To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-25
Gniezno: Doprowadzenie do właściwego stanu technicznego hydroforni Łabiszynek, gmina Gniezno
Numer ogłoszenia: 123884 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89720 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Łabiszynku, , 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. (061) 425 48 63, faks (061) 425 48 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doprowadzenie do właściwego stanu technicznego hydroforni Łabiszynek, gmina Gniezno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się m.in.: a/ roboty ogólnobudowlane - wykonanie elewacji obiektu - wymiana pokrycia dachu wraz z orynnowaniem i obróbki blacharskie - roboty tynkarskie i malarskie - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - roboty murarskie - wymiana urządzeń sanitarnych - ogrodzenie obiektu - utwardzenie drogi dojazdowej i naprawa dróg wewnętrznych b/ roboty technologiczne - remont zbiornika wód popłucznych i odprowadzania wód popłucznych - czyszczenie sieci wody surowej - demontaż starej i montaż nowej armatury wewnątrz i zewnątrz obiektu - wymiana chloratorów - wymiana sprężarki - wymiana wodowskazów i wodomierzy - wymiana dwóch aeratorów - wymiana złoża filtracyjnego - wymiana pomp głębinowych - wymiana nieczynnych hydrantów i zasuw c/ roboty instalacyjne elektryczne d/ roboty instalacyjne automatyki obiektu e/ roboty instalacyjne wodociągowo-kanalizacyjne g/ wykonanie rozruchu obiektu po remoncie i zbadanie wody pobranej ze stacji wodociągowej oraz sieci sporządzony przez właściwy organ o spełnieniu przez wodę wymagań określonych Rozporządzeniem Ministra z dnia 29 marca 2007r. z późn. zm. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Szczegółowy zakres robót do wykonania i opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 11 do niniejszej specyfikacji, który zawiera również pomocniczo przedmiar robót. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Podstawą wystawienia faktury jest wykonanie przedmiotu umowy. Uwaga: Jeżeli SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz posiadają założone parametry projektowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować przed montażem, na etapie wykonawstwa, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata. Na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć referencje potwierdzające należytą pracę z informacją o trybie zastosowania urządzeń . Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać w szczególności poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a) wykonanie zakresu robót wynikającego z niniejszej siwz i załączników, b) rozruch hydroforni po remoncie i uzyskanie pozytywnej oceny, w tym wystąpienie do właściwych organów w zakresie związanym z rozruchem i jakością wody, c) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, d) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., f) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, g) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organom nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, h) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, i) przygotowanie projektu organizacji ruchu wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, j) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, k) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania, l) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, jego oznakowania, opłat, konieczność uzyskania decyzji. m) ponoszenie opłat z tytułu sprawowania nadzorów specjalistycznych (archeologiczne, energetyczne, telekomunikacyjne, drogowe itp. ) Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z kosztorysu, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej - ryczałtowej. Szczegółowy zakres prac obejmuje opis zamówienia i pomocniczo przedmiar robót, które są załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca udzieli min. 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty oraz gwarancji na wbudowane materiały z gwarancją producenta - chyba, że zadeklaruje inaczej. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcą części prac. W takim przypadku wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za wykonane roboty przez podwykonawców. Udział podwykonawców precyzuje wzór umowy, będący załącznikiem do niniejszej siwz. Zamawiający dopuszcza przerwy w dostawie wody nie dłuższe niż 8 godzin, przy czym informacja o ewentualnej przerwie musi zostać skutecznie dostarczona do Zamawiającego na 48 godzin przed planowanym brakiem dostawy wody...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stanisław, Krystyna Sokołowscy Spółka Cywilna Zakład Usługowo - Handlowy, ul. Jana Kausa 20, 88-300 Mogilno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292788,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 255341,09
Oferta z najniższą ceną: 255341,09 / Oferta z najwyższą ceną: 351139,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Renowacja budynku Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz budowa dwóch studni przelewowych wraz z odwodnieniem liniowym na parkingu pod budynkiem Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Termomodernizacja i przebudowa budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, dobudowa windy oraz zagospodarowanie terenu w WSCKZIU w Gnieźnie"
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- Dostawa komputerów
- Kształcenie praktyczne u pracodawców hiszpańskich dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.