eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfów Śląski › Remont elewacji Ratusza w Gryfowie Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Gryfów Śląski: Remont elewacji Ratusza w Gryfowie Śląskim
Numer ogłoszenia: 124383 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski , Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7813185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji Ratusza w Gryfowie Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Część 1 - prace renowacyjne i remontowe elewacji Ratusza polegające na skuciu tynków zewnętrznych o powierzchni 445m2, tynkowaniu ręcznym ścian zewnętrznych, wykonaniu warstw wykończeniowych gr. 3mm o powierzchni 849m2 i dwukrotnym malowaniu elewacji o powierzchni 1021m2, oraz na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych fundamentu o powierzchni 130m2. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót. Część 2 - prace renowacyjne i specjalistyczne remontowe wieży Ratusza polegające na skuciu i uzupełnieniu tynków zewnętrznych o powierzchni 36m2, dwukrotnym malowaniu elewacji wieży o powierzchni 921m2, wykonaniu nowego pokrycia i obróbek dachów wieży z blach miedzianej, renowacji tarcz zegarów na wieży oraz konserwacji medalionu. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w wysokości : 1. Dla części 1 - 5 000,00 zł.(pięć tysięcy złotych). 2. Dla części 2 - 2 000,00 zł.(dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone : 1. w pieniądzu, 2. gwarancjach bankowych 3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 21.08.2009 roku do godziny 09.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 w terminie umożliwiającym wpływ na konto zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa zamówień Publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca: 2.1 wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: 2.2.1 Dla części 1: - min. dwa zamówienia polegające na remontach elewacji budynków, w tym min. jedno zamówienie o wartości min. 250 tyś. zł. brutto, oraz przedstawi dokumenty poświadczające, że usługi te zostały wykonane należycie ( zał. nr 4 ). 2.2.2 Dla części 2: - min. dwa zamówienia polegające na remontach elewacji budynków, w tym min. jedno zamówienie o wartości min. 80 tyś. zł. brutto, oraz przedstawi dokumenty poświadczające, że usługi te zostały wykonane należycie ( zał. nr 4 ). W przypadku składania oferty na część 1 i 2 jednocześnie Zamawiający dopuszcza wykazanie realizacji zamówień jak dla części 1, przy czym wartość wykazanego zamówienia powinna wynosić min. 330 tyś. brutto. 2.2 wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. nr 3): - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pracami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej. Dla części 1, 2 - min. czterech pracowników budowlanych Dla części 1, 2 W przypadku składania oferty na dwie części jednocześnie Zamawiający dopuszcza wykazanie jednej osoby posiadająca uprawnienia do kierowania pracami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej i min. sześciu pracowników budowlanych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające uprawnienia zawodowe wykazanych osób - potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw ukończenia szkoły lub kursów zawodowych dla pracowników budowlanych, a w przypadku kierownika budowy dokument o posiadaniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i aktualny wpis do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 3. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę: - min. 250 tyś. zł. (trzysta tysięcy złotych). Dla części 1 - min. 80 tyś. zł. ( osiemdziesiąt tysięcy złotych). Dla części 2 W przypadku składania oferty na dwie części jednocześnie należy wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę odpowiadającej sumie kwot dla poszczególnych części..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - (zał. nr 1) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z pkt VII ust. 2 pkt 2.1 SIWZ (zał. nr 4) 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zał. nr 3) 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej zgodnie z pkt. VII ust. 3 SIWZ. 8. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP - ( zał. nr 2) 9. Szczegółowy kosztorys ofertowy dla części na które Wykonawca składa ofertę. Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej załącznik nr 5 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć go do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gryfow.pl/wiadomosci/lista/7/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1, 59-620 Gryfów Śl. pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1, 59-620 Gryfów Śl. pok. nr 4 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace renowacyjne i remontowe elewacji Ratusza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace renowacyjne i remontowe elewacji Ratusza polegające na skuciu tynków zewnętrznych o powierzchni 445m2, tynkowaniu ręcznym ścian zewnętrznych, wykonaniu warstw wykończeniowych gr. 3mm o powierzchni 849m2 i dwukrotnym malowaniu elewacji o powierzchni 1021m2, oraz na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych fundamentu o powierzchni 130m2. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace renowacyjne i specjalistyczne remontowe wieży Ratusza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace renowacyjne i specjalistyczne remontowe wieży Ratusza polegające na skuciu i uzupełnieniu tynków zewnętrznych o powierzchni 36m2, dwukrotnym malowaniu elewacji wieży o powierzchni 921m2, wykonaniu nowego pokrycia i obróbek dachów wieży z blach miedzianej, renowacji tarcz zegarów na wieży oraz konserwacji medalionu. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.22.32.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.