Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Wrocław: Zadanie 1 - NR SP.DT.3421.P1N-31/2007 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1962D na odcinku od miejscowości Kuklice do skrzyżowania z drogą W-346, gmina Kobierzyce.
Zadanie 2 - NR SP.DT.3421.P1N-32/2007 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1961D na odcinku Kuklice-Pełczyce, gmina Kobierzyce.
Numer ogłoszenia: 124363 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, fax 071 3430731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - NR SP.DT.3421.P1N-31/2007 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1962D na odcinku od miejscowości Kuklice do skrzyżowania z drogą W-346, gmina Kobierzyce. Zadanie 2 - NR SP.DT.3421.P1N-32/2007 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1961D na odcinku Kuklice-Pełczyce, gmina Kobierzyce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - NR SP.DT.3421.P1N-31/2007 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1962D na odcinku od miejscowości Kuklice do skrzyżowania z drogą W-346, gmina Kobierzyce. Zadanie 2 - NR SP.DT.3421.P1N-32/2007 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1961D na odcinku Kuklice-Pełczyce, gmina Kobierzyce. woj. dolnośląskie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 5000.00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100) Zadanie 2 - 2500.00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych, 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędnie do wykonania zamówienia tj. min. 1 pracownikiem do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie budowy dróg (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych), o wartości tożsamej z przedmiotem zamówienia brutto każda, należy załączyć referencje, - Wykonali w/w prace należycie, - Posiadają potencjał techniczny tj. sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w przypadku obowiązku posiadania takich uprawnień; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualnych zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat (licząc od daty ogłoszenia niniejszego przetargu) Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040, II piętro pokój 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, II piętro pokój 207.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1962D na odcinku od miejscowości Kuklice do skrzyżowania z drogą W-346, gmina Kobierzyce..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1962D na odcinku od miejscowości Kuklice do skrzyżowania z drogą W-346, gmina Kobierzyce, woj. dolnośląskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1961D na odcinku Kuklice-Pełczyce, gmina Kobierzyce..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1961D na odcinku Kuklice-Pełczyce, gmina Kobierzyce, woj. dolnośląskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- SZP/242-101/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych -wyposażenia pomieszczenia 116 w Budynku A2 oraz pomieszczeń 26,227,228 w Budynku L 1 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa sprzętu łączności bezprzewodowej standardzie ETSI TETRA TEA2, DMR dla nowo powstających jednostek garnizonu dolnośląskiego
- SZP/242-088/2024 Dostawa wielofunkcyjnego reaktora mikrofalowego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Jednorazowa dostawa aparatury medycznej z podziałem na 7 pakietów.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Remont drogi gminnej nr 115331E Esterka
- "Wykonanie drogi pożarowej wraz z nawrotnicą i kanalizacją"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.