eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Kruszowie gm. Tuszyn na cele świetlicy wiejskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Tuszyn: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Kruszowie gm. Tuszyn na cele świetlicy wiejskiej
Numer ogłoszenia: 124453 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198536 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Kruszowie gm. Tuszyn na cele świetlicy wiejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia, jest przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Kruszowie gm. Tuszyn na cele świetlicy wiejskiej - wykonana na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 167/2009/T Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 09.12.2009 roku oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Projektowana powierzchnia zabudowy 201,31 m2, powierzchnia użytkowa 138,41 m2, kubatura 776,90 m3. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe ( dokończenie robót w ramach zaktualizowanego przedmiaru; część robót rozbiórkowych została wykonana w ramach innej wcześniej realizowanej umowy). 2) Roboty remontowe. 3) Roboty ziemne. 4) Fundamenty i konstrukcje żelbetowe, 5) Konstrukcje murowane. 6) Dach - konstrukcja i krycie, 7) Ścianki działowe. 8) Stolarkę i ślusarkę. 9) Tynki i olicowania wewnętrzne. 10) Podłoża i posadzki 11) Elewacje i elementy zewnętrzne 12)Instalacje sanitarne ( wod.-kan., c.o. i gazowa ). 13) Instalacje elektryczne ( zasilania, oświetlenia, gniazd wtykowych, odgromowa ). 14) Przyłącza zewnętrzne ( wodociągowe, kanalizacji z separatorem i zbiornikiem bezodpływowym ). 15) Roboty odtworzeniowe zgodnie z załączonym przedmiarem. Zakres prac nie obejmuje części bojowej budynku OSP w Kruszowie, gdzie wcześniej wymieniono stolarkę okienną i drzwiową oraz wykonano roboty wewnątrz tych pomieszczeń. 2. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiOR lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych ( o parametrach nie gorszych niż wskazane ) - art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, rozbiórkowych, zabezpieczających, transportowych ( wywóz materiałów z rozbiórki w uzgodnieniu z zamawiającym ) koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Starostwie Powiatowym w 3 egz. 3) Sporządzenie dokumentacji budowy i powykonawczej. 4) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5) Przygotowanie zaplecza placu budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę. 6) Odtworzenie terenu do stanu pierwotnego. 7) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 8) Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego z poniesieniem kosztów, 9) Ewentualne wykonanie tymczasowej organizacji ruchu z niezbędnymi uzgodnieniami. 10) Przeprowadzenie rozruchu wszystkich instalacji i urządzeń z uzyskaniem zakładanych parametrów wg obowiązujących norm i przepisów oraz sporządzenie stosownej dokumentacji. 11) Wykonanie schematów, instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instrukcji BHP i pożarowej ( wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt: gaśnice, koce, oznakowania itp. ). 12) Przygotowanie aktualizacji umów z gestorami sieci. 13) Sporządzenie świadectwa energetycznego budynku. 14) Z upoważnienia Zamawiającego zawiadomienie o zakończeniu budowy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie ze wszystkimi towarzyszącymi temu decyzjami, opiniami, świadectwami lub uzgodnieniami z poniesieniem kosztów. 15) Sporządzenie planu BIOZ,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.26.20 - Ściany nośne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane ze środków w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013. Umowa o przyznanie pomocy Nr 00362-6922-UM0504065/11 z dnia 24.09.2012r. z Samorządem Województwa Łódzkiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU BUD-HAD mgr inż. Antoni Jędraszek, Piłsudskiego 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 803723,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 547173,40

  • Oferta z najniższą ceną: 547173,40 / Oferta z najwyższą ceną: 814026,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.