eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przetarg nieograniczony powyżej 14 000 EURO do 5.150.000 EURO na wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych zaplecza sali giimnastycznej i wymiana stolarki okennej w sali gimnastycznej i w salach zaplecza sali gimnastycznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Z

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Gdynia: Przetarg nieograniczony powyżej 14 000 EURO do 5.150.000 EURO na wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych zaplecza sali giimnastycznej i wymiana stolarki okennej w sali gimnastycznej i w salach zaplecza sali gimnastycznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej 81-127 Gdynia ul. Śmidowicza 49
Numer ogłoszenia: 123955 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej w Gdyni, ul. Śmidowicza 49, 81-127 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6253859, fax 058 6253859 w. 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bandera.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony powyżej 14 000 EURO do 5.150.000 EURO na wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych zaplecza sali giimnastycznej i wymiana stolarki okennej w sali gimnastycznej i w salach zaplecza sali gimnastycznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej 81-127 Gdynia ul. Śmidowicza 49.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych zaplecza sali gimnastycznej i wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej i w salach zaplecza sali gimnastycznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej 81-127 Gdynia ul. Śmidowicza 49

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;2.spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych 3.w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum w części A: 80 000,00 zł ;części B: 40 000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1;- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2A dla części A i 2B dla części B, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bandera.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej 81-127 Gdynia ul. Śmidowicza 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej 81-127 Gdynia ul.Śmidowicza 49.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont pomieszczeń sanitarnych zaplecza sali gimnastycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót Rys. nr 1 i 2 - demontaż przyborów sanitarnych i instalacji wewnętrznych sanitariatów - demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, - rozbiórka ścianek działowych z cegły, - wykucie z muru kratek wentylacyjnych, - skucie płytek glazurowanych, - skucie warstw posadzek terakotowych i lastrykowych, - demontaż instalacji elektrycznej, - wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznej, - wywóz i utylizacja gruzu, - wymurowanie nowych ścianek działowych gr. 12 cm, - wykonanie ścianek z płyt G-K jako zabudowa rur kanalizacyjnych, - montaż nowej stolarki drzwiowej, - wykonanie zabudowy pionów i poziomów wod-kan., - wymurowanie ścianek z cegły dziurawki gr. 6 cm, wys. 2 m , - wykonanie nowych tynków i naprawa starych tynków, - wykonanie nowych warstw posadzek, - wykonanie izolacji ścian natrysków, - obłożenie ścian glazura do wys. 2,10 m - wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów gr. 3 mm, - roboty malarski - roboty instalacji elektrycznej, - montaż armatury i urządzeń sanitarnych z wykonaniem sprawdzenia prawidłowości działania, - wykonanie prób i odbiorów technicznych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.