eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów › organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych, doradztwa zawodowego, treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu systemowego pt. Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie toIntegracja - Aktywność - Pomoc - Sukces realizowanego w 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Gościeradów: organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych, doradztwa zawodowego, treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu systemowego pt. Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie to: Integracja - Aktywność - Pomoc - Sukces realizowanego w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 124471 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , Gościeradów Ukazowy 63, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 15 838 14 52, faks 15 838 14 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgoscieradow.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych, doradztwa zawodowego, treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu systemowego pt. Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie to: Integracja - Aktywność - Pomoc - Sukces realizowanego w 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych, doradztwa zawodowego (grupowego), treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu systemowego pt. Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie to: Integracja - Aktywność - Pomoc - Sukces realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ilość ofert częściowych - VI. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, bądź na kilka części zamówienia. Część I - Doradztwo zawodowe grupowe: - 1 grupa (12 osób) - 24 godziny - 1 grupa (25 osób) - 24 godziny Doradztwo zawodowe grupowe dla każdej z ww. grup obejmuje m. in.: plan ścieżki kariery zawodowej, sposoby poszukiwania pracy, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna z pracodawcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Część II - Trening kompetencji i umiejętności społecznych (2 grupy): - 1 grupa (12 osób) - 32 godziny zegarowe - 1 grupa (25 osób) - 32 godziny zegarowe Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla każdej z ww. grup obejmuje: naukę umiejętności komunikacji interpersonalnej, trening asertywności i umiejętności społ. Realizacja treningu interpersonalnego i umiejętności społecznych ma przyczynić się do zmiany postaw społ. uczestników zajęć, poczucia własnej wartości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1a do SIWZ. Część III - Szkolenie - Warsztaty wizażu i stylizacji - 1 grupa - 5 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1b do SIWZ. Część IV - Szkolenie - Kurs na wózki widłowe - 1 grupa - 8 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1c do SIWZ. Część V - Szkolenie - Kurs prawa jazdy kat. B. - 1 grupa - 14 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1d do SIWZ. Część VI - Szkolenie - Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej i cateringiem. - 1 grupa - 10 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1e do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w zakresie każdej z części niniejszego zamówienia publicznego w wysokości 50 % niniejszego postępowania(w zakresie danej części). Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie: - w części I - Doradztwo zawodowe grupowe; - w części II - Trening kompetencji i umiejętności społecznych; - w części III - Warsztaty wizażu i stylizacji; - w części IV - Kurs na wózki widłowe; - w części V - Kurs prawa jazdy kat. B; - w części VI - Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej i cateringiem. Tym samym przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia i będzie zgodne z głównym przedmiotem zamówienia dla danej części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-2, 80.53.00.00-8, 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-2, 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że należycie przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedną usługę z zakresu grupowego doradztwa zawodowego, w której łącznie brało udział co najmniej 12 osób, o łącznej wartości co najmniej 5 tys. zł dotyczy części nr I; - jedną usługę z zakresu treningu kompetencji i umiejętności społecznych, w której łącznie brało udział co najmniej 12 osób, o łącznej wartości co najmniej 5 tys. zł dotyczy części nr II; - jedną usługę z zakresu wizażu i stylizacji, w której łącznie brało udział co najmniej 5 osób, o łącznej wartości co najmniej 5 tys. zł dotyczy części nr III; - jedną usługę z zakresu kursu na wózki widłowe, w której łącznie brało udział co najmniej 8 osób, o łącznej wartości co najmniej 5 tys. zł dotyczy części nr IV; - jedną usługę z zakresu kursu prawa jazdy kat. B, w której łącznie brało udział co najmniej 12 osób, o łącznej wartości co najmniej 10 tys. zł dotyczy części nr V; - jedną usługę z zakresu szkolenia Kucharz małej gastronomii, w której łącznie brało udział co najmniej 8 osób, o łącznej wartości co najmniej 8 tys. zł dotyczy części nr VI. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3. Zmiany terminów szkoleń składających się na przedmiot umowy, jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa, choroba uczestników). 4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgoscieradow.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie, Gościeradów Ukazowy 63, 23-275 Gościeradów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie, Gościeradów Ukazowy 63, 23-275 Gościeradów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pt. Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie to: Integracja - Aktywność - Pomoc - Sukces realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo zawodowe grupowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 grupa (12 osób) - 24 godziny - 1 grupa (25 osób) - 24 godziny Doradztwo zawodowe grupowe dla każdej z ww. grup obejmuje m. in.: plan ścieżki kariery zawodowej, sposoby poszukiwania pracy, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna z pracodawcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych (2 grupy):.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 grupa (12 osób) - 32 godziny zegarowe - 1 grupa (25 osób) - 32 godziny zegarowe Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla każdej z ww. grup obejmuje: naukę umiejętności komunikacji interpersonalnej, trening asertywności i umiejętności społ. Realizacja treningu interpersonalnego i umiejętności społecznych ma przyczynić się do zmiany postaw społ. uczestników zajęć, poczucia własnej wartości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie - Warsztaty wizażu i stylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 grupa - 5 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie - Kurs na wózki widłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 grupa - 8 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie - Kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 grupa - 14 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie - Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej i cateringiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 grupa - 10 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.