eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniszków › Montaż mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących OZE w Gminie Mniszków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-20

Mniszków: Montaż mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących OZE w Gminie Mniszków
Numer ogłoszenia: 124237 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mniszków , ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków, woj. łódzkie, tel. 044 7561522, faks 044 7561523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących OZE w Gminie Mniszków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania obejmującego w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej, wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, jak również wszelkie dostawy, prace budowlano-montażowe, wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz wniosków do zgłoszenia o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej Operatora sieci dystrybucyjnej, o łącznej mocy 144 kWp, służących do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby własne, obejmujących: 1 mikroinstalację prosumencką na budynkach oczyszczalni ścieków w Mniszkowie o mocy 36 kWp, oraz 42 mikroinstalacje prosumneckie, każda o mocy 2,5 kWp na budynkach gospodarstw domowych położonych na terenie Gminy Mniszków powiat opoczyński, woj. łódzkie. 2.Wykaz nieruchomości, na których zostaną zamontowane mikroinstalacje oraz minimalne parametry instalacji zawiera program funkcjonalno-użytkowy(PFU), stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Przewiduje się montaż instalacji paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachowej budynków. W skład wyposażenia technicznego, koniecznego do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznych wchodzić będą: 1) dokumentacja, 2) panele fotowoltaiczne 3) inwerter (falownik o nastawach zgodnych z tabelą PGE Dystrybucja S.A.), 4) konstrukcja montażowa dachowa, 5) rozdzielnia z łącznikami oraz zabezpieczeniami oraz licznik umożliwiający gromadzenie i lokalną prezentację danych o ilości energii elektrycznej wytworzonej w instalacji, gwarantujące poprawną, bezpieczną pracę mikroinstalacji i współpracy z siecią elektroenergetyczną Nn (SN) PGE Dystrybucja S.A.Do kompletnego zgłoszenia mikroinstalacji w PGE Łódź-Teren Wykonawca winien załączyć charakterystyki ruchowe i eksploatacyjne przyłączanych urządzeń, schematy instalacji elektrycznej obiektów, na których przedstawiony będzie sposób podłączenia mikroinstalacji wraz z układem pomiarowym energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji, specyfikacje techniczne wg wzoru (załącznik C do wniosku W-3)Zgłoszenia - PGE Dystrybucja S.A.), parametry techniczne źródeł fotowoltaicznych, karty katalogowe ogniw fotowoltaicznych i przekształtników DC/AC). 3. Wykonawca we własnym zakresie powinien ująć także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie wyszczególniono w PFU, lecz są ważne, bądź niezbędne dla właściwego i stabilnego działania oraz uzyskania oczekiwanej przez Zamawiającego wieloletniej gwarancji bezawaryjnego funkcjonowania instalacji. Wymagana jest wysoka jakość instalowanych urządzeń, potwierdzona dokumentami określonymi w wymaganiach technicznych oraz gwarancja producentów głównych urządzeń na okres nie krótszy jak w PFU, liczony od daty ich protokolarnego odbioru. 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wytycznych w zakresie wymagań technicznych dla instalacji OZE PGE Dystrybucja Oddział Łódź Teren ( PGE Dystrybucja) w zakresie przyłączania do sieci (http://zelt.pl/osd/index.php?id=714). 5.Mikroinstalacja powinna być wybudowana zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz spełniać wymogi techniczne i eksploatacyjne zawarte w art. 7a ustawy Prawo energetyczne, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego i Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. Przy budowie mikroinstalacji zastosować należy zabezpieczenie przed pracą wyspową. Zabezpieczenie powinno być w stanie identyfikować fazy (zdrowe) i pochodzące z rewersu tzn. w sytuacjach gdy w sieci zasilającej wskutek uszkodzenia w jednej z faz napięcie innej z faz poprzez odbiorniki np. dwufazowe przez sieć wraca do instalacji odbiorczej. 6.Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną. Wszystkie dostarczone elementy instalacji i urządzenia muszą być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żaden element instalacji, składający się na dostawę nie może być wcześniej używany, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawny i działać bez uwag, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty wraz z gwarancjami producenta oraz dokumentacją powykonawczą należy dostarczyć do zamawiającego w dniu odbioru końcowego zadania). 7.Montaż mikroinstalacji na nieruchomościach, wymienionych w PFU, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z Zamawiającym i właścicielem nieruchomości. Gotowość montażu wykonawca zgłosi zamawiającemu i właścicielowi nieruchomości na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. W przypadkach, gdzie Zamawiający wskazał nazwy własne w opisach przedmiotu zamówienia w dokumentacji techniczno-kosztorysowej, dopuszcza się zastosowanie robót budowlanych, dostaw, usług, równoważnych. Rozwiązania równoważne opisanym to technologie robót, materiały, wyposażenie i urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniających minimalne parametry określone przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do wyżej opisanych, obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 8.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 10.Zamawiajacy nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12.Przedmiotem niniejszego postępowanie nie jest zawarcie umowy ramowej. 13.Zamawiajacy przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 14. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 17.Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały mu przyznane..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załącznik nr 3 do siwz),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załącznik nr 3 do siwz) oraz złożonych przez wykonawcę dokumentów.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca będzie posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5-u lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na wybudowaniu oraz przyłączeniu do sieci dystrybutora systemu energetycznego mikroinstalacji fotowoltaicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załącznik nr 3 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załącznik nr 3 do siwz) oraz złożonych przez wykonawcę dokumentów.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca w wykazie osób poda min. 1osobę - kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i może sprawować samodzielne funkcje w budownictwie, tj. ma uprawnienia do kierowania lub projektowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz poda min.1 osobę posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie urządzeń prądotwórczych przyłączanych do krajowej sieci elektroenergetycznej oraz urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym jak 1 kV oraz o napięciu znamionowym powyżej 1 kV lub certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie instalowania: kotłów i pieców na biomasę, systemów fotowoltaicznych, słonecznych systemów grzewczych, pomp ciepła, płytkich systemów geotermalnych lub certyfikat instalatora w zakresie OZE systemów fotowoltaicznych (PV) wydany na podstawie ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii. Uwaga 1: określone wyżej wymagania mogą być łączone tzn. jedna osoba może posiadać wszystkie wyżej wymagane kwalifikacje. Ocena spełnienia w)w warunku będzie się odbywać na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów ( załącznika nr 2 wykaz osób) i oświadczenia wykonawcy, że osoba)y, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada w)w wymienione uprawnienia wg. zasady spełnia )nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru załącznik nr 3 do siwz) oraz złożonych przez wykonawcę dokumentów.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( na kwotę nie mniejszą niż: 700 000,00 zł.) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Charakterystyki ruchowe i eksploatacyjne przyłączanych urządzeń, schematy instalacji elektrycznej obiektów, na których przedstawiony będzie sposób podłączenia mikroinstalacji wraz z układem pomiarowym energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji, specyfikacje techniczne wg wzoru (załącznik C do wniosku W-3/Zgłoszenia - PGE Dystrybucja S.A.), parametry techniczne źródeł fotowoltaicznych, karty katalogowe ogniw fotowoltaicznych i przekształtników DC/AC).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w pkt VI.2 ppkt 2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.11. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku podmiotów, na zasoby których wykonawca się powołuje, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Termin płatności faktury - 0.05

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ. Umowa na wykonanie zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie postawione wymagania i którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 1.Projekt umowy z załącznikami stanowi załącznik do SIWZ. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Zamawiający przewidział możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na warunki pogodowe oraz zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany wynagrodzenia w określonego w umowie . 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r.907 t.j. ze zm.) tj. art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5.Kierując się zapisami art. 144 ust.1 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: 1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmiany treści umowy z instytucją, która przyznała środki na sfinansowania zamówienia, 3)zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, o ile taka zmiana nie spowoduje utraty dofinansowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Mniszków ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 mniszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Gmina Mniszków ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany jest przez Unie Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.