eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wykonanie konserwacji stolarki okiennej stanowiącej zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego obejmującego konserwację stolarki okiennej w pomieszczeniach Ratusza Miejskiego w Szczytnie użytkowanych przez Muzeum Mazurskie w Szczytnie - Oddział Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Olsztyn: wykonanie konserwacji stolarki okiennej stanowiącej zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego obejmującego konserwację stolarki okiennej w pomieszczeniach Ratusza Miejskiego w Szczytnie użytkowanych przez Muzeum Mazurskie w Szczytnie - Oddział Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 124463 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Warmii i Mazur, ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5279596 w.44, faks 0-89 5272039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie konserwacji stolarki okiennej stanowiącej zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego obejmującego konserwację stolarki okiennej w pomieszczeniach Ratusza Miejskiego w Szczytnie użytkowanych przez Muzeum Mazurskie w Szczytnie - Oddział Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja stolarki okiennej o symbolu O1 zlokalizowanej w przyziemiu Ratusza Miejskiego w Szczytnie w zakresie: a) usunięcia wtórnych powłok malarskich metodą termiczną bądź za pomocą past zmydlających powłoki olejne, podczas oczyszczania nie należy dopuścić do przegrzania czy uszkodzenia drewna, b) uzupełnienia dużych ubytków metodą flekowania przez wykonanie wstawek z wysezonowanego drewna, tego samego gatunku co oryginał, c) wygładzenia powierzchni oczyszczonego drewna papierem ściernym o drobnej granulacji, d) odtworzenia na wzór istniejących starych i zużytych okuć metalowych i zawiasów oraz baskwilowego systemu zamknięć z zasuwnicą zewnętrzną, e) przywrócenia oryginalnej powłoki malarskiej stolarki farbami do renowacji drewna.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. WOLDREW Stanisław Wolicki, ul. Leśna 20, 12-100 Szczytno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14911,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18269,35

  • Oferta z najniższą ceną: 18269,35 / Oferta z najwyższą ceną: 18269,35

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie w/w przesłanki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.