eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Rzeszów: Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 1242 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420230 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie Wykonawca realizował będzie usługi polegające na: 1) Utrzymaniu w czystości przystanków, 2) Utrzymaniu w czystości urządzeń przystankowych, 3) Odśnieżaniu oraz likwidacji gołoledzi na przystankach autobusowych i pętlach w okresie zimowym, 4) Sprzątaniu dworca podmiejskiego przy ul. Kasprowicza. 1. Utrzymanie w czystości przystanków 1.1. Ilość przystanków przeznaczonych do sprzątania: 494 szt. w tym: 1.1.1. przystanki I kategorii - 191 szt. 1.1.2. przystanki II kategorii - 303 szt. 1.2. Godziny sprzątania przystanków i częstotliwość: - od 21.00 do 6.00. 1.2.1. przystanki I kategorii - 191 szt. - sprzątanie wiata i peron oraz chodnik na długości zatoki - codziennie, 1.2.2. przystanki II kategorii - 303 szt. - sprzątanie wiata i peron oraz teren wokół wiaty - 2,0 m z trzech stron wokół wiaty, co drugi dzień, 1.3. Obszar sprzątania przystanków: 1.3.1. przystanek autobusowy z zatoką - sprzątanie dotyczy powierzchni na całej długości zatoki i szerokości chodnika, 1.3.2. przystanek autobusowy z wydzielonym peronem - sprzątanie dotyczy powierzchni na całej długości i szerokości peronu, 1.3.3. przystanek autobusowy bez wydzielonego peronu - sprzątanie dotyczy powierzchni na długości 7 metrów w jedną i drugą stronę od słupka przystankowego i na całej szerokości chodnika. 1.4. Zakres prac związanych z utrzymaniem w czystości przystanków komunikacji miejskiej: 1.4.1. zbieranie zanieczyszczeń z terenu całej powierzchni przystanków, zatok, pętli autobusowych na bieżąco, 1.4.2. sprzątanie powierzchni przystanku (w przypadku przystanku wyposażonego w wiaty sprzątaniu podlega teren bezpośrednio z tyłu i boków wiaty o szerokości 2 metrów), 1.4.3. usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przystankach i urządzeniach przystankowych, za wyjątkiem ogłoszeń opatrzonych pieczątką Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie lub Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Rzeszów sp. z o. o., 1.4.4. usuwanie i sprzątanie chwastów na całej powierzchni peronów przystanków autobusowych, 1.4.5. usunięcie kurzu i zabrudzeń z ławek (w wiatach i stojących na przystankach), 1.4.6. usuwanie szkła z powierzchni peronu oraz terenu bezpośrednio z tyłu i boków wiaty w sytuacjach uszkodzenia (wybicia) szyb w wiacie przystankowej, 1.4.7. zmiatanie nieczystości z przystanków na jezdnię, teren okalający przystanek oraz wrzucanie do koszy znajdujących się na przystankach i pętlach jest zabronione, 1.4.8. bezpośrednio po zakończeniu sprzątania wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni terenów czyszczonych. Wszelkie nieczystości muszą być usunięte i wywiezione przez wykonawcę 2. Utrzymanie w czystości urządzeń przystankowych 2.1. Ilość urządzeń przystankowych - 324 szt. 2.2. Lokalizacja urządzeń przystankowych 2.3. Zakres prac związanych z utrzymaniem czystości urządzeń przystankowych: 2.3.1. mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu wiaty, ławki i siedzenia, słupka i tablicy znaku przystankowego, gabloty reklamowej zewnątrz, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz, 2.3.2. mycie dachu wiaty od wewnątrz i zewnątrz (dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu), 2.3.3. usuwanie z szyb wiat przystankowych uszkodzonych map, naklejek i ogłoszeń Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Rzeszów sp. z o. o. wraz z usunięciem pozostałości kleju na szybach. 2.3.4. usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot reklamowych, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem. 2.4. Częstotliwość - planowane mycie wiat 2 razy w roku, w miesiącu maju i wrześniu. 3. Odśnieżanie oraz likwidacja gołoledzi na przystankach i pętlach w okresie zimowym 3.1. Zakres prac związanych z utrzymaniem zimowym: 3.1.1. odśnieżanie i usuwanie oblodzenia, posypywanie piaskiem oraz wywóz śniegu, 3.1.2. usuwanie skutków gołoledzi na przystankach, 3.1.3. usuwanie nawisów lodowych z dachów i konstrukcji wiat przystankowych, 3.1.4. usunięcie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić każdorazowo w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi, niezależnie od pory dnia i czy jest to dzień roboczy czy też wolny od pracy, niezależnie od intensywności oraz czasu trwania opadów 3.1.5. usunięcie piasku z powierzchni przystanków i peronów niezwłocznie po okresie zimowym najpóźniej do 15 kwietnia 2012 r., 3.1.6. śnieg zalegający perony przystankowe powinien być zgarniany poza obręb przystanku i składowany w pryzmy w sposób nie utrudniający dostępu do przystanku, jak i wejścia i wyjścia z pojazdów komunikacji miejskiej, 3.1.7. wywóz śniegu z powierzchni przystanków w miejsca wyznaczone przez Urząd Miasta Rzeszowa, 3.1.8. zgarnianie śniegu z przystanków bezpośrednio na jezdnię jest zabronione, 4. Sprzątanie dworca podmiejskiego przy ul. Kasprowicza 4.1. Zakres prac związanych ze sprzątaniem dworca: 4.1.1. sprzątanie całej powierzchni zewnętrznej dworca komunikacji lokalnej wraz z peronami (bez obiektów), 4.1.2. koszenie trawy i utrzymanie zieleni na terenie dworca, 4.1.3. oczyszczanie ze śniegu, lodu i posypywanie piaskiem peronów i chodników na terenie dworca, 4.1.4. usuwanie sopli lodu i nawisów śniegu z zadaszeń przystankowych na terenie dworca, 4.1.5. zebranie po okresie zimowym piasku, który służył do zwalczania śliskości z terenu peronów i chodników, 4.1.6. usuwanie ogłoszeń informacji i plakatów umieszczonych na terenie dworca bez zgody Zamawiającego oraz usuwaniu różnego rodzaju napisów i graffiti z urządzeń przystankowych, 4.2. Częstotliwość i czas sprzątania: 4.2.1. od poniedziałku do piątku w godzinach: - Pierwsza zmiana; od godziny 6:00 do godziny 14:00 - Druga zmiana; od godziny 14:00 do godziny 21:00 4.2.2. w soboty niedziele i święta w godzinach: - Na pierwszej zmianie; od godziny 6:00 do godziny 14:00 Dodatkowe uwagi: Ekipa utrzymująca w czystości przystanki powinna pełnić stałe, całodobowe dyżury codziennie, dotyczy to również niedziel i świąt, niezależnie od pory dnia, czy roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian częstotliwości sprzątania poszczególnych przystanków, bez zmiany wynagrodzenia. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości sprzątanych przystanków (nowo wybudowane lub demontaż istniejących) o nie więcej niż 10% pierwotnej ilości, co będzie potwierdzał protokół zmniejszenia lub zwiększenia sprzątanych przystanków, bez zmiany wysokości wynagrodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe GARDA Zbigniew Kalamarz, ul. Płk. K. Iranka Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 642206,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 504144,00

  • Oferta z najniższą ceną: 504144,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1086090,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.