eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rossosz › KSZTAŁTOWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA NA ULICY KRÓTKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ROSSOSZ I ULICY LUBELSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ROSSOSZ I MIEJSCOWOŚCI KOŻANÓWKA, GMINA ROSSOSZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Rossosz: KSZTAŁTOWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA NA ULICY KRÓTKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ROSSOSZ I ULICY LUBELSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ROSSOSZ I MIEJSCOWOŚCI KOŻANÓWKA, GMINA ROSSOSZ
Numer ogłoszenia: 124201 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rossosz , ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.bip.lublin.pl, www.gmina@rossosz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KSZTAŁTOWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA NA ULICY KRÓTKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ROSSOSZ I ULICY LUBELSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ROSSOSZ I MIEJSCOWOŚCI KOŻANÓWKA, GMINA ROSSOSZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; Budowa dwóch chodników z betonowej kostki brukowej wraz ze zjazdami na przyległe do chodników posesje w poboczach dwóch dróg powiatowych nr 1083L i nr 1103L w miejscowości Rossosz oraz miejscowościach Rossosz i Kożanówka, Gmina Rossosz o następującym zakresie robót; 1. Przy drodze powiatowej nr 1083L relacji Rossosz -Rowiny-Wisznice w ul. Krótkiej w Rossoszu wybudować chodnik na długości 207,30 m o szerokości 1,50 m - 2,10 m według poniższej specyfikacji; - krawężniki betonowe 15x22 i 15x30 na ławie betonowej z oporem - 80,00mb, - obrzeża betonowe 8x30 na ławie betonowej z oporem - 48,00mb, - obrzeża betonowe 6x20 na ławie betonowej z oporem - 301,00mb, - zjazdy z betonowej kostki brukowej grubości 8,00 cm na podbudowie łącznie 122,00 metrów kwadratowych, - chodnik z betonowej kostki brukowej grubości 6,00 cm na podbudowie łącznie 309,00 metrów kwadratowych, - umocnienie rowu brukiem na posypce łącznie 28,00 metrów kwadratowych - wykonanie balustrady zabezpieczającej pieszych na odcinku 12,00 mb. 2. Przy drodze powiatowej nr 1103L relacji Rossosz - Brzozowy Kat w ul. Lubelskiej w miejscowościach Rossosz i Kożanówka wybudować chodnik na długości 530,00 m o szerokości 1,50 m - 2,00 m według poniższej specyfikacji; - krawężniki betonowe 15x22 i 15x30 na ławie betonowej z oporem - 452,00mb, - obrzeża betonowe 6x20 na ławie betonowej z oporem - 775,00mb, - zjazdy i wzmocnienie chodnika z betonowej kostki brukowej grubości 8,00 cm na podbudowie łącznie 451,00 metrów kwadratowych, - chodnik z betonowej kostki brukowej grubości 6,00 cm na podbudowie łącznie 655,00 metrów kwadratowych. Szczegółowy zakres robót budowlanych znajduje się w dokumentacjach projektowych poszczególnych chodników, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ, o zakresie robót wskazanym pomocniczo w przedmiarach poszczególnych robót budowlanych i w kosztorysie ślepym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Występujące w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót i kosztorysach oraz w innych dokumentach nazwy, typy albo wskazane pochodzenie produktu są jedynie wyznacznikiem parametrów technicznych wymaganych w stosunku do przeznaczonych do wbudowania materiałów budowlanych. Wykonawca powyższych robót budowlanych zobowiązany będzie wykonać również poniższy zakres robót: 1. Zorganizuje na własny koszt i utrzyma na czas budowy zaplecza techniczne budów chodników w poszczególnych ulicach, 2. Wykonawca robót budowlanych w ramach zamówienia wykona pełną obsługę geodezyjną zarówno przed, w trakcie realizacji robót jak i po wykonaniu robót budowlanych, której efektem będzie wykonana GEODEZYJNA INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA, na którą uzyska skwitowanie z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych. 3. Wykonawca na własny koszt przywróci teren przyległy do budowy każdego z wybudowanych chodników do stanu pierwotnego, a ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie składników majątku właścicieli przyległych do chodnika posesji spowodowane prowadzonymi pracami budowlanymi, Wykonawca zobowiązuje się uregulować bezpośrednio z danym właścicielem posesji. 4. Wykonawca robót budowlanych będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z dokumentacjami projektowo-technicznymi i pozwoleniami na budowę oraz ze sztuką budowlaną i z przepisami Prawa budowlanego /Dz. U. 2013, poz. 1409 j. t./, oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji, a także będzie zobowiązany do; 4.1. Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobą upoważnioną przez zamawiającego do pełnienia funkcji nadzorczej nad realizacją przedmiotu zamówienia w niniejszym przedsięwzięciu. 4.2. Zapewnienia uprawnionym podmiotom oraz zamawiającemu i osobie upoważnionej przez zamawiającego do pełnienia funkcji nadzorczej na budowach, prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez Wykonawcę robót budowlanych dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji w wersji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 4.3. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i osobie upoważnionej przez zamawiającego do pełnienia funkcji nadzorczej na budowach, podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. 4.4. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i osobie upoważnionej przez zamawiającego do pełnienia funkcji nadzorczej na budowach w prowadzeniu promocji projektu i udostępnianiu informacji o realizacji projektu opinii publicznej. 4.5. Opracowania Harmonogramu cyklu realizacji inwestycji i uzgodnienia z osobą upoważnioną przez zamawiającego do pełnienia funkcji nadzorczej na budowach i zamawiającym, a następnie będzie systematyczne monitorował zgodności postępu prac budowlanych z opracowanym Harmonogramem. 4.6. Systematycznego wykonywania odpowiednich oznakowań o prowadzonych robotach budowlanych na poszczególnych odcinkach dróg i bezpośrednio przed miejscami wykonania robót budowlanych. 4.7. Wykonawca zobowiązany będzie do powodowania przestrzegania przez podległych uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet gdyby przypadkowo znalazły się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia zobowiązany będzie do podjęcia natychmiastowych działań zmierzających do likwidacji powstałego zagrożenia oraz przyczyny jego powstania. 4.8. Uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z osobą upoważnioną przez zamawiającego do pełnienia funkcji nadzorczej na budowach i przedstawiani zamawiającemu propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli, a po uzyskaniu akceptacji zamawiającego ich wykonanie. 4.9. Przygotowania poszczególnych budów i niezbędnej dokumentacji do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji, łącznie z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 4.10. Wykonawca zgłosi do odbioru końcowego zakończone roboty budowlane w całej inwestycji i będzie aktywnie uczestniczyć w ich odbiorze końcowym. 4.11Wykonawca sporządzi Kosztorys powykonawczy całości wykonanych robót budowlanych, który będzie wyodrębniał poszczególne chodniki, który przedstawi osobie upoważnionej przez zamawiającego do pełnienia funkcji nadzorczej na budowach do sprawdzenia i akceptacji przed odbiorem tych robót wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającą natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 4.12. Usunięcia wszelkich ewentualnych wad i usterek stwierdzonych przez Komisję odbiorową podczas odbiorów końcowych poszczególnych chodników i całości zakończonych robót budowlanych, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. 5. Wykonawca będzie zobowiązany również do bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczyć w przeglądach w okresie gwarancji wbudowanych chodników, oraz wykonać w ramach gwarancji i rękojmi naprawy stwierdzonych wad i usterek. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) na okres min. 36 miesięcy. 7. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia WADIUM przed upływem terminu składania ofert, w jednej z kilku form określonych w art. 46 ust.6 ustawy Pzp w wysokości 5.000,00 zł /pięć tysięcy złotych/

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, /z art. 22 ust.1 pkt. 1 Pzp/ - w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencje - działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania przez podmiot prowadzący działalność specjalistycznych uprawnień do jej prowadzenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z trybu art. 22. ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia /z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Pzp/; W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winni udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat /pięciu/ przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną w inwestycjach z zakresu budowy chodników w minimalnej ilości 300,00 metrów kwadratowych wybudowanego chodnika. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym /z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Pzp/ Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi /z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Pzp/ do wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji KIEROWNIKA BUDOWY, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi, w co najmniej ograniczonym zakresie obejmującym przedmiot zamówienia lub posiada inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi odpowiednie uprawnienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie załączonego wykazu osób przeznaczonych do wykonania zamówienia i oświadczenia o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej /z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Pzp/; W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 złotych. Wykonawca wykażę, że posiada opłaconą polisę, na kwotę minimum 100.000,00 zł lub inny równoważny dokument aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 100.000,00 złotych. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie opłaconej polisy lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w formie pisemnego aneksu lecz tylko w następujących warunkach: 1.Jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonanie części robót budowlanych ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, albo wystąpią inne uzasadnione przypadki nieprzewidzianych warunków realizacji przedmiotu umowy, 2.Jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na przedmiot umowy, 3.Z powodu siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania umowy na wykonanie robót budowlanych, 4.Z powodu zmiany wysokości lub cofnięcia przyznanych środków finansowych z PROW, 5.Dokonanie odkryć o znaczeniu archeologicznym, które mają wpływ na realizację robót budowlanych i na wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, 6.Z powodu zmian w zakresie podwykonawstwa. Inicjować zmianę warunków przedmiotowej umowy będzie mógł Zamawiający, albo Wykonawca poprzez złożenie wniosku na piśmie, w którym zostaną opisane przyczyny złożenia wniosku wraz z uzasadnieniem, ponadto zostanie określony czas wykonania zmian i ich koszt oraz wpływ zmian na termin zakończenia realizacji umowy i wyrażona na piśmie zgoda drugiej strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wójt Gminy Rossosz, 21-533 Rossosz ul. Lubelska 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Wójt Gminy Rossosz, Rossosz ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, Sekretariat Urzędu Gminy Rossosz pokój nr 2, 21-533 Rossosz ul. Lubelska 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przyznane środków finansowych z PROW na lata 2007-2013 w działaniu WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.