Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-14
Kotla: Zastępstwo inwestycyjne z nadzorem inwestorskim nad realizacją projektu: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Kotli oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Moszowicach
Numer ogłoszenia: 124397 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla , ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, woj. dolnośląskie, tel. 076 8318361, faks 076 8318308.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zastępstwo inwestycyjne z nadzorem inwestorskim nad realizacją projektu: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Kotli oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Moszowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZASTĘPSTWO INWESTYCYJNE Z NADZOREM INWESTORSKIM nad realizacją projektu: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Kotli oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Moszowicach. Prowadzenie nadzoru i rozliczenie projektu (zadania inwestycyjnego) współfinansowanego ze środków unijnych oraz przygotowanie dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy robót. 3.2. Opis Projektu (zadania inwestycyjnego) objętego zastępstwem inwestycyjnym z nadzorem inwestorskim: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Kotli oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Moszowicach Zamawiający posiada opracowaną dokumentację budowlaną i pozwolenie na budowę. Zakres robót w ramach powyższego zadania inwestycyjnego: - roboty ziemne i montaż sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U klasy S O 200 - 3 824 mb, z rur PVC-U klasy S O 160 - 371 mb; - sieć wodociągowa z rur PE100 SDR 11 O110 - 3 046 mb; - kanały tłoczne z rur PE100 SDR 17 O110 - 2 892 mb; - budowa tłoczni ścieków typu AWALIFT z przyłączem wodociągowym i energetycznym, ogrodzeniem i utwardzeniem terenu tłoczni -1 szt. - roboty nawierzchniowe - odtworzeniowe dróg na odcinku - 700 m; - budowa stacji odwodnienia osadów z urządzeniem typu DRAIMAD 12BCAVPK - 38,25 m2; - budowa wiaty do magazynowania odwodnionych osadów ściekowych - 96 m2; - przebudowa układu poletek osadowych; 3.3. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach Zastępstwa inwestycyjnego z nadzorem inwestorskim, wykonawca jest zobowiązany do poniższych czynności: 1) Przygotowanie i przeprowadzenie z udziałem Zamawiającego procedury przetargowej na wybór Wykonawcy robót, dostawę i montaż urządzeń, zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Sprawdzenie kosztorysów inwestorskich (ustalenie wartości zamówienia) oraz zgodności przedmiarów robót z projektami. Opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej w skład której wchodzą między innymi: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz projekt Umowy. Dokumenty przetargowe podlegają zatwierdzeniu przez Wójta Gminy. 2) Przekazanie z udziałem Zamawiającego, przyszłemu Wykonawcy robót placu budowy, wraz z dostarczeniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji robót, 3) Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, 4) Egzekwowanie od Wykonawcy robót, dostaw i usług realizacji wszystkich zobowiązań, wynikających z zawartej Umowy o wykonanie przedmiotu Umowy, a w szczególności prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, terminowej realizacji, oraz usuwania wad ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, 5) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi polskimi normami, oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) Sprawdzanie i opisywanie faktur za roboty budowlane związane z realizacją projektu, 7) Prowadzenie i protokołowanie rady budowy, monitorowanie i raportowanie realizacji inwestycji, wg potrzeb Zamawiającego, 8) Dokonywanie rozliczeń okresowych wg potrzeb Zamawiającego i końcowego, uwzględniających wymagania instytucji udzielających dofinansowania na realizację projektu, 9) Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowego od wykonawcy robót, przy udziale Zamawiającego, 10) Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, (wraz z dokumentacją powykonawczą podpisaną przez wykonawcę i inspektora nadzoru), 11) Dokonanie końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego w oparciu o poniesione przez Zamawiającego nakłady finansowe, sporządzenie charakterystyki technicznej projektu i protokołów OT stanowiących podstawę do przyjęcia środków trwałych powstałych w wyniku działalności inwestycyjnej - w terminie 30 dni od daty przyjęcia obiektów do eksploatacji, 12) Dokonywanie przeglądów w okresie rękojmi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujacy do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 2 000 pln
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na zastępstwie inwestycyjnym z nadzorem inwestorskim lub nadzoru inwestorskiego, nad budową sieci kanalizacyjnej o wartości minimum 5 000 000 PLN brutto każda, z której przynajmniej jedna współfinansowana była ze środków unijnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia, conajmniej: Inspektor nadzoru robót sanitarnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych). Musi wykazać, że nadzorował lub kierował budową sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej 4 km i sieci wodociągowej o długości co najmniej 2 km; Inspektor nadzoru robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); Inspektor nadzoru robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); Inspektor nadzoru robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); Specjalista - osoba posiadająca doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem zamówień publicznych, oraz w prowadzeniu i rozliczaniu inwestycji współfinansowanych ze środków unii europejskiej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne), Działanie 4.2 Infrastruktura wodno - ściekowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie oferty edukacyjnej poprzez rozbudowę budynku Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Myślenicach
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Przebudowa drogi powiatowej 2605G Czersk - Śliwice na odcinku Złotowo - granica powiatu chojnickiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 1B
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.