eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów i pomieszczeń ogólnodostępnych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Kielce: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów i pomieszczeń ogólnodostępnych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Kielcach
Numer ogłoszenia: 123890 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3430324, 3646227, fax 041 3430490.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów i pomieszczeń ogólnodostępnych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Kielcach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów i pomieszczeń ogólnodostępnych. Powierzchnia do sprzątania wynosi: w budynku przy ul. Jana Pawła II Nr 9 - 1794 m2, w tym: pomieszczenia biurowe - 919 m2 (wykładzina dywanowa), pomieszczenia ogólnodostępne - 449 m2 (terakota), sanitariaty - 52 m2 (glazura do wysokości ok. 2 m i terakota), obustronna powierzchnia drzwi szklanych i okien wraz z ramami - 374 m2, w budynku przy ul. Jana Pawła II Nr 7 - 450 m2, w tym: pomieszczenia biurowe 277 m2, (wykładzina dywanowa - 175 m2, wykładzina syntetyczna - 102 m2) pomieszczenia ogólnodostępne - 72 m2 (posadzka kamienna), sanitariaty - 5 m2 (glazura do wysokości ok. 1,5 m i terakota), obustronna powierzchnia drzwi szklanych i okien wraz z ramami - 96 m2, w budynku przy ul. Wesołej 47/49 - 482 m2, w tym: pomieszczenia biurowe 242,80 m2, (wykładzina dywanowa - 242,80 m2) pomieszczenia ogólnodostępne - 56 m2 (wykładzina dywanowa - 56 m2), sanitariaty - 9 m2 (glazura i terakota), obustronna powierzchnia drzwi szklanych i okien wraz z ramami - 174,20 m2.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę winien wnieść wadium: w wysokości - 800,00 zł (słownie: osiemset złoty 00/100)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), e) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej usługi sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej 1 000 m2, w instytucjach państwowych, które ze względu na swój charakter działalności podlegają ustawie o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.); Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie żąda Zamawiający: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, c) dokument potwierdzający zrealizowanie przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej usługi sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej 1000 m2, w instytucjach państwowych, które ze względu na swój charakter działalności podlegają ustawie o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), z podaniem ich wartości, dat wykonania usługi oraz załączenia dokumentów, że te usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej lit. a) i b), składa odpowiednio: a) dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej lit. a) i b), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika Zamawiający dopuszcza, aby pełnomocnictwo do podpisania oferty przedstawione było w formie, potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika lub radcę prawnego, odpisu. Jednocześnie, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do wglądu oryginału pełnomocnictwa.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-kielce.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jana Pawła II Nr 7, 25-025 Kielce pok. Nr 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Jana Pawła II Nr 9; Kielce - kancelaria pok. Nr 005.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.