eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań z zakresu geodezji i kartografii - Wykonanie transformacji danych geometrycznych bazy egib obrębu Ochoża- Kolonia, opracowanych w układzie scaleniowym do układu Pl 2000 z uwzględnieniem istniejących w PODGiK Chełm opracowań geodezyjnych dotyczących przyjęcia, ustalenia oraz wyznaczania/wznawiania punktów/znaków granicznych oraz uzgodnienie styków ww. obrębu z obrębami sąsiednimi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Chełm: Wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań z zakresu geodezji i kartografii - Wykonanie transformacji danych geometrycznych bazy egib obrębu Ochoża- Kolonia, opracowanych w układzie scaleniowym do układu Pl 2000 z uwzględnieniem istniejących w PODGiK Chełm opracowań geodezyjnych dotyczących przyjęcia, ustalenia oraz wyznaczania/wznawiania punktów/znaków granicznych oraz uzgodnienie styków ww. obrębu z obrębami sąsiednimi
Numer ogłoszenia: 124142 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań z zakresu geodezji i kartografii - Wykonanie transformacji danych geometrycznych bazy egib obrębu Ochoża- Kolonia, opracowanych w układzie scaleniowym do układu Pl 2000 z uwzględnieniem istniejących w PODGiK Chełm opracowań geodezyjnych dotyczących przyjęcia, ustalenia oraz wyznaczania/wznawiania punktów/znaków granicznych oraz uzgodnienie styków ww. obrębu z obrębami sąsiednimi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań z zakresu geodezji i kartografii - Wykonanie transformacji danych geometrycznych bazy egib obrębu Ochoża- Kolonia opracowanych w układzie scaleniowym do układu Pl 2000 z uwzględnieniem istniejących w PODGiK Chełm opracowań geodezyjnych dotyczących przyjęcia, ustalenia oraz wyznaczania/ wznawiania punktów/ znaków granicznych oraz uzgodnienie styków ww. obrębów z obrębami sąsiednimi. Podstawowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera poniższe zestawienie: Zakres terytorialny: powiat chełmski, jednostka ewidencyjna 060303_2.Chełm, obręb: 060303_2.0016 Ochoża-Kolonia Powierzchnia opracowania: 554ha Liczba działek: 532, Opracowanie źródłowe: scalenie gruntów nr ew.229/14/2/15/80 i opracowana na jego podstawie baza geometryczna obrębu Ochoża-Kolonia nr ew. 42/09/136.424. Liczba operatów prawnych w obrębie Ochoża-Kolonia: ok 100 operatów Osnowa scaleniowa: osnowa geodezyjna IV klasy II rzędu i realizacyjna utrwalona znakami granitowymi z butelką lub rurką drenarską jako podcentr. ok. 400 punktów. Do uzgodnienia przewiduje się granice z obrębami: Gmina Chełm: Staw, Parypse, Rudka, Nowosiółki -Kolonia, Józefin, Janów. Gmina Wierzbica: Ochoża Razem ok 13 km granicy. W ramach zadania należy: 1) Dokonać analizy dokumentacji dotyczącej ustalenia położenia punktów granicznych ze szczególnym uwzględnieniem sposobu wyznaczenia punktów granicznych (tj. w oparciu o jaką osnowę wyznaczano położenie punktów/znaków granicznych). Analizą objąć wszystkie operaty prawne typu: podziały, wyznaczenia punktów granicznych, wznowienia znaków granicznych, ustalenia granic itp. znajdujące się w PZGiK Chełm dotyczące działek ww. obrębu oraz działek obrębów sąsiednich graniczących z obrębem Ochoża - Kolonia (w celu uzgadniania styków granic obrębów) a jej wyniki przedstawić w tabelarycznym zestawieniu analizowanych operatów podając ich charakterystykę i sposób uwzględnienia w wykonywanym opracowaniu. 2) Odszukać i pomierzyć znaki osnowy pomiarowej, założonej podczas scalenia gruntów ww. obrębów w oparciu o osnowę geodezyjną. 3) Wykonać transformację danych geometrycznych bazy egib (w zakresie gruntów) z układu scaleniowego do układu PL2000 z uwzględnieniem istniejących opracowań geodezyjnych dotyczących wyznaczenia punktów granicznych i wznowienia znaków granicznych ( w tym podziały nieruchomości, ustalenia granic itp.). 4) Zweryfikować wyniki transformacji w drodze geodezyjnych pomiarów kontrolnych jednoznacznie zidentyfikowanych punktów sytuacyjnych, równomiernie rozłożonych na obszarze opracowania w liczbie co najmniej 20 punktów na każde 100 ha  obszaru opracowania. Pozytywny wynik będzie miał miejsce jeśli zostaną łącznie spełnione następujące warunki: - 68,3 % odchyleń liniowych na punktach kontrolnych nie przekroczy 0,31 m - 95,4 % odchyleń liniowych na punktach kontrolnych nie przekroczy 0,62 m W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w tym zakresie Wykonawca usunie je na podstawie geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych. 5) Ustalić jednoznaczny przebieg granic obrębu Ochoża- Kolonia z obrębami sąsiednimi na podstawie analizy dokumentacji oraz pomiarów terenowych (z uwzględnieniem ustalenia odcinków granic jeśli wyniknie taka konieczność). 6) Nadać punktom granicznym w całym obrębie Ochoża -Kolonia właściwe atrybuty: ZRD, BPP, STB zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 7) Całość dokumentacji zawierającej rezultaty pomiarów oraz wyniki opracowania skompletować w postaci operatu technicznego i przekazać do PZGiK . Dokumentacja ta oprócz standardowej treści określonej w rozporządzeniu MSWiA z dnia 9.11.2011 w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. nr 263 z 2011r. poz. 1572) powinna zwierać: -mapę przeglądową punktów osnowy scaleniowej z uwzględnieniem punktów (szukanych, odszukanych, przyjętych do transformacji, nie przyjętych do transformacji), - zestawienia współrzędnych wraz z atrybutami uzyskane z PODGiK i obliczone przez Wykonawcę. - plik kcd (TURBOMAP) do aktualizacji zbiorów danych bazy egib oraz plik tekstowy txt zawierający wykaz współrzędnych punktów granicznych wraz z atrybutami. W opracowaniu należy uwzględnić toczące się prace w obrębach sąsiednich dotyczące granic obrębu np. scalenie w obrębie Józefin gmina Chełm, transformacja bazy geometrycznej i uzgodnienie styków w obrębie Rudka gmina Chełm i inne. Wszelkie wątpliwości i trudności wynikające w trakcie realizacji prac należy zgłaszać i uzgadniać z pracownikami Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Chełmie (pani Maria Hetmańczuk tel. 082 562-75-24). Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną pracę na okres nie mniej niż 48 miesięcy, licząc od daty przyjęcia całości prac do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Usterki ujawnione w okresie gwarancji czy rękojmi Wykonawca zobowiązuje się usunąć w ciągu jednego miesiąca od daty ich wykazania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie: 1 osobą posiadającą geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe z zakresu - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, zgodnie z art.43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r. poz.520, z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na potrzeby wykonania zamówienia (art.26 ust.2b ustawy Pzp). Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda, aby pisemne zobowiązanie zawierało w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną za zgodność z oryginałem przez ten podmiot. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być przestawione w formie oryginału, bądź kserokopii poświadczonej przez notariusza. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - okres gwarancji - 5.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie terminu realizacji umowy, gdy jest ona spowodowana: wystąpieniem siły wyższej, warunkami atmosferycznymi w sposób znaczny odbiegającymi od zwykle panujących na przedmiotowym terenie o tej porze roku, uniemożliwiającymi terminowe wykonanie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W CHEŁMIE, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pokój Nr 116, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 10:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W CHEŁMIE, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pokój Nr 127(Punkt Kancelaryjny), I piętro lub za pośrednictwem pocztowego operatora publicznego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.