eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Włączenie do istniejącego systemu monitoringu na zbiorniku Domaniów pompowni Brudnów, Konary oraz Zbiornika Rdzuchów. Części 1 - 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Radom: Włączenie do istniejącego systemu monitoringu na zbiorniku Domaniów pompowni Brudnów, Konary oraz Zbiornika Rdzuchów. Części 1 - 3
Numer ogłoszenia: 123946 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzmiuw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Włączenie do istniejącego systemu monitoringu na zbiorniku Domaniów pompowni Brudnów, Konary oraz Zbiornika Rdzuchów. Części 1 - 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest włączenie do istniejącego systemu monitoringu na zbiorniku Domaniów pompowni Brudnów, Konary oraz Zbiornika Rdzuchów w ramach niżej wymienionych zadań będących odrębnymi częściami zamówienia:
Część 1: Stacja pomp Brudnów- system automatycznego opomiarowania przepompowni.
Część 2: Zapora Konary, gm. Wieniawa - system automatycznego opomiarowania przepompowni.
Część 3: Zbiornik wodny w Rdzuchowie, gm. Potworów - elektroniczne punkty pomiarowe.
Minimalne wymagania dot. sond hydrostatycznych do pomiaru poziomu wody: W celu badania aktualnych poziomów wody należy zaprojektować i zamontować urządzenia pomiarowe dostarczające informacje z uzgodnionych z Zamawiającym miejsc. Urządzenia te będą umiejscowione w tzw. słupku/szafce telemetrycznej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu słupka/szafki telemetrycznej wyposażonego w sondę hydrostatyczną oraz sterownik z możliwością zdalnego odczytu/przesyłu poprzez sieć GSM/GPRS. Dla zapewnienia komunikacji i wymiany danych pomiędzy urządzeniami pomiarowo sterującymi, wymagane jest zastosowanie sterowników wykorzystujących system GPRS, w wydzielonej bezpiecznej sieci APN, za pośrednictwem usług telekomunikacyjnych, w ramach sieci GSM. Zasilanie punktów pomiarowych: W zbiorniku Rdzuchów -bateryjne, w zbiorniku retencyjnym przy pompowni Brudnów - sieciowe lub bateryjne. Urządzenia należy zabezpieczyć przed nieautoryzowanym otwarciem.
Moduł telemetryczny wraz z anteną, należy umieścić w słupku telekomunikacyjnym wykonanym z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne, posadowionym na cokole betonowym, wkopanym w grunt, na odpowiednią głębokość. Słupek umieszczony zostanie w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Dane o poziomie wód będą przesyłane do istniejącej stacji bazowej (komputer klasy PC) umiejscowionej w zapleczu technicznym zbiornika Domaniów.
W ramach ułatwienia sonda hydrostatyczna powinna być możliwa do bezproblemowego wyciągnięcia i nawinięcia w środku komory słupka - w ten sposób zabezpiecza się sondę przed np. odsłonięciem w suchym zbiorniku lub w czasie zimy przy zamarzniętej wodzie, gdzie wskazania nie mają większego celu. Minimalne wymagania, parametry techniczne dla modułów sterujących.
Moduł sterująco-telemetryczny
- Zasilanie: Napięcie stałe 10,8-36 VDC
- Wejścia analogowe: 6 wejść: 4 x 4 20 mA; 2 x 0 10 V
- Wejścia binarne: 16 wejść: max nap. 36 VDC, rez. wej. 5,4 k ohm
- Wyjścia binarne: 12 wyjść: max nap. 36 VDC, rez. wej. 5,4 k ohm
- Modem GSM/GPRS: Klasa GPRS: 10, Antena: 50 ohm
- Porty: Izolowany port szeregowy RS-232; Ethernet 10Base-T/100Base-TX; USB do lokalnej komunikacji i programowania; RS-232 z wyjście zasilania 5V/500mA
- Protokoły komunikacyjne: Standardowe protokoły komunikacyjne: Modbus RTU, Modbus TCP, M-Bus
- Sterownik PLC: Zdalna konfiguracja, programowanie, diagnostyka i aktualizacja oprogramowania przez GPRS
Moduł radiowy
- Port szeregowy: RS-232/422/485
- Interfejs sieciowy: Wireless IEEE 802.11g i 802.11b
- Prędkość 11/54 Mb/s
- Multi-access: Jednoczesny dostęp kilku hostów do portu COM
- Prędkość transmisji: Do 921 kbps
- Wspierane systemy: Windows XP/7 lub nowszy
- Tryby pracy: Virtual COM, TCP serwer/klient, UDP serwer/klient, Peer to Peer
Inne uwagi:
Okres gwarancji: min. 12 m-cy. (Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert).
Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy sporządzi i przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową opracowaną zgodnie z ustawą Prawo budowlane niezbędną do zgłoszenia przedmiotowych usług właściwemu organowi administracyjnemu. Po montażu urządzeń konieczne jest przeprowadzenie, przez geodetę uprawnionego, inwentaryzacji polegającej na:
a) Określenie współrzędnych GPS lokalizacji i wysokościowej punktów charakterystycznych dla obiektu i zamontowanych w nim urządzeń, b) Wprowadzenie współrzędnych GPS na mapy zasadnicze lub ewidencyjne (pozyskane z bazy danych PODGiK). Sporządzenie operatu geodezyjnego obiektu zawierającego szkic i wszystkie niezbędne informacje lokalizacyjne i wysokościowe.
Do oferty zostaną załączone specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń, w celu sprawdzenia, czy odpowiada on minimalnym warunkom postawionym przez Zamawiającego.
UWAGA: Ofertę, należy złożyć wraz z jedną kopią. Szczegółowe wymagania dot. formy przygotowania oryginału i kopii oferty zawiera rozdział XIV SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 200,00 zł, część 2 - 250,00 zł, część 3 - 500,00 zł.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w formie:
- pieniężnej
- przelewem na konto Oddziału WZMiUW w Radomiu w banku PKO BP Nr 68 1020 1026 0000 1202 0230 4426 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godziny będącej upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
- poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancji bankowych,
- gwarancji ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 9 marca 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4. Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8 i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW - pokój 111, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca zrealizował co najmniej 1 dostawę z usługą montażu rejestratorów poziomu stanu wód powierzchniowych opartych na sondach hydrostatycznych wykorzystujących przesył danych w komunikacji GPRS nie wymagających stałego zasilania opierającego się na zasilaniu bateryjnym lub akumulatorowym. Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych głównych usług na formularzu określonym w rozdziale XI pkt 1b SIWZ i ogłoszeniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych dotyczących tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1a SIWZ oraz w ogłoszeniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych dotyczących tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1a SIWZ oraz w ogłoszeniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia powyższego warunku wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000 zł. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentów, określonych w rozdziale X. pkt 1c SIWZ oraz ogłoszeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie, o którym mowa wyżej należy wskazać zamówienia polegające na dostawie wraz z montażem rejestratorów zmiany poziomu wody powierzchniowej i gruntowej;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    oświadczenie podmiotu użyczającego zdolności ekonomicznej o solidarnej odpo-wiedzialności, w przypadku konieczności korzystania z tych zasobów w następstwie skutków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 5
  • 3 - Okres realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:
1.1. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację prac,
b) wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących okresową niemożnością dotrzymania terminów realizacji przedmiotu umowy.
1.2. zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia (ceny) w przypadku nie opracowania/braku potrzeby opracowania któregokolwiek z elementów systemu automatyki wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.
1.3. zmiany podwykonawcy bądź powierzenie podwykonawcy innego zakresu robót niż wskazany w ofercie.
1.4. zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w ofercie w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie.
2. Postanowienia pkt 1 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może jedynie wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do rzetelnego udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających potrzebę ich wprowadzenia. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej.
5. Zmian postanowień umowy powodujących skutki finansowe m.in. z powodu zmiany umownego terminu realizacji przedmiotu umowy można dokonać pod warunkiem zabezpieczenia środków w planie finansowym Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 ze zm.). Brak środków finansowych w Planie wydatków inwestycyjnych na pokrycie należności za pozostały, niezrealizowany w zakładanym terminie zakres prac wynikający z przedmiotowej umowy, nie będzie zwalniał Wykonawcy z obowiązku dokończenia zrealizowania całego przedmiotu umowy w umówionym przez strony umowy ewentualnym nowym terminie. Strony ustalają ponadto, że Wykonawca nie będzie z tego powodu składał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w tym finansowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja pomp Brudnów - system automatycznego opomiarowania przepompowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania planowane jest wykonanie i montaż aparatury kontrolno-pomiarowej do monitorowania pracy przepompowni Brudnów (3 pompy). Celem monitorowania przepompowni jest utrzymanie ich w ciągłej sprawności oraz zwiększenie niezawodności pomp, co gwarantuje bezpieczeństwo chronionego obiektu od skutków zalań i podtopień. System automatycznego opomiarowania przepompowni pozwoli na monitorowanie pracy pomp, usprawni nadzór nad jej pracą poprzez przekazywanie informacji o ewentualnych zakłóceniach, zaniku zasilania oraz niepożądanym otwarciem budynku przepompowni bezpośrednio do Kierownictwa zbiornika Domaniów.
    Wykonanie zamówienia ma umożliwić monitorowanie następujących sygnałów:
    - Poziom lustra wody w zbiorniku retencyjnym przy pompowni.
    - Sygnały binarne: 3 x awaria pompy, 3 x praca pompy.
    - Możliwość zdalnego sterowania pomp (załącz - włącz).
    - Poprawność zasilania obiektu.
    - Wejście na obiekt. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących elementów:
    - Szafka telemetryczna.
    - Moduł telemetryczny.
    - Przekaźniki prądowe.
    - Antena GSM.
    - Sonda hydrostatyczna.
    - Akumulator (bateria).
    - Elementy montażowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 5
    • 3. Okres realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zapora Konary, gm. Wieniawa - system automatycznego opomiarowania przepompowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania planowane jest wykonanie i montaż aparatury kontrolno-pomiarowej do monitorowania pracy przepompowni Konary (2 pompy). Celem monitorowania przepompowni jest utrzymanie ich w ciągłej sprawności oraz zwiększenie niezawodności pomp, co gwarantuje bezpieczeństwo chronionego obiektu od skutków zalań i podtopień. System automatycznego opomiarowania przepompowni pozwoli na monitorowanie pracy pomp, usprawni nadzór nad jej pracą poprzez przekazywanie informacji o ewentualnych zakłóceniach, zaniku zasilania oraz niepożądanym otwarciem budynku przepompowni bezpośrednio do Kierownictwa zbiornika Domaniów.
    Wykonanie zamówienia ma umożliwić monitorowanie następujących sygnałów:
    - Sygnały binarne: 2 x awaria pompy, 2 x praca pompy.
    - Możliwość zdalnego sterowania pomp (załącz - włącz).
    - Poprawność zasilania obiektu.
    - Wejście na obiekt.
    - Poziom wody.
    Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących elementów:
    - Wyłączniki nadmiarowo-prądowe.
    - Sonda hydrostatyczna.
    - Styczniki do pomp.
    - Czujnik kolejności faz.
    - Zasilacz buforowy.
    - Moduł telemetryczny.
    - Wyłącznik krańcowy.
    - Przekładniki prądowe.
    - Przekaźniki.
    - Styk pomocniczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 5
    • 3. Okres realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zbiornik wodny w Rdzuchowie, gm. Potworów - elektroniczne punkty pomiarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania planowany jest zakup i montaż elektronicznych punktów pomiarowych w celu pomiaru poziomu lustra wody w zbiorniku wodnym (2 punkty pomiarowe). Rejestracja określonych danych z monitoringu umożliwi dokonanie bieżącej oceny poziomu lustra wody w zbiorniku oraz wczesne wykrycie zagrożeń na zbiorniku i budowli piętrzącej.
    Wykonanie zamówienia ma umożliwić monitorowanie następujących sygnałów:
    - Śledzenie wartości poziomu wody w zbiorniku.
    - Śledzenie temperatury otoczenia na jednym punkcie pomiarowym.
    - Sygnalizacja otwarcia (włamania) słupka.
    Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących elementów:
    - Słupek telemetryczny.
    - Rura osłonowa.
    - Sonda pomiarowa.
    - Bateria.
    - Sterownik z modułem GSM.
    - Antena sygnałowa.
    - Elementy montażowe
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 5
    • 3. Okres realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.