eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owice › Konserwacja zieleni wysokiej i niskiej oraz roboty porz±dkowe na terenie gminy Micha³owice w roku 2014 - nr sprawyZP.2712.21.2014

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-04-11

Micha³owice: Konserwacja zieleni wysokiej i niskiej oraz roboty porz±dkowe na terenie gminy Micha³owice w roku 2014 - nr sprawy: ZP.2712.21.2014
Numer og³oszenia: 124486 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice , Regu³y, Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja zieleni wysokiej i niskiej oraz roboty porz±dkowe na terenie gminy Micha³owice w roku 2014 - nr sprawy: ZP.2712.21.2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zabiegów pielêgnacyjnych, chirurgicznych stosowanych przy ro¶linno¶ci wysokiej i niskiej oraz robót porz±dkowych - na terenie gminy Micha³owice. Wymienione prace maj± polegaæ na: koszeniu terenów zieleni miejskiej i nieu¿ytków, grabieniu, wywozie i utylizacji skoszonej trawy i chwastów, odchwaszczaniu nawierzchni chodnikowych i rowerowych wraz z wywozem chwastów, pieleniu skupin nasadzeñ na terenach ogólnodostêpnych, usuwaniu samosiewów, odtwarzaniu i zak³adaniu trawników, z przygotowaniem pod³o¿a - w miarê potrzeby, uzupe³nianiu ziemi, aeracji trawników, usuwaniu i frezowaniu karp wraz z wywozem, podlewaniu ro¶linno¶ci - w miarê potrzeby; wykonywaniu ciêæ technicznych i pielêgnacyjnych na drzewach (np. eliminacji kolizji z napowietrznymi liniami energetycznymi, skrajni± drogi), chirurgii drzew, wycince krzewów i drzew z frezowaniem karp, uzupe³nianiu i poprawianiu mocowañ palików m³odych drzew oraz pielêgnacji krzewów i m³odych drzew, uzupe³nianiu ubytków kory i ziemi pod nasadzeniami, rêcznym rozrzuceniu nawozów mineralnych na trawniki, wykonaniu oprysku chemicznego przeciwko chwastom na trawnikach, sadzeniu drzew i krzewów; wiosennym grabieniu li¶ci w ró¿nych lokalizacjach - w miarê potrzeby, jesiennym grabieniu li¶ci, utylizacji ¶ciêtych ga³êzi (zr±bkowanie), sprz±taniu ga³êzi i konarów wraz z wywozem, wywozie i utylizacji suchych li¶ci i odpadów, zalegaj±cych na terenach przyulicznych i gminnych, sprz±taniu placów, parkingów i chodników, naprawie i wymianie elementów ³awek, montowaniu koszy ulicznych i ³awek. Zabiegi na drzewach bêd± wykonywane na terenach gminnych g³ównie przy drogach, terenach publicznych, a tak¿e na terenie ogródków jordanowskich, na drzewach rosn±cych na terenach wpisanych do rejestru zabytków oraz na pomnikach przyrody. 2.2Szczegó³owy zakres prac i warunki wykonania zamówienia okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 8 do SIWZ oraz w za³. nr 1 do wzoru umowy (za³. nr 4 do SIWZ)..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • ZAMAWIAJ¡CY przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 77.31.00.00 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Us³ugi w zakresie trawników 77.31.21.00 - Us³ugi odchwaszczania 77.21.15.00 - Us³ugi pielêgnacji drzew .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od uszczegó³owienia wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z za³. 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadaæ wiedzê i do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunku posiadania wiedzy i do¶wiadczenia poprzez sprawdzenie, czy wykonawca do³±czy³ do oferty wykaz g³ównych us³ug (wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów zosta³y wykonane nale¿ycie. Wykaz sporz±dziæ wg za³. 5 do SIWZ Aby warunek zosta³ uznany za spe³niony wykaz ma zawieraæ: - min. 1 us³ugê polegaj±c± na wykonaniu zbiegów pielêgnacyjnych na drzewach - pomnikach przyrody lub rosn±cych na terenach wpisanych do rejestru zabytków o warto¶ci min 30 000,00 z³ brutto oraz - min. 2 us³ugi polegaj±ce na wykonaniu ciêæ technicznych i pielêgnacyjnych drzew (w tym usuwaj±ce kolizjê z napowietrznymi liniami energetycznymi) o warto¶ci min. 70 000,00 z³ brutto oraz - min. 2 us³ugi polegaj±ce na koszeniu trawników i nieu¿ytków na terenach publicznych - przy u¿yciu sprzêtu mechanicznego - o warto¶ci min. 120 000,00 z³ brutto. Warunek udzia³u w postêpowaniu bêdzie oceniany na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ wg formu³y spe³nia/nie spe³nia. Za g³ówne us³ugi uwa¿a siê dostawy niezbêdne do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 10.2 SIWZ. Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody, czy us³ugi tam ujête zosta³y wykonane nale¿ycie. W przypadku, gdy Gmina Micha³owice jest podmiotem, na rzecz, którego us³ugi wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adania dokumentów wspólnych lub odnosz±cych siê tylko do Wykonawcy spe³niaj±cego niniejszy warunek udzia³u w postêpowaniu. Uwaga: zgodnie z ROZPORZ¡DZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013 r. Poz. 231) dowodami, o których mowa powy¿ej s±: 1. po¶wiadczenie, z tym, ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. w przypadku zamówieñ na us³ugi - o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli wykonawca do³±czy do oferty wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami, wed³ug za³. nr 6 do SIWZ. W wykazie nale¿y uwzglêdniæ sprzêt umo¿liwiaj±cy wykonanie zamówienia zgodnie z przepisami bhp, t.j. w szczególno¶ci: podno¶nik koszowy, pilarki spalinowe, frezarkê do karp, kosiarki traktorowe z pojemnikami na trawê, kosiarki spalinowe z koszami na trawê, podkaszarki, rêbak do ga³êzi, sprzêt bhp umo¿liwiaj±cy pracê w koronie drzewa metod± alpinistyczn±, sprzêt specjalistyczny do wykonywania wzmocnieñ mechanicznych drzew oraz zabezpieczania ubytków drewna oraz inny niezbêdny sprzêt do wykonania zamówienia w sposób prawid³owy - zgodny z ogólnie przyjêtymi zasadami sztuki ogrodniczej, w ilo¶ciach gwarantuj±cych sprawne i terminowe wykonywanie zakresu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli wykonawca do³±czy do oferty: - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie nale¿y wymieniæ osoby, które: s± przeszkolone z zakresu u¿ytkowania pilarek do drzew, posiadaj± uprawnienia do prowadzenia prac na wysoko¶ciach oraz wykonywa³y zabiegi pielêgnacyjne na pomnikach przyrody, przesz³y szkolenie w zakresie pielêgnacji drzew - w tym ukoñczony kurs II stopnia leczenia i pielêgnacji drzew PTCHD lub równowa¿ny; maj± praktykê w wykonywaniu prac w zakresie pielêgnacji drzew i wykonywaniu ciêæ technicznych usuwaj±cych g³ównie kolizje z napowietrznymi liniami energetycznymi. - o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; - o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy us³ug oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego w okresie ostatnich dwóch lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Zamawiaj±cy wymaga wykazania ¶redniego rocznego zatrudnienia na poziomie min. 20 osób. Uwaga! Pod pojêciem zatrudnienie Zamawiaj±cy rozumie zarówno zatrudnienie na podstawie umowy o pracê jak i umów cywilnoprawnych. Wykaz i o¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ wg za³±cznika nr 7 do SIWZ. O¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy - za³±cznik w³asny Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty op³acon± polisê OC opiewaj±c± na kwotê min. 100 000,00 z³, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy us³ug lub robót budowlanych oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- dowód wniesienia (wp³acenia) wadium, - kosztorys ofertowy (za³. nr 8 do SIWZ - Je¶li dotyczy - pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. - Je¶li dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. - Je¶li dotyczy - pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego. Pe³nomocnictwo powinno byæ przedstawione w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nw. okoliczno¶ci, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z art. 149 ustawy, 3) w wypadku niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które maj± wp³yw na realizacjê zamówienia publicznego, 4) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest p³acone wynagrodzenie, 5) w wypadku przed³u¿ania siê uzgodnieñ zewnêtrznych w organach administracji publicznej z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, 6) w wypadku, gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie siê wprowadzenie zmian technologicznych, 7) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia- zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - zmiany z inicjatywy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w ka¿dym uzasadnionym przypadku za uprzedni± pisemn± zgod± zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego specjalistê, pod warunkiem, ¿e spe³nia on kryteria przyjête w SIWZ, 8) w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci. W przypadku opó¼nienia w realizacji us³ugi niele¿±cego po stronie wykonawcy - strony umowy podpisz± aneks do umowy przed³u¿aj±cy okres wykonywania us³ugi o niezbêdny czas, 9) w wypadku zmian przepisów prawa zwi±zanych z realizacj± zamówienia (w szczególno¶ci: VAT, przepisy bran¿owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia), 10) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli taka zamiana le¿y w interesie publicznym, 11) w pozosta³ym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; 12) w wypadku zaistnienia innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿ona w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany umowy, o których mowa musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedziba zamawiaj±cego, stanowisko ds. zamówieñ publicznych, pok. 201 (II piêtro).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiaj±cego, sala obs³ugi, biuro podawcze (parter).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.