eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Wykonanie odwodnienia cmentarza komunalnego przy ul. Starobrzeskiej - II ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Brzeg: Wykonanie odwodnienia cmentarza komunalnego przy ul. Starobrzeskiej - II ETAP
Numer ogłoszenia: 123863 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Miejskich , ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4168745, faks 077 4045059.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwodnienia cmentarza komunalnego przy ul. Starobrzeskiej - II ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie odwodnienia cmentarza komunalnego przy ul. Starobrzeskiej - II etap. Roboty zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót budowlanych oraz harmonogramem realizacji robót, stanowiącym załącznik do wybranej oferty. Dokumenty, o których mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy z pozwoleniem na budowę, Zamawiający przekaże, a Wykonawca przejmie w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. Harmonogram realizacji robót sporządzony przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dokumenty, określone w § 1ust. 2 wzoru umowy stanowią integralną część niniejszej umowy. Zamawiający przekaże, a Wykonawca przejmie dziennik budowy oraz teren budowy, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty określone niniejszą umową zgodnie z dokumentacją projektową oraz dokumentami, określonymi w § 1 ust. 2, wzoru umowy sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach Wykonawca rozpocznie prace po wyznaczeniu repera we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z § 9 ust. 6 pkt. b)wzoru umowy . Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z przyłączeniem mediów na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć Zamawiającemu sporządzony przez kierownika budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenie kierownika budowy , stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową w terminie 5 dni od dnia podpisania niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa na placu budowy dla pracowników i osób postronnych zgodnie z przepisami bhp i ppoż. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia budowy na czas ewentualnych przerw w realizacji do czasu odbioru końcowego na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie procesu budowlanego odpadami w sposób określony w ustawie z dnia 27.04.2001r. o odpadach. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii stosownych umów na wywóz i składowanie gruzu i innych odpadów budowlanych oraz odpadów komunalnych z placu budowy. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązuje się do: a) prowadzenia prac przy funkcjonującej infrastrukturze cmentarza ( ulice, chodniki, dojazdy do biura i pól grzebalnych ) przy pełnym obciążeniu ruchem pojazdów i pieszych . b) uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń - w szczególności na poruszanie się ciężkim sprzętem po drogach publicznych, zajęcia terenu i innych, c) korzystania z terenów wewnętrznych zgodnie z wymogami przepisów bezpieczeństwa, d) właściwego zabezpieczenia terenów przyległych przed uciążliwością prowadzonych prac, e) umożliwienia dostępu na sąsiadujące z placem budowy posesje służbom technicznym, służbom oczyszczania miasta, straży pożarnej, pogotowiu ratunkowemu oraz innym służbom miejskim. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód w majątku oraz krzywd osób trzecich wywołanych prowadzeniem robót, a także ubezpieczyć się z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi przez niego robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Ubezpieczeniu podlegają także: a) roboty objęte umową, materiały oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót; b) mienie znajdujące się na terenie robót od utraty, kradzieży, zaboru, zniszczenia, zalania, pożaru oraz innych zdarzeń powodujących zniszczenie mienia w najszerszym możliwym zakresie Wykonawca zobowiązuje się nie później niż w dniu podpisania umowy doręczyć Zamawiającemu umowę ubezpieczeniowa dotyczącą polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o konieczności realizacji robót dodatkowych w terminie 7 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. Wykonanie robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązuje się do informowania na piśmie Zamawiającego z wyprzedzeniem 3 dni roboczych o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz o terminie zakończenia robót zanikających. Zgłoszenie nastąpi także w formie wpisu do dziennika budowy. Jeżeli Wykonawca nie poinformował w powyższy sposób o tych faktach Zamawiającego, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. W dniu podpisania protokółu końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu: a) jeden komplet dokumentacji powykonawczej z naniesionymi ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji robót, b) geodezyjny pomiar powykonawczy . W przypadku udziału w realizacji zadania podwykonawców zastosoowanie mają zapisy § 4 wzoru umowy. Strony ustalają, że uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy wygasają po upływie 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, stanowiących przedmiot umowy. Ponadto Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, stanowiących przedmiot umowy. Okres gwarancji na urządzenia - 24 miesięcy od montażu lub okres wskazany w gwarancji od producenta czy dostawcy. W okresie gwarancji Zamawiający jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę o stwierdzonych wadach przedmiotu odbioru w ciągu 10 dni od daty ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie wyznaczonym stosownym protokołem, uwzględniając niezbędny technicznie czasookres na usunięcie wady..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali min 1 zadania o wartości min. 50.000,00 zł brutto polegające na wykonaniu robót budowlanych z zakresu branży sanitarnej oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na zał. nr 3 do oferty - oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- Zamawiający przyjmuje, że będzie to min 1 zadanie o wartości min. 50.000,00 zł brutto polegające na wykonaniu robót budowlanych z zakresu branży sanitarnej -na zał. nr 3 do oferty, w wykazie należy podać min 1 takie zadanie z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte jego wykonanie d) oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 4 do oferty, Do oświadczenia należy dołączyć: - czytelną kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku) e) oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika robót na zał. nr 5 do oferty, Do oświadczenia należy dołączyć: - czytelną kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych - czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku) f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, i) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik j) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót k) harmonogram realizacji robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Nieruchomości Miejskich ul. Ks. J. Popieluszki 7, 49-300 Brzeg, pok 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Nieruchomości Miejskich ul. Ks. J. Popieluszki 7, 49-300 Brzeg, pok 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.