eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Dostawa produktów leczniczych oraz preparatów do żywienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Kozienice: Dostawa produktów leczniczych oraz preparatów do żywienia
Numer ogłoszenia: 124441 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139, 6148332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych oraz preparatów do żywienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych oraz preparatów do żywienia 2.Przedmiot zamówienia składa się z 7 niepodzielnych zadań. Zadanie nr 1 - Leki Zadanie nr 2 - Leki Zadanie nr 3 - Leki Zadanie nr 4 - Leki Zadanie nr 5 - Leki Zadanie nr 6 - Leki Zadanie nr 7 - Preparaty do żywienia 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania lub na wszystkie zadania. 4.Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania. 5.Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko wykonawcy. 6.Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 14.04.2010r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub konsygnacyjnego. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedstawiają dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne - wśród tych osób co najmniej 1 osoba musi posiadać wykształcenie farmaceutyczne. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawcy spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 siwz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 siwz, - z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni Wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) formularz ofertowy - wypełniony załącznik Nr 1 do siwz, 3) przedmiot zamówienia - wypełniony załącznik Nr 2 do siwz, 4) oświadczenie - wypełniony załącznik Nr 3 do siwz, 5) wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony formularz wg wzoru ustalonego załącznikiem Nr 4 do siwz, Wykonawca musi wykazać, iż posiada doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia i wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę odpowiadających rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6) wzór umowy - wypełniony i parafowany wzór umowy załącznik Nr 5 do siwz, 7) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne - co najmniej 1 osoba musi mieć wykształcenie farmaceutyczne, 9) oświadczenie Wykonawcy, że proponowane produkty lecznicze posiadają świadectwo dopuszczenia do obrotu i spełniają normy jakościowe określone przez instytucje upoważnione z ramienia MZ do badania produktów leczniczych - aktualne na dzień składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Stałość cen - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice telefon:/048/614-82-34 faks:/048/614-81-39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice Kancelaria - parter budynku Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Leki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Leki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Leki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Leki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Leki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Preparaty do żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Preparaty do żywienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stałość cen - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.