eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Wykonanie kompleksowych analiz oraz usług doradczych na potrzeby realizacji inwestycji w formule Partnerstwa Publiczno Prywatnego dla zadań1. Powiatowy Ośrodek Wsparcia i Rehabilitacji 2. Powiatowy Ośrodek Edukacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Wołomin: Wykonanie kompleksowych analiz oraz usług doradczych na potrzeby realizacji inwestycji w formule Partnerstwa Publiczno Prywatnego dla zadań: 1. Powiatowy Ośrodek Wsparcia i Rehabilitacji 2. Powiatowy Ośrodek Edukacji
Numer ogłoszenia: 124312 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołomiński , ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 7874301,03,04 w. 152, faks 0-22 7765093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych analiz oraz usług doradczych na potrzeby realizacji inwestycji w formule Partnerstwa Publiczno Prywatnego dla zadań: 1. Powiatowy Ośrodek Wsparcia i Rehabilitacji 2. Powiatowy Ośrodek Edukacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych analiz oraz usług doradczych na potrzeby realizacji inwestycji w formule Partnerstwa Publiczno Prywatnego dla zadań: 1. Powiatowy Ośrodek Wsparcia i Rehabilitacji 2. Powiatowy Ośrodek Edukacji.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie przygotowania dokumentacji, której wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.62.10.00 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowali: a) co najmniej dwie usługi doradztwa, polegające na wykonaniu analiz ekonomicznych, finansowych, technicznych, prawnych oraz ryzyk dla zadań realizowanych w formule partnerstwa publiczno-prywatnego lub koncesji prowadzonych na rzecz podmiotu publicznego, przy czym przynajmniej jedna z tych usług dla Inwestycji o wartości minimum 5 mln PLN zakończyła się zawarciem umowy o koncesji lub o partnerstwie publiczno-prywatnym; b) co najmniej dwie usługi w zakresie przygotowania i uczestniczenia jako doradcza po stronie partnera publicznego w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, mającego na celu wybór partnera prywatnego do realizacji przedsięwzięcia w formie partnerstwa publiczno-prywatnego lub koncesji, przy czym przynajmniej jedna z tych usług dla Inwestycji o wartości minimum 5 mln PLN zakończyła się zawarciem umowy o koncesji lub o partnerstwie publiczno-prywatnym; c) co najmniej dwie usługi na rzecz podmiotu publicznego w zakresie przygotowania dokumentacji technicznej dla zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji obiektów użyteczności publicznej z zakresu pomocy społecznej, pomocy i wsparcia osób niepełnosprawnych, rehabilitacji i fizykoterapii.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem doradców zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędną wiedzę z zakresu między innymi: prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego, prawa finansów Publicznych, prawa ochrony środowiska, prawa europejskiego, prawa budowlanego, przepisów dotyczących samorządu terytorialnego, przepisów dotyczących zasad przygotowania i realizacji inwestycji, w tym w szczególności inwestycji realizowanych w formule partnerstwa publiczno-prywatnego i koncesji. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: a) Koordynator (lider) zespołu doradczego - 1 osoba - wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z zarządzaniem projektami, - doświadczenie w koordynacji prac zespołów doradczych przy realizacji co najmniej trzech zakończonych, lub trwających projektów, w tym co najmniej jednego projektu o wartości minimum 5 mln PLN brutto i co najmniej jednego projektu dotyczącego partnerstwa publiczno-prywatnego lub koncesji; - doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej dwóch postępowań mających na celu realizację zadania inwestycyjnego w formule PPP lub koncesji, w tym przynajmniej jednego o wartości minimum 5 mln. złotych brutto i przynajmniej jednego, które zakończyło się podpisaniem umowy; - uczestnictwo w co najmniej dwóch postępowaniach, mających na celu wybór partnera prywatnego dla realizacji przedsięwzięć w formule PPP lub koncesji, z których przynajmniej jedno postępowanie zakończyło się zawarciem umowy. b) Ekspert ds. finansowo-ekonomicznych - 1 osoba - wykształcenie wyższe ekonomiczne; - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w przygotowaniu analiz finansowo-ekonomicznych na rzecz podmiotów Publicznych, w tym przynajmniej dla jednego projektu o wartości minimum 5 mln. PLN brutto i przynajmniej dla jednego projektu realizowanego w formule PPP lub koncesji; - uczestnictwo w co najmniej dwóch postępowaniach, mających na celu wybór partnera prywatnego do realizacji przedsięwzięć w formule PPP lub koncesji, z których co najmniej jedno zakończyło się zawarciem umowy. c) Ekspert ds. partnerstwa publiczno-prywatnego - 1 osoba - wykształcenie wyższe; - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego; - przynajmniej trzy publikacje jako autor lub współautor dotyczące realizacji przedsięwzięć w formule PPP lub koncesji; - uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 2 postępowań, mających na celu wyłonienie partnera prywatnego dla realizacji przedsięwzięcia w formule PPP lub koncesji, w tym co najmniej jednego o wartości minimum 5 mln złotych brutto i przynajmniej jednego, które zakończyło się zawarciem umowy; - uczestnictwo w sporządzaniu analiz ryzyka na rzecz strony publicznej dla minimum dwóch przedsięwzięć w formule PPP lub koncesji, w tym przynajmniej jednego o wartości minimum 5 mln. złotych brutto i jednego, które zakończyło się zawarciem umowy. d) Ekspert ds. prawnych - 1 osoba - wykształcenie wyższe prawnicze; - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia usług prawnych; - świadczenie usług w zakresie doradztwa prawnego na rzecz podmiotu publicznego dla co najmniej 2 przedsięwzięć w formule PPP lub koncesji, w tym przynajmniej jednego o wartości minimum 5 mln. złotych brutto i przynajmniej jednego, które zakończyło się podpisaniem umowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1; 2) zestawienie kosztów - wg załącznika nr 8;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Ze względu na charakter zadania Zamawiający będzie dokonywała odbioru prac po wykonaniu każdej z części. Na podstawie wyników poszczególnych analiz Zamawiający będzie podejmował decyzję o kontynuacji, bądź zaniechaniu dalszej realizacji zadania w całości lub w części. - W przypadku rezygnacji z realizacji dalszych części (analiz), Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za te części (analizy), które zostały wykonane i odebrane na podstawie protokółu odbioru przez Zamawiającego. - W przypadku całkowitej rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jednego z wymienionych w tytule zamówienia zadań, wynagrodzenie za wykonanie dalszych części zamówienia (analiz) ulegnie przeliczeniu zgodnie z formularzem cenowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wolominski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Prądzyńskiego 3 05-200 Wołomin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Prądzyńskiego 3 05-200 Wołomin pokój nr 4 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Wykonanie kompleksowych analiz oraz usług doradczych na potrzeby realizacji inwestycji w formule Partnerstwa Publiczno Prywatnego dla zadań: 1. Powiatowy Ośrodek Wsparcia i Rehabilitacji 2. Powiatowy Ośrodek Edukacji Część I i II- nie później niż 4 tygodnie od daty zawarcia umowy Część III - nie później niż 4 tygodnie od daty odbioru części I i II Część IV - nie później niż 6 tygodni od daty odbioru części III Część V - w zakresie przygotowania dokumentacji postępowania o wybór partnera prywatnego - nie później niż 4 tygodnie od daty odbioru części IV. 1. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu prace, w tym analizy, o których mowa w częściach I, II, III oraz raport, o którym mowa w części IV, w formie elektronicznej w formacie edytowalnym, e-mailem na wskazane przez Zamawiającego adresy poczty elektronicznej, nie później niż w terminie określonym dla każdej z części. 2. Poszczególne etapy będą przedstawiane zgodnie z ofertą, przy czym, część I wraz z częścią II, nie później niż 4 tygodnie od dnia zawarcia umowy. Prace określone w części III oraz części IV zostaną wykonane w terminach określonych wyżej. 3. Zamawiający w terminie 20 dni roboczych od dnia otrzymania każdej części analiz określonych w Częściach I do IV, dokona jej oceny i zgłosi ewentualne uwagi. Uwagi zostaną przekazane drogą elektroniczną (e-mail) w postaci komentarzy w dokumencie lub w postaci oddzielnego dokumentu. Wyjaśnienia, uzupełnienia, poprawki lub zmiany winny być wprowadzone w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia uwag, po czym ponownie przedłożone Zamawiającemu do akceptacji drogą elektroniczną. Akceptacja analiz zostanie potwierdzona drogą elektroniczną. Wykonawca dostarczy 4 wydrukowane egzemplarze kompletu dokumentów, oraz 4 płyty CD/DVD zawierające wersje elektroniczne, edytowalne poszczególnych części. Akceptacja analiz zostanie potwierdzona protokołem odbiorczym po dostarczeniu wersji drukowanych oraz płyt CD. Kryteria oceny ofert: Kryterium nr 1 - Łączna cena brutto (tj. suma cen: za analizę oraz badanie rynku inwestorów) podana w PLN - znaczenie 100 %, w tym: Łączna cena za etap I - 20%, Łączna cena za etap II - 20% Łączna cena za etap III - 30% Łączna cena za etap IV - 15% Łączna cena za etap V - 15%.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.