eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Piekary Śląskie: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 124403 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów diagnostycznych dla Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o., ul. Szpitalna 11 . 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na pakiety zawiera formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Zaoferowany do przetargu sprzęt/ materiały winny być zgodne z obowiązującymi normami oraz dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie z aktualnymi przepisami w szczególności z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Z 2010 Nr 107 poz. 679 ). 4.Wykonawca winien być w posiadaniu odpowiednich, aktualnych dokumentów potwierdzających powyższe wymagania ( wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, deklaracja zgodności, CE ) i na każde żądania Zamawiającego, na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) jak również w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany przedłożyć je Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie. 5.Oferowane do przetargu sprzęt/materiały muszą być zgodne z opisem przedstawionym w SIWZ oraz spełniać wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego. 6.Dostarczane sprzęt/materiały muszą być odpowiednio opakowany i oznakowany etykietą zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy oraz autoryzowanego przedstawiciela / dystrybutora/ importera; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, serie lub kody; wyraz JAŁOWE, STERYLNE jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.13.21-6, 33.14.14.11-4, 33.14.16.10-9, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2, 33.14.16.15-4, 33.14.16.40-8, 33.15.70.00-5, 33.15.71.10-9, 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4, 33.19.23.20-1, 33.14.13.23-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    3.3.1 oświadczenie, że oferowane sprzęty/materiały są dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Z 2010 Nr 107 poz. 679 ) oraz że posiada dokumenty na potwierdzenie dopuszczenia do obrotu i użytkowania stosownie do klasy wyroby medycznego ( wpis/ zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, CE, deklaracja zgodności ) a także zobowiązanie że dokumenty te zostaną dostarczenia Zamawiającemu na każde żądanie, na każdym etapie postępowania, ( badania ofert jak również w trakcie realizacji umowy ) w wyznaczonym terminie( Załącznika nr 1 do SIWZ ) 3.3.2 oświadczenie o posiadaniu firmowych materiałów producenta potwierdzających cechy wymagane dla przedmiotu zamówienia i gotowości ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie ( Załącznika nr 1 do specyfikacji ). 3.3.3 informacja od wykonawcy, które z oferowanych sprzętów/ materiałów nie są wyrobami medycznymi i nie podlegają rygorom ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Załącznik do sporządzenia przez Wykonawcę - jeżeli dotyczy; Wykonawca winien podać nr pakietu , pozycje oraz nazwę sprzętu/materiałów )

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4. Pozostałe wymagane dokumenty: 4.1 wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Ofert ( załącznik nr 1 do SIWZ), 4.2 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia ), 4.3 wypełniony i podpisany formularz cenowy ( załącznik Nr 3do SIWZ) w zakresie pakietów do których wykonawca przystępuje. Nie wypełnienie choć jednej pozycji w ramach pakietu spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ, 4.4 dowód wniesienia wadium - jeżeli dotyczy 4.5 pisemne uzasadnienie/wykazanie, że zastrzeżone przez Wykonawcę informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy. 4.6 pisemna informacja o powstaniu po stronie Zamawiającego obowiązku podatkowego, w sytuacji o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - jeżeli dotyczy. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania po stronie Zamawiającego obowiązku podatkowego, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku. Nie złożenie przedmiotowej informacji oznaczać będzie, iż wybór Wykonawcy nie prowadzi do powstania po stronie Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3..W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 4.Zmiany cen, o których mowa w ust. 3 następują z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów regulujących te kwestie. 5.W przypadkach zmian, o których mowa w ust. 3 Wykonawca powiadomi Zamawiającego o obowiązującym rozporządzeniu lub ustawie. 6.Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych sprzętów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 7.Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany ceny sprzętu na korzystniejszą dla Zamawiającego. 8.Strony dopuszczają następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy : 1)zmiana wielkości opakowania sprzętu, w przypadku braku dostępności zadeklarowanej wielkości opakowania, 2)zmiana osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy, o których mowa w § 4. 3)zmiana umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej sprzętu, jeśli na skutek okresowego niedoboru sprzętu, zaprzestania lub wstrzymania produkcji, wycofania sprzętu z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz ) nie jest możliwe dostarczenie sprzętu określonego w umowie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt posiada parametry nie gorsze niż sprzęt wskazany w umowie a Zamawiający go zaakceptuje. 3.Zmiany, o których mowa w pkt 8 pkt 1) i 3) nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu zamówienia. 4.Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Bezigłowy, jałowy, zawór dostępu naczyniowego przeznaczony do podawania leków / płynów;Bezpieczna igła iniekcyjna,Igła iniekcyjna jednorazowego użytku;Igła jednorazowego użytku do pobierania leków;Igły typu motylek ;Kaniula dożylna, obwodowa;Koreczek do kaniul ;Kranik trójdrożny; Przedłużacz do pomp infuzyjnych ;Przyrząd do przetaczania krwi ;Strzykawka dwuczęściowa; Strzykawka insulinówka, tuberkulinówka ; Strzykawka do pomp infuzyjnych; Strzykawka trzyczęściowa Janeta. Szczególowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załacznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.10.00-0, 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Strzykawka trzyczęściowa, bezpieczna z końcówką luer-lock; Strzykawka trzyczęściowa TBC z wbudowaną igłą; Strzykawka trzyczęściowa do podawania płynów i leków płynnych doustnie; Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pkaiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Adapter tzw. mini spike plus; Bezigłowa nasadka z zaworem dostępu naczyniowego na fiolkę umożliwiającą wielokrotne pobieranie leku; Bezigłowy port dostępu naczyniowego ; Przyrząd do precyzyjnego przetaczania płynów infuzyjnych; Przyrząd do wielokrotnego pobierania leków z butelki; Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Cewnik dwuświatłowy do cewnikowania żyły głównej; Igła do znieczuleń podpajączynówkowych; Prowadnica dla igieł do znieczuleń podpajęczynówkowych; Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.21-6, 33.14.12.00-2, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Jednorazowa maseczka twarzowa anestezjologiczna; Wąsy tlenowe; Zestaw tlenowy do prowadzenia terapii średnimi stężeniami tlenu; Twarzowy namiot tlenowy; Filtr oddechowy elektrostatyczny; Filtr mechaniczny; Przedłużacz; Wapno sodowane . Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9, 33.15.72.00-7, 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Maska krtaniowa; Nebulizator małoobjętościowy; Prowadnica intubacyjna; Rurka intubacyjna bez mankietu; Rurka intubacyjna z mankietem; Rurka intubacyjna zbrojona; Rurka ustno-gardłowa typu Guede ; Zestaw z cewnikiem do żył centralnych; Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.10.00.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pkaiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Ambulatoryjny zestaw do drenażu opłucnej; Dren do drenażu klatki piersiowej; Zestaw do punkcji opłucnej; Zestaw do drenażu po usunięciu tarczycy. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pkaiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Siatka chirurgiczna przepuklinowa. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : igła do biopsji tkanek miękkich; Zestaw biernego i czynnego drenażu klatki piersiowej; Worek do drenażu. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.14.16.42-2, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Klipsy tytanowe wraz z nieodpłatnym użyczeniem na czas trwania umowy odpowiedniej, wielorazowej, klipsownicy. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1, 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Zgłębnik gastrostomijny typu Flocare G-Tube; Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii typu Flocare PEG; Zgłębnik z łącznikiem typu ENLock przeznaczony do żywienia dożołądkowego lub dojelitowego. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.20-2, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Lusterka laryngologiczne, jednorazowego użytku; Wzierniki uszne jednorazowego użytku; Wzierniki nosowe jednorazowego użytku. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych; Cewnik Foley; Cewnik Nelaton; Cewniki do karmienia dzieci z zatyczką; Dren do jamy otrzewne; Dren Kehra ; Dren Pezzera ; Dren Redon; Zgłębnik żołądkowy z zatyczką; Sterylny żel znieczulający przeznaczony do cewnikowania pęcherza moczowego; Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Jednorazowy pojemnik do pobierania moczu od niemowląt i noworodków; Kubek na mocz jednorazowego użytku z nakrętką ; Worek do zbiórki moczu dobowy;Worek na wymiociny. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.10-9, 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Mankiet jednorazowy; Łącznik do mankietu; Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Kieliszki do leków;Osłonki medyczne na głowice USG; Ostrza chirurgiczne; Pałeczka plastikowa do wymazów; Patyczki drewniane lub plastikowe do wymazów; Pęseta jednorazowego użytku ; Pojemnik do długotrwałego odsysania ran typu Redon; Zestaw do wysokociśnieniowego drenażu ran ; Skalpel chirurgiczny jednorazowego użytku z trzonkiem ; Staza uciskowa jednorazowego użytku; Szczoteczki jałowe do wymazów cytologicznych typu Cell Brush; Szpatułki drewniane ;Termometr bezdotykowy na podczerwień do pomiaru temperatury ciała i otoczenia; Spirometr do ćwiczeń płuc dla dzieci i dorosłych ;Wziernik ginekologiczny, jednorazowego użytku, typu Cusco;Zaciskacz jednorazowego użytku do pępowiny ;Zestaw do odsysania pola operacyjnego; Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4, 33.14.16.20-2, 33.79.30.00-5, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Papier do aparatu EKG ; Papier do kopiarki Mitsubishi; Papier do KTG ANALOGIE typ Fetalgard Life. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Elektrody COMBO - Quick do defibrylatora LIFE PAK; Elektroda do Holtera . Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje : Opaska identyfikacyjna dla noworodów; Elektrody do EKG j.uż. z żelem dla dorosłych; Elektrody do EKG j.uż. z żelem dla dzieci ; Kubki na mocz z zakretką ; sterylne Opaska identyfikacyjna dla dorosłych; Szkiełka cięte szlifowane z matowym polem do opisu ; Wieszaki do worków na mocz; Zestawy do lewatyw ;Żel do EKG; Żel do USG. Szczegółowy opis i wykaz zawartości pakietu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.15-4, 33.79.20.00-8, 33.14.16.20-2, 33.19.23.20-1, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.