eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługi drukarskie dla Miejskiej Galeri Sztuki MM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Chorzów: Usługi drukarskie dla Miejskiej Galeri Sztuki MM
Numer ogłoszenia: 124106 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89126 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Kultury, ul. Sienkiewicza 3, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 3497860, faks 32 3497882.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukarskie dla Miejskiej Galeri Sztuki MM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM Usługi będą składać się z druku: a) Komplet kart pocztowych - wystawa Zbigniew Makowski - akwarele i rysunki b) Komplet kart pocztowych - wystawa Andrzej Strumiłło - malarstwo c) Kartki pocztowe Chorzowskich Artystów Plastyków d) Komplet kart pocztowych - wystawa Jan Dobkowski - malarstwo e) 24 wzorów wkładek do zaproszeń na 2013 rok f) Kalendarz stojący na 2013 rok. Szczegółowa charakterystyka pkt. 1 a- f znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 2. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zależnie od potrzeb Zamawiającego. a) pkt. 1 a i b w miesiącu kwietniu 2012 roku b) pkt. 1 c w okresie września - października 2012 roku c) pkt. 1 d w miesiącu październiku 2012 roku d) pkt. 1 e i f w okresie listopad - grudzień 2012 roku 3. Druk z pkt. 2 a będzie realizowany łącznie, w jednym zleceniu. 4. Druk z pkt. 2 d będzie realizowany łącznie, w jednym zleceniu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w mniejszym zakresie ilościowym w odniesieniu do Kompletu kart pocztowych z pkt. 1 d, zmniejszenie do ilości 500 sztuk. Zmniejszenie ilości będzie uzależnione od sytuacji finansowej Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowego wykonania umowy, z pominięciem usługi druku z pkt. 1 c niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający dostarcza wszystkie pliki do druku drogą elektroniczną w formacie ustalonym z Wykonawcą. 8. Wykonawca wykona poszczególne zamówienia w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego kompletnych plików do druku. 9. Wykonawca, na własny koszt, wykona makietę do każdego druku z plików dostarczanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca dostarczy, na własny koszt, do siedziby Zamawiającego cromalin, do każdego druku w formacie A4 w terminie 3 dni od dnia dostarczenia kompletnych plików przez Zamawiającego. Po zaakceptowaniu go przez Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do wydruku całego zamówienia. 11. Zamawiający musi zaakceptować lub wnieść uwagi do przedstawionego przez Wykonawcę cromalinu w ciągu 2 dni od dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 12. Wykonawca, na własny koszt odbierze zaakceptowany cromalin przez Zamawiającego z jego siedziby. 13. Zamawiający wymaga wysokiego standardu jakości druku poprzez przedłożenie przez Wykonawcę 3 takich samych wydruków z ostatniego roku, po trzy egzemplarze, odpowiadające parametrami graficznymi pozycjom z pkt. 1 a, e i f. W przypadku nie złożenie wymaganych wydruków lub złożenia ich w mniejszej ilości oferta zostanie odrzucona. 14. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy wydrukowane materiały do siedziby Zmawiającego. 15. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia reklamacji na każdą partię drukowanych materiałów. 16. W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego Wykonawca, na własny koszt, poprawi zareklamowane druki w ciągu 7 dni od dnia jej zgłoszenia. 17. Termin płatności poszczególnych faktur wynosić będzie 14 dni od ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FORMATOR Sp - ka z o.o., ul. Grudziądzka 163, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12820,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.