eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Remont łazienek uczniowskich w segmencie A1 w budynku Gimnazjum Nr 3 w Tczewie przy ul. Jagiełły 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Tczew: Remont łazienek uczniowskich w segmencie A1 w budynku Gimnazjum Nr 3 w Tczewie przy ul. Jagiełły 8
Numer ogłoszenia: 124249 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88775 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew, Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7759343, faks 58 7759355.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek uczniowskich w segmencie A1 w budynku Gimnazjum Nr 3 w Tczewie przy ul. Jagiełły 8.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sanitariatów uczniowskich zlokalizowanych w segmencie A1 w budynku Gimnazjum Nr 3 w Tczewie przy ulicy Jagiełły 8. W wymienionym obiekcie przewiduje się wykonanie remontu 3 sanitariatów dla dziewcząt i 3 sanitariatów dla chłopców. Pomieszczenia zlokalizowane są w segmencie na 3 kondygnacjach. Zakres prac obejmuje m.in.: - wykonanie prac ogólnobudowlanych, w tym m.in.: przebudowę ścian działowych; - demontaż istniejącej armatury; - przebudowę instalacji wody, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej; - wymianę drzwi; - położenie nowej glazury i terakoty. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, załączoną do SIWZ dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - zwaną również Specyfikacją Techniczną, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.), innymi powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a także zasadami wiedzy technicznej, normami i przepisami, wymaganymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i sprawdzeniami w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Materiały przed wbudowaniem Wykonawca przedstawi Inwestorowi do zaakceptowania. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną oraz zapoznał się z załączoną dokumentacją projektową i pozostałymi materiałami przetargowymi dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu umowy. Przedmiary należy traktować jako materiały pomocnicze przy wycenie oferty. W przypadku rozbieżności między przedmiarem a dokumentacją projektową, Wykonawca zobowiązany jest wycenić ofertę w oparciu o projekt budowlany. Po realizacji przedmiotowego remontu (przed podpisaniem protokołu odbioru) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi oświadczeniami i dokumentami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia, stanowić ona będzie rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę dla wykonanego przedmiotu zamówienia wyniesie 3 lata licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe STELLA Andrzej Stella, Ul. Hallera 16, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170715,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 144000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 276659,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.