eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza › Wykonanie nadwozia pożarniczego typu GBA 2,5/16 na podwoziu samochodu Star 244

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Rajcza: Wykonanie nadwozia pożarniczego typu GBA 2,5/16 na podwoziu samochodu Star 244
Numer ogłoszenia: 124377 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rajcza, ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. 033 8643155 w. 33, fax 033 8643887.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nadwozia pożarniczego typu GBA 2,5/16 na podwoziu samochodu Star 244.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPECYFIKACJA TECHNICZNA wykonania nadwozia pożarniczego typu GBA 2,5 16 na podwoziu samochodu Star 244 1. Kabina załogi - jednomodułowa jednoczęściowa - czterodrzwiowa typu Star na 6 osób z szybami opuszczanymi, wykonana z oryginalnych elementów tłocznych, dobudowana do istniejącej, - ocieplenie ścian, sufitu, podłogi, - wyłożenie wykładziną miękką, kolorową sufitu i ścian, - podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, - siedzenie skrzynkowe, uchylne, tapicerowane z pomieszczeniem na drobne narzędzia, - w suficie uchwyty do trzymania, - uchwyty zewnętrzne ułatwiające wsiadanie, - barierka wewnętrzna rurowa, mocowana pomiędzy sekcją a przednimi siedzeniami, - wieszaki na odzież, - stopnie rurowe wejściowe wyłożone blachą aluminiową, - wymiana drzwi lewa i prawa strona w kabinie kierowcy na nowy typ z zamkami kasetowymi, - wykonanie pod nadszybiem przednim półki do montażu radiostacji (OSP Zwardoń ma na wyposażeniu radiostację Motorowa), radia, sterowania sygnałami uprzywilejowanymi itp. (radio, radiostacja i antena zamawiającego), - w środku kabiny zespolonej w suficie - wykonanie specjalnej półki na drobny sprzęt, - wymiana dywaników na podłodze w kabinie (kierowca +dowódca), - montaż nowych stopni rurowych (kierowca +dowódca), - założenie nowych chlapaczy przy kabinie, - wymiana tapicerki drzwi kabiny (kierowca +dowódca), - wymiana uszczelek drzwi kabiny, nakładanych i klejonych (kierowca +dowódca), - na drzwiach wewnętrznych specjalna kieszeń na dokumenty (kierowca), - wymiana osłon przeciwsłonecznych, - wymian piór wycieraczek, - montaż dodatkowego ogrzewania wodnego kabiny załogi, - tapicerowanie siedzeń kierowcy i dowódcy, - z przodu kabiny zderzak rurowy z lampami niebieskimi pulsującymi. 2. Prace uzupełniające przy podwoziu: - remont resorów tył (hamrowanie), - przestawienie zbiornika paliwa i przeróbka wlewu, - króciec do podłączenia sprężarki zewnętrznej w zderzaku, - przebudowa pompy wtryskowej z dwuzakresowej na wielozakresową w celu osiągnięcia płynnych obrotów silnika, - przestawienie zbiorników powietrza. 3. Nadbudowa pożarnicza: - konstrukcja z profili stalowych zamkniętych, zabezpieczona antykorozyjnie, - pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia, - nadkola z blachy aluminiowej, - 7 szt. żaluzji aluminiowych anodowanych, obniżonych, - żaluzje pyło- i wodoszczelne, - żaluzje wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, uniemożliwiający samoczynne opadanie, oraz zamki zamykane 1 kluczem, - schowki wyłożone blachą aluminiową, ścianki blachą gładką, a spód blachą łezkową, - z tyłu pojazdu przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, obniżoną, przykrywającą hak holowniczy, - hak holowniczy obudowany blachą aluminiową stanowiącą część przedziału autopompy, - w prawym tylnym schowku znajdują się sanie do przewozu motopompy, - w górnej części schowka znajduje się szybkie natarcie z wężem 40 mb i układem zwijania, zakończone prądownicą wodno pianową, - w lewym tylnym schowku miejsce na agregat prądotwórczy i pompę pływającą na wysuwanym podłożu (OSP Zwardoń ma na wyposażeniu pompę pływającą typu NIAGARA), - schowki przeznaczone na osprzęt wodny, wyposażone w stojaki na: - węże fi 52 -10 szt., - węże fi 75 - 8 szt., - mocowanie prądownic fi 52 - 3 szt., i fi 75 - 1 szt., - miejsce na pilarki do drewna i betonu - schowki nadwozia oświetlone wewnątrz automatycznie po otwarciu żaluzji, oświetlenie pola pracy przed schowkami sterowane ręcznie, - z tyłu nadwozia drabinka wejściowa na dach nierdzewna, lampa niebieska LBO, - powierzchnia dachu oraz balustrada wyłożona blachą aluminiową łezkową o grubości 3 mm, - na dachu mocowania drabiny DW-10 oraz działka wodno pianowego itp., - z tyłu pojazdu po lewej stronie maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie, pochył i obroty najaśnic sterowane elektrycznie z poziomu terenu (bez agregatu prądotwórczego), - mocowania na 4 aparaty (ODO). 4. Instalacja wodno-pianowa: - zbiornik wodny 2.500 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym, ze specjalnego tworzywa sztucznego, - zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu króciec 1x75, - zbiornik wyposażony w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, - montaż instalacji tłocznej niskiego ciśnienia z autopompy, króciec 2 x75, - wyprowadzenie na działko na podest dachu z zaworem 2 i pół cala, - działko wodno-pianowe, umieszczone na podeście dachu, - szybkie natarcie niskociśnieniowe wyprowadzone na kolektorze z zaworem, wężem 40 mb i prądownicą wodno pianową - zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności 10% pojemności zbiornika wody. 5. Instalacja autopompy: - autopompa A 16 8, o wydajności 1600 l min, montowana z tyłu pojazdu, napędzana przez przystawkę odbioru mocy, 2 wały napędowe i wał pośredni, (3 lata gwarancji) - autopompa wyposażona w urządzenie próżniowe pozwalające zassać wodę z głębokości 7,5 m, - montaż tablicy sterującej pracą autopompy z tyłu pojazdu (manometr, obroty silnika, elektroniczny wskaźnik poziomu wody i piany, wyłącznik silnika pojazdu, dozownik środka pianotwórczego). 6. Instalacja elektryczna: - oświetlenie kabiny załogi, schowków bocznych i schowka tylnego, - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego (3 lampy LBO niebieskie w koszach ochronnych oraz montaż sygnału dźwiękowego z mikrofonem), - montaż sygnału cofania, dźwiękowego, z lampą pulsującą niebieską, - montaż lamp obrysowych, - montaż lamp odblaskowych bocznych, - montaż nowych tylnych lamp (zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania, przeciwmgielne), - montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej, - wymiana podstawek gumowych pod akumulatory, - montaż radiostacji i radia (dostarcza zamawiający), - lampa szperacz, - lampy pulsacyjne niebieskie z generatorem, montowane na zderzaku rurowym, - lampy oświetlenia bocznego, zewnętrznego nad żaluzjami - pole pracy wokół nadwozia wraz z osłonami (5 szt), - fala świetlna z tyłu pojazdu, - maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie, pochył i obroty najaśnic sterowane elektrycznie za pomocą pilota (bez agregatu prądotwórczego). 7. Lakierowanie i konserwacja. - piaskowanie konstrukcji samochodu, - malowanie lakierami akrylowymi zewnątrz i renowacyjnymi wewnątrz zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym. - samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym, - konserwacja podwozia, - wykonanie napisów bocznych OSP oraz numerów operacyjnych. 8.Wyposażenie dodatkowe: - układ zraszaczy z czterema dyszami, - wykonanie skrzyni aluminiowej na dachu pojazdu. Gwarancja 24 miesiące, w wyjątkiem Autopompy A16 8 gdzie gwarancja ma wynosić 36 miesięcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Oryginalny kod CPV: 29.85.11.00 - Sprzęt gaśniczy Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy Oryginalny kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2006 roku Nr 79, poz. 551) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy o zmianie ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest : - złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanch odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum pięciu usług o podobnej specyfice i wartości. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego (jeśli jest wymagane). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rajcza.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rajcza, ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, pokój nr 24.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Rajcza, ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: kwota 45000 zł płatna będzie z z dotacji pochodzącej z Zarządu Głównego Ochotniczych Straży Pożarnych w Warszawie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.