.4 raty po 100 000,00 w miesiącu marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu; W roku 2012 w kwocie 400 000,00 zł tj.4 raty po 100 000,00 w miesiącu marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu; W roku 2013 w kwocie 400 000,00 zł tj.4 raty po 100 000,00 w miesiącu marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu; W roku 2014 w kwocie 600 000,00 zł tj.4 raty po 150 000,00 w miesiącu marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu; W roku 2015 w kwocie 1 200 000,00 zł tj.4 raty po 300 000,00 w miesiącu marcu, czerwcu, wrześniu i listopadzie; d) Okres karencji do 29.03.2011roku. Spłata pierwszej raty kapitału 30.03.2011roku. e) Spłata kapitału będzie następowała w okresach kwartalnych 30 dnia kończącego każdy z kwartałów. Jeżeli data spłaty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się , że ustalony termin został zachowany, jeżeli spłata (wpływ środków na rachunek) nastąpiła w pierwszym dniu roboczym następującym po określonym terminie f) Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych, 30 dnia kończącego każdy z kwartałów od następnego miesiąca po uruchomieniu kredytu. Jeżeli data spłaty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się , że ustalony termin został zachowany, jeżeli spłata (wpływ środków na rachunek) nastąpiła w pierwszym dniu roboczym następującym po określonym terminie. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 30.06.2010r. Spłata odsetek ostatniej raty kredytowej nastąpi 30.11.2015r. g) Forma przekazania kredytu : bezgotówkowa, na rachunek podstawowy Gminy Wińsko. h) Prowizja bankowa zapłacona będzie jednorazowo przed uruchomieniem kredytu. i) Oferent uzyska od zamawiającego zabezpieczenie spłaty kredytu w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. j) Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. k)Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu, Przedmiotowy kredyt zgodnie z art.82 ust.1 pkt.2 ustawy o finansach publicznych zostanie wykorzystany na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Millenium S.A, ul. Stanisława Żaryna 2A, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598719,63

  • Oferta z najniższą ceną: 598719,63 / Oferta z najwyższą ceną: 687478,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.