Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-07
Lublin: Wykonanie robót konserwacyjnych na wodach istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa oraz urządzeniach melioracji wodnych podstawowych na terenie powiatu Krasnystaw - 6 części.
Numer ogłoszenia: 124249 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5310322, faks 081 5310301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjnych na wodach istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa oraz urządzeniach melioracji wodnych podstawowych na terenie powiatu Krasnystaw - 6 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podstawowych prac utrzymaniowych na ciekach naturalnych oraz na urządzeniach wodnych posadowionych w ich korytach na terenie powiatu Krasnystaw. Szczegółowy zakres prac do wykonania podano w przedmiarach robót oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części każda część stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. : Część I - Konserwacja rzeki Marianki nieureg. w km 0+000-3+900, 4+900-10+210 oraz ureg. w km 3+900-4+900 - polegająca na ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp oraz dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, ręcznym ścinaniu i karczowaniu średniej gęstości krzaków i podszycia występujących lokalnie na całej długości rzeki, usuwaniu zatorów powstałych z gałęzi, szuwarów, drągowin na odcinku nieuregulowanym w km 1+335, 6+580, 9+370 oraz uregulowanym w km 4+080, 4+620, 4+150. Konserwacja rzeki Łopa w km 0+000-1+300, 2+900-12+520 - polegająca na ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp oraz dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, usuwaniu zatorów powstałych z gałęzi, szuwarów, drągowin w km 4+200, 5+030, 7+300, 9+500, 10+350, 11+350. Część II - Konserwacja rzeki Łętownia ureg.w km 15+760 - 17+550 oraz nieureg. w km 17+550 - 19+300 - polegająca na ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i poboczy oraz dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, ręcznym cięciu średniej gęstości krzaków i podszycia w km 17+800-18+560. Konserwacja rzeki Rakówka ureg.w km 6+500 - 6+770 oraz nieureg. w km 6+770 - 7+278, 7+960-11+700 - polegająca na ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i poboczy oraz dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, ręcznym cięciu średniej gęstości krzaków i podszycia w km 7+960-11+190. Część III - Konserwacja rzeki Wojsławki ureg.w km 3+950-15+500, 15+750-32+100 polegająca na ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i poboczy oraz dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, ręcznym cięciu średniej gęstości krzaków i podszycia występujących lokalnie na całej długości rzeki, usuwaniu zatorów powstałych z gałęzi, szuwarów, drągowin w km 4+000, 7+050, 8+100, 22+100, 24+300, 28+510, 28+600, 29+010, robotach ziemnych polegających na usuwaniu wyrw w skarpach w km 11+850-11+950 przy pomocy koparek zgarniakowych wraz z transportem urobku na odleg. do 1km wraz z ręcznym zagęszczeniu nasypów przy pomocy ubijaków mechanicznych, wykonaniu podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20cm w km 11+850-11+950 strona lewa i prawa, wykonaniu wyściółek z kiszek faszynowych o śr. 20mm przy szerokości skarpy 2,5m w km 11+850-11+950. Część IV - Konserwacja rzeki Żółkiewki w km 0+000-1+355, 1+600-3+435, 3+485-3+520, 3+570-7+950, 9+450-11+480, 11+700-13+406, 13+900-14+800, 14+850-15+460, 15+560-16+470, 17+875-28+450, 28+510-30+240, 32+967-33+510 polegająca na ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i poboczy oraz dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, ręcznym ścinaniu i karczowaniu rzadkich krzaków i podszycia występujących lokalnie na całej długości rzeki. Część V - Konserwacja rzeki Wolica w km 0+000-10+370 polegająca na ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i poboczy oraz dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, usuwaniu zatorów powstałych z gałęzi, szuwarów, drągowin w km 3+010, 7+310, 7+900, robotach ziemnych polegających na usuwaniu wyrw w skarpie w km 1+250 przy pomocy koparek zgarniakowych wraz z transportem urobku na odleg. do 5km, wykonaniu opasek wielokiszkowych o średnicy kiszek 3x20cm w km 1+246-1+256, wykonaniu wyściółek z kiszek faszynowych o śr. 20mm pasem szerokości 1,0m w km 1+246-1+256. Konserwacja rzeki Kukawka ureg.w km 0+000-5+000 oraz nieureg. 5+000-5+880 polegająca na ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i poboczy oraz dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, ręcznym cięciu średniej gęstości krzaków i podszycia w km 3+500-4+100, 5+000-5+880, robotach ziemnych polegających na zabudowie wyrw w skarpach w km 1+080, 3+360 przy pomocy koparek zgarniakowych wraz z transportem urobku na odleg. do 5km, wykonaniu opasek wielokiszkowych o średnicy kiszek 3x20cm w km 1+080-1+090, 3+355-3+365. Część VI - Konserwacja rzeki Siennicy w km 0+000-10+600, 10+880-11+680, 12+225-15+400, 15+600-17+400, 17+600-19+000, 19+200-23+000 polegająca na ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp i poboczy oraz dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, wykonanie drugiego koszenia wraz wygrabieniem w km 12+225 - 13+000, ręcznym cięciu średniej gęstości krzaków i podszycia występujących lokalnie na całej długości rzeki, usuwaniu zatorów powstałych z gałęzi, szuwarów, drągowin w km 1+850, 2+300, 20+100, odmuleniu koparko-odmularkami cieku o szer. dna do 1,6m grubością warstwy odmulanej 30 cm w km 17+600-19+000 wraz z rozplantowaniem urobku po odmuleniu, urobek ułożony jednostronnie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla niżej wymienionych części zamówienia w wysokości: Część 1 zamówienia: 1 050,00 zł (jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych ) Część 2 zamówienia: 320,00 ( trzysta dwadzieścia złotych) Część 3 zamówienia: 2 070,00 ( dwa tysiące siedemdziesiąt złotych) Część 4 zamówienia: 1 700 ,00 ( jeden tysiąc siedemset złotych) Część 5 zamówienia: 1 200,00 ( jeden tysiąc dwieście złotych) Część 6 zamówienia: 1 690 ,00 (jeden tysiąc sześćset dziewięćdziesiąt złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie danego podmiotu ma dokładnie określać zasób jaki zobowiązuje się oddać do dyspozycji Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin wykonania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakres i warunki dopuszczalnych zmian postanowień umowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Karłowicza 4, pok. 602 (VI p.).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie, ul.Karłowicza 4 - sekretariat, pok.608.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa wykonania serwisu/konserwacji i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w 14 węzłach szkieletowych Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie pompowni Lesisko"
- Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
- Bieżące utrzymanie rowu deszczowego "Potoku Głęboka" na odcinku od wiaduktu kolejowego na os Kombatantów do ujścia rzeki San, polegające na dwukrotnym w ciągu roku 2024 wykonaniu prac konserwacyjnych.
- Działania ochrony czynnej w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie: 1. Usuwanie drzew i krzewów. 2. Koszenie wraz z usuwaniem roślin inwazyjnych i ekspansywnych.
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
- Rozbiórka istniejących mostów i budowa przepustów wraz z utwardzeniem części drogi publicznej Nr 112010N oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.