eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usuwanie pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie miasta Białegostoku oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Białystok: Usuwanie pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie miasta Białegostoku oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.)
Numer ogłoszenia: 124140 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72828 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie miasta Białegostoku oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie miasta Białegostoku oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą Prd. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane w zakresie pojazdów: 1) nieprzewożących materiałów niebezpiecznych; 2) przewożących materiały niebezpieczne. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. w przypadku pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych: 1) usługi usuwania pojazdów oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art. 50a ustawy Prd oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 845 z późn. zm.); 2) usługi usuwania pojazdów oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 z późn. zm.). 3.2. w przypadku pojazdów przewożących materiały niebezpieczne: usługi usuwania pojazdów oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 z późn. zm.). 4. W ramach wykonywania usług, o których mowa w pkt 3.1 ppkt 1, Wykonawca zobowiązany jest: 1) podejmować każdorazowo czynności w zakresie usunięcia pojazdu z chwilą otrzymania dyspozycji od uprawnionego podmiotu, o którym mowa w § 2 pkt 1-2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 845 z późn. zm.) - dyspozycję wydaje, w formie pisemnej, funkcjonariusz lub pracownik uprawnionego podmiotu; dyspozycja może być także wydana ustnie, w tym za pośrednictwem środków łączności, w takim przypadku dyspozycja wymaga niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej; 2) realizować usunięcie pojazdu na podstawie dyspozycji, określonej w ppkt 1; 3) niezwłocznie umieścić pojazd na parkingu strzeżonym; 4) przechowywać pojazd na parkingu strzeżonym; 5) wydać pojazd osobie uprawnionej, po uprzednim okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za jego usunięcie; 6) powiadomić pisemnie Zamawiającego oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o upływie 6 miesięcy od dnia usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od upływu ww. terminu, zgodnie z § 5 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 845 z późn. zm.). 5. W ramach wykonywania usług, o których mowa w pkt 3.1 ppkt 2 i pkt 3.2, Wykonawca zobowiązany jest: 1) podejmować każdorazowo czynności w zakresie usunięcia pojazdu z chwilą otrzymania dyspozycji od uprawnionego podmiotu, o którym mowa w art. 130a ust. 4 pkt 1-2 ustawy Prd - dyspozycję wydaje, w formie pisemnej, funkcjonariusz lub pracownik uprawnionego podmiotu; dyspozycja może być także wydana ustnie, w tym za pośrednictwem środków łączności, w takim przypadku dyspozycja wymaga niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej; 2) realizować usunięcie pojazdu na podstawie dyspozycji, określonej w ppkt 1, z zastrzeżeniem możliwości odstąpienia od usunięcia pojazdu, jeżeli w trakcie usuwania pojazdu ustaną przyczyny jego usunięcia; 3) niezwłocznie umieścić pojazd na parkingu strzeżonym; 4) przechowywać pojazd na parkingu strzeżonym; 5) wydać pojazd osobie uprawnionej, po uprzednim okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za jego usunięcie i przechowywanie, a w przypadku, o którym mowa w art. 130a ust. 1a ustawy Prd również dowodu uiszczenia kaucji, oraz w sytuacji odbioru pojazdu usuniętego w trybie art. 130a ust. 1 lub 1a ustawy Prd - przedstawieniu dokumentu zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego wynikającego z § 4 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 z późn. zm.) - pojazd z parkingu odbiera osoba wskazana w zezwoleniu lub właściciel (posiadacz) wskazany w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) pojazdu lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe; 6) powiadomić pisemnie Zamawiającego oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o upływie 3 miesięcy od dnia usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu ww. terminu, zgodnie z art. 130a ust. 10g ustawy Prd. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pojazdu z drogi, strefy zamieszkania lub strefy ruchu w nieprzekraczalnym czasie do 2 godz., licząc od chwili otrzymania dyspozycji od uprawnionego podmiotu. 7. Przewidywane ilości usług w ramach zamówienia: 7.1 w zakresie pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych: 1) Usunięcie pojazdów na podstawie art. 50a ustawy Prd oraz rozporządzenia wykonawczego (Wyszczególnienie/Przewidywana ilość pojazdów) - usunięcie 1 szt. roweru lub motoroweru lub motocykla - 15 szt., - usunięcie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 30 szt., - usunięcie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t - 8 szt.; 2) Przechowywanie pojazdów usuniętych na podstawie art. 50a ustawy Prd oraz rozporządzenia wykonawczego na parkingu strzeżonym (Wyszczególnienie/Przewidywana ilość pojazdów/Przewidywany czas przechowywania 1 szt. pojazdu) - przechowywanie 1 szt. roweru lub motoroweru lub motocykla przez 1 dobę - 6 szt. / 900 dób, - przechowywanie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t przez 1 dobę -15 szt. / 1095 dób, - przechowywanie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t przez 1 dobę - 6 szt. /500 dób; 3) Usunięcie pojazdów na podstawie art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzenia wykonawczego (Wyszczególnienie/Przewidywana ilość pojazdów) - usunięcie 1 szt. roweru lub motoroweru - 15 szt., - usunięcie 1 szt. motocykla - 15 szt., - usunięcie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 1500 szt., - usunięcie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - 15 szt., - usunięcie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 15 szt., - usunięcie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - 60 szt.; 4) Przechowywanie pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzenia wykonawczego na parkingu strzeżonym (Wyszczególnienie/ Przewidywana ilość pojazdów/ Przewidywany czas przechowywania 1 szt. pojazdu) - przechowywanie 1 szt. roweru lub motoroweru przez 1 dobę - 10 szt. /1095 dób, - przechowywanie 1 szt. motocykla przez 1 dobę -10 szt. /1095 dób, - przechowywanie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t przez 1 dobę - 50 szt. / 900 dób, - przechowywanie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t przez 1 dobę - 6 szt. / 180 dób, - przechowywanie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t przez 1 dobę - 6 szt. / 60 dób, - przechowywanie 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t przez 1 dobę - 30 szt. / 50 dób; 5) Odstąpienie od usunięcia pojazdów na podstawie art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzenia wykonawczego (Wyszczególnienie /Przewidywana ilość pojazdów) - odstąpienie od usunięcia 1 szt. roweru lub motoroweru - 15 szt., - odstąpienie od usunięcia 1 szt. motocykla - 15 szt. - odstąpienie od usunięcia 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 200 szt., - odstąpienie od usunięcia 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - 4 szt., - odstąpienie od usunięcia 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 3 szt., - odstąpienie od usunięcia 1 szt. pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - 6 szt. 7.2. w zakresie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne: 1) Usunięcie pojazdów na podstawie art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzenia wykonawczego (Wyszczególnienie/ Przewidywana ilość pojazdów) - usunięcie 1 szt. pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne - 9 szt.; 2) Przechowywanie pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzenia wykonawczego na parkingu strzeżonym (Wyszczególnienie/Przewidywana ilość pojazdów/Przewidywany czas przechowywania 1 szt. pojazdu) - przechowywanie 1 szt. pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne przez 1 dobę- 9 szt. /10 dób; 3) Odstąpienie od usunięcia pojazdów na podstawie art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzenia wykonawczego (Wyszczególnienie/Przewidywana ilość pojazdów) - odstąpienie od usunięcia 1 szt. pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne - 10 szt. 8. Przyjmuje się, że czynności związane z usunięciem pojazdu kończą się z chwilą umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym. 9. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy stanowiącym 1) zał. nr 1-I do siwz - w zakresie pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych; 2) zał. nr 1-II do siwz - w zakresie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: w zakresie pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo -Handlowe HALS Halina Korzyńska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 31/2, 15-111 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 707843,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 363106,00

  • Oferta z najniższą ceną: 363106,00 / Oferta z najwyższą ceną: 390179,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.