eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Remont oraz dostosowanie budynku Internatu i terenu Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Kisielicach do potrzeb osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Iława: Remont oraz dostosowanie budynku Internatu i terenu Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Kisielicach do potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 124149 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72609 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Iławski, ul. Gen. Władysława Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 649 07 42, faks 089 649 66 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oraz dostosowanie budynku Internatu i terenu Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Kisielicach do potrzeb osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem oraz dostosowaniem budynku Internatu i terenu Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Kisielicach do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać prace polegające na: 2.1. Zagospodarowaniu terenu: a) roboty rozbiórkowe dróg i chodników; b) wykonanie nawierzchni wraz z podbudową dróg i chodników; c) wykonanie obrzeży i krawężników wraz z ławami betonowymi: d) montaż ławek parkowych i koszów na śmieci; 2.2. Instalacja elektryczna -oświetlenie zewnętrzne a) prace demontażowe; b) budowa linii kablowych; c) instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego; d) pomiary elektryczne; 2.3. Remont 2 studni chłonnych 2.4.Wykonanie docieplenia ścian i stropodachów, wypraw elewacyjnych, obróbek blacharskich, wymiana stolarki okiennej zewnętrznej wraz z parapetami oraz remont tarasu: a) docieplenie stropodachu budynku część A1; b) docieplenie stropodachu budynku część A2; c) docieplenie ścian oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej budynku część A2; d) docieplenie stropodachu budynku część B; e) docieplenie ścian oraz wyprawy elewacyjnej budynku część B; f) docieplenie stropodachu budynku część C; g) docieplenie ścian oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej budynku część C; h) wykonanie obróbek blacharskich; i) wymiana stolarki okiennej zewnętrznej wraz z parapetami: j) remont tarasu 2.5. Ochrona odgromowa budynku 2.6.Montaż dźwigu windowego a) wykonanie robót budowlanych przy szybie windowym; b) zakupienie kompletnego urządzenia dźwigowego wraz z opakowaniem i dostawą; c) instalacji windy przez firmę specjalistyczną; d) przygotowanie dźwigu do odbioru przez UDT; e) poniesienie przez Wykonawcę wszystkich kosztów związanych z odbiorem UDT; f) wykonanie dokumentacji dozorowej i odbiorowej; 2.7. Roboty ogólnobudowlane wewnątrz budynku a) roboty rozbiórkowo- demontażowe; b) wymiana posadzek; c) wymiana podłóg; d) wykonanie tynków wraz z malowaniem; e) wymiana stolarki drzwiowej; f) wymiana kratek wentylacyjnych; 2.8. Instalacja elektryczna wewnętrzna a) przebudowa rozdzielnicy; b) wewnętrzne linie zasilające; c) oświetlenie wewnętrzne; d) gniazda wtykowe; 2.9. Instalacja sanitarna a) instalacja c.o.; b) biały montaż; c) instalacja wentylacyjna; d) instalacja ciepła technologicznego; e) instalacja wodno-kanalizacyjna 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy z przeglądami technicznymi, konserwacją i serwisowaniem w tym okresie. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru końcowego. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych nabytych w uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem wymaganych norm i przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, polskimi normami oraz przekazaną dokumentacją. 7. Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. 8. Wykonawca na swój koszt sporządzi świadectwo charakterystyki energetycznej. 9. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 10.Zadanie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 11. Zadanie realizowane będzie w budynku internatu i na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kisielicach, ul. Daszyńskiego 12, dz. Nr 16/13 i 16/14. W trakcie wykonywania robót budynek będzie użytkowany. 12..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowo - Usługowe JIM Janusz Pawełczyk, ul. Curie Skłodowskiej 15, 86-320 Łasiń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1978151,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1837910,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1837910,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2142000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.