eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Podhalański › Remonty nawierzchnidróg gminnych i rolniczych w gminie Maków Podhalański.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Maków Podhalański: Remonty nawierzchnidróg gminnych i rolniczych w gminie Maków Podhalański.
Numer ogłoszenia: 124418 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Maków Podhalański , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 033 8771508 w. 35, faks 033 8771522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.um.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchnidróg gminnych i rolniczych w gminie Maków Podhalański..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych i rolniczych w gminie Maków Podhalańskim. Zakres /lokalizacja dróg/ obejmuje miejscowości : 1) Maków Podhalański Centrum : ul. Grzechyńska, oś. Draby, Ul. 3 Maja chodnik/deptak/, Makowska Góra. 2). Maków Podhalański Dolny : oś. Stanaszkowa, oś. Mędralowa. 3). Białka : oś.Madejowa, oś.Miśkowa, oś. Kozłowa, oś. Biskupowa, oś. Radwanówka. 4). Grzechynia : oś. Kowalówka, oś. Macakówka, oś. Pierogówka. 5). Juszczyn : oś. Mosorowa - Kurdasy, oś. Kojsowa, Plac OSP, oś. Grzechynkowa, oś. Oleksowa /Za wodą/, Przysłop, oś. Kachnowa. 6). Kojszówka : oś. Laskowa. 7). Wieprzec oś. Adamowa. 8). Żarnówka : oś. Woźniówka, oś. Klimale. Roboty powinny być prowadzone wg. harmonogramu sporządzonego przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie : 10 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 PZP oraz niepodlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 PZP. Opis warunków udziału w postepowaniu: 1. wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. wykonanwca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia. Ocena spełniania w/w warunków odbywać się będzie wg. formuły : spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków zamawiający żąda : 1). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej, 2). aktualnej infoemacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 /pod.zb. pkt.9/. ustawy PZP. 3). aktualnych zaświadczeń z właściwego NaczelnikaUrzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzających odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 4). wykazu wykonanych robót z okresy ostatnich pięciu lat podobnych jak przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie / wymagane min. 3 zamówienia/. 5/. wykazu osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wra z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia /kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej/. 6). informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy jak wartość złożonej oferty. 7). polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym zgodnej z przedmiotem zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow-podhalanski.um.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański, ul.Szpitalna 3. Biuro Obsługi Klienta..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim , biuro obsługi Klienta /parter/..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.