Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Ruda Śląska: Dostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 31.000, 00 dm3 na potrzeby lokalnych kotłowni w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w sezonie grzewczym 2009/2010r.
Numer ogłoszenia: 124303 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. , ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, faks 032 2420881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 31.000, 00 dm3 na potrzeby lokalnych kotłowni w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w sezonie grzewczym 2009/2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 31.000, 00 dm3 na potrzeby lokalnych kotłowni w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w sezonie grzewczym 2009/2010r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000, 00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do SIWZ. 3. Aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi. 4. Dokumenty określające parametry techniczne oleju opałowego, który będzie dostarczany do Zamawiającego, ustalone przez producenta. 5. Wykaz posiadanych środków do transportu paliw wg załącznika nr 2 do SIWZ. Wymagane jest posiadanie minimum 2 auto-cystern do transportu paliw. 6. Świadectwa dopuszczenia pojazdów do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych 7. Protokoły z badań zbiornika do przewozu materiałów niebezpiecznych. 8. Świadectwa legalizacji odmierzaczy paliw 9. Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach (od 2007 do 2009r.) min. 1 zamówienia a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Za zamówienie porównywalne uważa się zrealizowanie dostaw oleju opałowego o wartości nie mniejszej niż 70.000, 00 zł. brutto. Zestawienie należy wykonać zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ. 10. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Referencje od poprzednich zamawiających muszą podawać wartość zrealizowanej dostawy, datę i miejsce wykonania wraz ze stwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 11. Kalkulację ceny jednostkowej brutto zawierającą: a. wzór/schemat kalkulowania ceny jednostkowej, który Wykonawca będzie stosował przez cały okres realizacji umowy do obliczenia ceny jednostkowej dostarczanego oleju. Przedstawiony wzór musi zawierać: - cenę jednostkową netto w zł/l (do dwóch miejsc po przecinku) - marżę/opust, - wartość podatku VAT, - cenę jednostkową brutto w zł/l (do dwóch miejsc po przecinku) b. kalkulację ceny jednostkowej obliczoną wg powyższego wzoru na dzień 14.08.2009r. (która zostanie wzięta do obliczenia ceny ofertowej).Cena jednostkowa musi być skalkulowana do dwóch miejsc po przecinku. 12. Wydruk ze strony internetowej zawierający cennik rafinerii, według którego dokonano kalkulacji ceny jednostkowej, o której mowa w pkt 11 - wskazujący cenę jednostkową oleju na dzień 14.08.2009r. w temperaturze referencyjnej 15 0 C. 13. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione przez niego wymienione w części VI pkt 2 i 3. Dokumenty wymienione w cz. VI pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 podmioty składają wspólnie, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 15. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Uwaga: - Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.mpgm.com.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiebiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
- "Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Gminy Wiskitki w roku 2024"
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2024/2025 oleju opałowego (napędowego grzewczego) do kotłowni w budynkach szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.