eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu, będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom placów zabaw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Wrocław: Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu, będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom placów zabaw
Numer ogłoszenia: 123828 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84950 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu, będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom placów zabaw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań. Zadanie I - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych. Zadanie II - Naprawa metalowych urządzeń zabawowych oraz urządzeń zabawowych o konstrukcji mieszanej drewniano - linowo - metalowej. Zakres zamówienia określa wzór kosztorysu ofertowego, (załącznik nr 1 dla zadania I i załącznik nr 2 dla zadania II). 2.Przedmiot zamówienia dla zadania I i II, obejmuje wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu, będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej. 1)Wykonawca zobowiązany jest do: a)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami branżowymi i europejskimi normami wyposażenia placów zabaw PN-EN 1176-1:2009, b)zapewniania na własny koszt wszelkich materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, c)oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, d)ochrony mienia, zabezpieczenia p.poż., przestrzegania przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku w miejscu wykonywania prac, e)współpracy z podmiotami konserwującymi poszczególne tereny zieleni, f)wykonania każdego zlecenia Zamawiającego, o którym mowa w § 4 ust. 2 wzoru umowy w terminie 30 dni od dnia jego otrzymania, g)natychmiastowego zgłoszenia Zamawiającemu uszkodzenia urządzeń zabawowych, nieujętych w kosztorysie ofertowym a powodujących zagrożenie bezpieczeństwa. Do czasu naprawy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć urządzenia zabawowe w sposób uniemożliwiający ich użytkowanie. 2)Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją przedmiotu umowy przez Wykonawcę lub osoby, którym powierzył wykonywanie czynności, objętych przedmiotem umowy. 3)Warunkiem odbioru napraw będzie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że naprawy zostały wykonane zgodnie z technologią producenta a zamontowane urządzenia spełniają wymagania norm PN-EN 1176-1:2009. 4)Dodatkowe wymogi, dotyczące technologii napraw i materiałów używanych do wykonania napraw: a)należy stosować materiały odpowiadające wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowanych w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, b)do fundamentowania nowo naprawionych konstrukcji należy stosować marki stalowe, ocynkowane ogniowo, c)do kotwienia nóg huśtawek należy zakładać kotwy stalowe, ocynkowane ogniowo. Jeżeli wymiana nogi, dotyczy jednej lub dwóch sztuk, a pozostałe są kotwione bezpośrednio w gruncie dopuszcza się po akceptacji Zamawiającego kotwienie w gruncie. W tym przypadku do podanych wymiarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 dla zadania I i załącznik nr 2 dla zadania II dla wymiany nóg drewnianych należy doliczyć wymiar kotwienia w gruncie, a drewno pozostające w gruncie musi być zaimpregnowane ciśnieniowo zgodnie z normami EN 355-2 oraz EN 351-1. W każdym innym przypadku - drewno powinno być umieszczone na metalowej kotwie lub stopce słupka, ponad ziemią. d)należy stosować łańcuchy ocynkowane ogniowo z odwirowaniem lub chromonikielinowe, e)elementy urządzeń zabawowych montowane w miejscu zdemontowanych urządzeń powinny być wykonane: -drewniane - z drewna klejonego, posadowione na markach stalowych, z elementami tj. daszki, barierki, wykonanymi z płyty HDPE, -metalowe - ocynkowane i pomalowane proszkowo, pozostałe elementy m.in. daszki, barierki, należy wykonać z płyty HDPE, f)nowe elementy drewniane muszą być impregnowane ciśnieniowo, g)nowe elementy metalowe muszą być ocynkowane i malowane proszkowo, h)gwarancja zostaje udzielona na nowe elementy na okres od 12 do 24 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu umowy. 3.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, aby uzyskać wszelkie niezbędne informacje (w tym część elementów określona jest do wymiarowania na miejscu), które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny prac, w tym zweryfikowanie obmiarów, elementów wyszczególnionych w załączniku nr 1 dla zadania I i załącznik nr 2 dla zadania II, w celu określenia prawidłowej wyceny oraz prawidłowego wykonania zamówienia. Do wyceny poszczególnych elementów wyszczególnionych w załączniku nr 1 dla zadania I i załącznik nr 2 dla zadania II, należy skalkulować wszelkie niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania poszczególnego zadania (tj. śruby, nakładki, łączniki, zaślepki itp.; wraz z uwzględnieniem prac tj. szlifowanie, malowania elementów itp.). 4.Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny. 5. Termin wykonania zamówienia Zadanie I 1)Termin wykonania prac wymienionych w poz. I-XXXIII kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji: od dnia podpisania umowy do 30.06.2016 r. 2)Termin wykonania prac wymienionych w poz. XXXV kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji: od dnia podpisania umowy do 15.12.2016 r. Zadanie II 1)Termin wykonania prac wymienionych w poz. I-XL kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji: od dnia podpisania umowy do 30.06.2016 r. 2)Termin wykonania prac wymienionych w poz. XLII kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji: od dnia podpisania umowy do 15.12.2016 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.99.00 - 50.87.99.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o. o., ul. Powstańców Listopadowych 29C/9, 35-606 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209874,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176191,35

  • Oferta z najniższą ceną: 176191,35 / Oferta z najwyższą ceną: 176191,35

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II - Naprawa metalowych urządzeń zabawowych oraz urządzeń zabawowych o konstrukcji mieszanej drewniano - linowo - metalowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o. o., ul. Powstańców Listopadowych 29C/9, 35-606 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102622,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79857,75

  • Oferta z najniższą ceną: 79857,75 / Oferta z najwyższą ceną: 91534,14

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.