eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Remonty wolnych lokali mieszkalnychul. Gnieźnieńska 10/2, Okrzei 37/8, Żabikowska 5/2 w Żarach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Żary: Remonty wolnych lokali mieszkalnych: ul. Gnieźnieńska 10/2, Okrzei 37/8, Żabikowska 5/2 w Żarach.
Numer ogłoszenia: 124330 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty wolnych lokali mieszkalnych: ul. Gnieźnieńska 10/2, Okrzei 37/8, Żabikowska 5/2 w Żarach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Gnieźnieńska 10/2 / zgodnie z uzg. z U. M / z dnia 15.09.2011 / - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary / dod. pokój na poddaszu / lok. - wykonanie oddzielnego obwodu na podłączenie kuchni elek. z piekarnikiem w pom. kuchni - wymiana kompletu stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem wymiarów i podziału okien szt. 4 - wymiana parapetów zew. i wew. wraz z wykonaniem obróbek tynkarskich szt. 8 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki szt. 2 / + klamki+ szyldy szt. 1 - dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń gazowych i wentylacji pomieszczeń - wykonanie podłogi w kuchni / płyta OSB + panele + listwy rozbieralne / - wymiana części zniszczonej podłogi w miejscu po byłym zlewozmywaku - wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k i wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie kominów wentylacyjno - spalinowych przez ścianę na zew. budynku na podstawie opracowanego projektu budowlanego / Decyzja nr 171/2012 z dnia 05.03.2012 / Pozycje zawarte w kosztorysie ślepym dotyczące montażu kuchni gazowej wraz z odcinkiem instalacji gazowej zasilającej KG, montaż zlewozmywaka zainstalowanego na szafce wraz z osprzętem należy pominąć / nie dotyczy opomiarowania instalacji wodnej / Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Okrzei 37/8 / zgodnie z uzg. z U. M / z dnia 28.07.11 i 15.09.2011 - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary lok. - dopasowanie i odnowienie stolarki okiennej drewnianej szt. 3 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki szt. 2 / + klamki+ szyldy szt. 1 - wymiana drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i szyldami / - z kuchni do pokoju - prawe szt.1 - dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń gazowych i wentylacji pomieszczeń - rozebranie ścianki działowej w pokoju i elementów drewnianych pozostałych po boazerii - zerwanie wykładziny PCV z podłóg w kuchni i p. pokoju lok. - wykonanie nowej podłogi / pokój + kuchnia + p. pokój / - płyta OSB + panele podłogowe + listwy rozbieralne lok. - zerwanie tapet ze ścian lok. - naprawa i szpachlowanie ścian i sufitów / 2x / z zagruntowaniem lok - rozebranie pieca licowanego kaflami szt. 1 - wykonanie fundamentu pod piec szt. 1 - postawienie pieca licowanego kaflami wraz z pełnym osprzętem i podłączenie do przewodu dymowego + dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia szt. 1 - montaż kuchni gazowej 4pal. z piekarnikiem gazowym z osprzętem szt.1 - wykonanie instalacji gazowej do kuchenki + protokół z próby szczelności instalacji gazowej - wywiezienie gruzu powstałego w wyniku prowadzonego remontu - wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k i wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie komina wentylacyjnego przez ścianę na zew. budynku na podstawie opracowanego projektu budowlanego / Decyzja nr 1170/2012 z dnia 05.03.2012 / Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Żabikowskiej 5/2 - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary lok. - wymiana kompletu stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem wymiarów i podziału okien szt. 3 - wymiana parapetów zew. i wew. wraz z wykonaniem obróbek tynkarskich szt. 6 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki szt. 2 / + klamki + szyldy szt. 1 - wymiana drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i szyldami oraz zamkiem / do kuchni i łazienki / szt.2 - dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń gazowych i wentylacji pomieszczeń - zbicie zawilgoconych i odspojonych tynków w kuchni i wykonanie nowych - przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie / 2x szpachlowanie / lok. - zerwanie wykładziny w kuchni i pokoju - naprawa podłogi + ułożenie płyty OSB w pom. kuchni i pokoju - wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k i wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie kominów wentylacyjno - spalinowych przez ścianę na zew. budynku na podstawie opracowanego projektu budowlanego / Decyzja nr 168/2012 z dnia 05.03.2012 /.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy- spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o wykonawcy- zgodnie z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; b) konieczność oczekiwania Wykonawcy na dostawę zamówionej stolarki okiennej pod warunkiem zamówienia jej w ciągu pierwszych 3 dni od podpisania umowy oraz niezwłocznym poinformowaniu Zamawiającego o możliwym terminie odbioru stolarki okiennej wykraczającym poza termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji terminów wykonania stolarki okiennej u innych producentów oraz w uzasadnionym przypadku odmowy wydłużenia terminu. c) przedłużenie procedury przetargowej; d) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); e) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; f) technologię wykonywania robót; g) zmiany stanu prawnego; h) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej; i) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 , pokój Dział Techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont wolnego lokalu: ul. Gnieźnieńska 10/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Gnieźnieńska 10/2 / zgodnie z uzg. z U. M / z dnia 15.09.2011 / - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary / dod. pokój na poddaszu / lok. - wykonanie oddzielnego obwodu na podłączenie kuchni elek. z piekarnikiem w pom. kuchni - wymiana kompletu stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem wymiarów i podziału okien szt. 4 - wymiana parapetów zew. i wew. wraz z wykonaniem obróbek tynkarskich szt. 8 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki szt. 2 / + klamki + szyldy szt. 1 - dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń gazowych i wentylacji pomieszczeń - wykonanie podłogi w kuchni / płyta OSB + panele + listwy rozbieralne / - wymiana części zniszczonej podłogi w miejscu po byłym zlewozmywaku - wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k i wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie kominów wentylacyjno - spalinowych przez ścianę na zew. budynku na podstawie opracowanego projektu budowlanego / Decyzja nr 171/2012 z dnia 05.03.2012 / pozycje zawarte w kosztorysie ślepym dotyczące montażu kuchni gazowej wraz z odcinkiem instalacji gazowej zasilającej KG, montaż zlewozmywaka zainstalowanego na szafce wraz z osprzętem należy pominąć / nie dotyczy opomiarowania instalacji wodnej /.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont wolnego lokalu ul. Okrzei 37/8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Okrzei 37/8 / zgodnie z uzg. z U. M / z dnia 28.07.11 i 15.09.2011 - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary lok. - dopasowanie i odnowienie stolarki okiennej drewnianej szt. 3 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki szt. 2 / + klamki + szyldy szt. 1 - wymiana drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i szyldami / - z kuchni do pokoju - prawe szt.1 - dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń gazowych i wentylacji pomieszczeń - rozebranie ścianki działowej w pokoju i elementów drewnianych pozostałych po boazerii - zerwanie wykładziny PCV z podłóg w kuchni i p. pokoju lok. - wykonanie nowej podłogi / pokój + kuchnia + p. pokój / - płyta OSB + panele podłogowe + listwy rozbieralne lok. - zerwanie tapet ze ścian lok. - naprawa i szpachlowanie ścian i sufitów / 2x / z zagruntowaniem lok - rozebranie pieca licowanego kaflami szt. 1 - wykonanie fundamentu pod piec szt. 1 - postawienie pieca licowanego kaflami wraz z pełnym osprzętem i podłączenie do przewodu dymowego + dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia szt. 1 - montaż kuchni gazowej 4pal. z piekarnikiem gazowym z osprzętem szt.1 - wykonanie instalacji gazowej do kuchenki + protokół z próby szczelności instalacji gazowej - wywiezienie gruzu powstałego w wyniku prowadzonego remontu - wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k i wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie komina wentylacyjnego przez ścianę na zew. budynku na podstawie opracowanego projektu budowlanego / Decyzja nr 1170/2012 z dnia 05.03.2012 /.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont wolnego lokalu ul. Żabikowska 5/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Żabikowskiej 5/2 - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary lok. - wymiana kompletu stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem wymiarów i podziału okien szt. 3 - wymiana parapetów zew. i wew. wraz z wykonaniem obróbek tynkarskich szt. 6 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu wraz zamkami / zamki szt. 2 / + klamki + szyldy szt. 1 - wymiana drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i szyldami oraz zamkiem / do kuchni i łazienki / szt.2 - dostarczenie opinii kominiarskiej dot. prawidłowości podłączenia urządzeń gazowych i wentylacji pomieszczeń - zbicie zawilgoconych i odspojonych tynków w kuchni i wykonanie nowych - przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie / 2x szpachlowanie / lok. - zerwanie wykładziny w kuchni i pokoju - naprawa podłogi + ułożenie płyty OSB w pom. kuchni i pokoju - wydzielenie pomieszczenia łazienki wraz z budową wewnętrznej instalacji w-k i wewnętrznej instalacji gazowej oraz wyprowadzenie kominów wentylacyjno - spalinowych przez ścianę na zew. budynku na podstawie opracowanego projektu budowlanego / Decyzja nr 168/2012 z dnia 05.03.2012 /.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.