eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych Powiatu Tucholskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-13

Tuchola: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych Powiatu Tucholskiego
Numer ogłoszenia: 12406 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269525 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tucholski, Ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5590700, faks 52 5590701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych Powiatu Tucholskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych Powiatu Tucholskiego oraz ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów stanowiących własność Powiatu Tucholskiego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części zwane dalej pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem: 1) Pakiet I pn. Ubezpieczenie dla jednostek organizacyjnych 2) Pakiet II pn. Ubezpieczenia komunikacyjne. 3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź na wybraną część zamówienia . 4. Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu określone są w Załączniku Nr 1 do SIWZ 5. Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, Zamawiający nie będzie zobowiązany do dopłaty ewentualnej składki w celu zrównoważenia ujemnego wyniku towarzystwa. 6. Zamawiający informuje, że w czynnościach prowadzących do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych oraz w obsłudze Zamawiającego pośredniczy firma Supra Brokers Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Fabrycznej 10, 53-609 Wrocław na podstawie posiadanego pełnomocnictwa. Ww. firma upoważniona jest również do uzyskania bieżących informacji dotyczących likwidacji szkód Zamawiającego. 7. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66.51.00.00-8 - usługi ubezpieczeniowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I pn. Ubezpieczenie dla jednostek organizacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, ul. Stanisława Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163594,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II pn. Ubezpieczenia komunikacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, ul. Stanisława Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67664,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69744,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.