eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Budowa obiektów Bazy Rybackiej na przystani w Krynicy Morskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-20

Władysławowo: Budowa obiektów Bazy Rybackiej na przystani w Krynicy Morskiej
Numer ogłoszenia: 123828 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zrzeszenie Rybaków Morskich - Organizacja Producentów , ul. Gen. Hallera 19, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 58 674 06 75, faks 58 674 06 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrm-op.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie i Organizacja Producentów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektów Bazy Rybackiej na przystani w Krynicy Morskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy robót -budowlano-montażowych wraz z dostawą i montażem niezbędnych materiałów, urządzeń oraz wyposażenia, związanych z budową obiektów Bazy Rybackiej na przystani w Krynicy Morskiej jako ogólnodostępnej infrastruktury portowej wraz z urządzeniami budowlanymi i małą architekturą w Krynicy Morskiej. 2. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3. Do zakresu prac objętych umową należą w szczególności: a) kompleksowa realizacja robót budowlano-montażowych wraz z zamontowaniem materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz zagospodarowanie, urządzenie i uzbrojenie terenu, b) dostarczenie wyposażenia ruchomego określonego w dokumentacji postępowania, c) pełna obsługa geodezyjna z wykonaniem pomiarów powykonawczych i zarejestrowania planu w ośrodku geodezyjnym oraz obsługę geodezyjną w zakresie stanu gruntu w wykopach i podsypkach. d) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji, a także przeprowadzenie rozruchu i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do ich obsługi, e) inne prace, czynności i opłaty, wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, których wartość zawiera cena ryczałtowa. 4. Kompleks Bazy Rybackiej składa się z dwóch zasadniczych budynków. Budynki są częściowo podpiwniczone, parterowe, z użytkowymi wysokimi poddaszami i dachami dwu- i wielospadkowymi. Jeden o rzucie prostokąta, w którym to budynku zaprojektowano funkcję magazynową oraz funkcję administracyjno-socjalną zatrudnionych tam pracowników. Drugi budynek w kształcie litery L przeznaczony jest głównie na potrzeby rybaków indywidualnych. Projektowaną zabudowę uzupełnia mały wolnostojący budynek z sanitariatami przeznaczonymi dla pracowników oraz interesantów, w tym tych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Kubatura ogółem: 6103,50m3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 100.000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu oceny: ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będący integralną częścią SIWZ. Wykonawcy składający wspólną ofertę: W przypadku Wykonawców składających wspólna ofertę warunek winien spełniać każdy wykonawca.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, w formie załączonego do oferty wykazu robót i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlano-montażową polegającą na budowie kubaturowego obiektu, minimum dwukondygnacyjnego (nie wliczając podpiwniczenia), o powierzchni całkowitej 1500m2 o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 zł netto (słownie: pięć milionów złotych) Wykonawcy składających wspólną ofertę: w przypadku Wykonawców składających wspólna ofertę wiedza i doświadczenie winno być spełnione łącznie. Opis sposobu oceny: ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz robót, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 3 do formularza oferty będące integralną częścią SIWZ. Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienioną robotę wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, z podaniem wartości, rodzaju (przedmiotu, zakresu), daty i miejsca wykonania oraz nazwy i adresu odbiorcy. Podwykonawcy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz ich faktyczny udział przy realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy(ów), a także dołączyć odpowiednio wszystkie dokumenty wymagane w pkt. 2.2. SIWZ na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podwykonawcy(ów).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizacją zamówienia. Wykonawcy składający wspólną ofertę: w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia winieni być spełniony łącznie. Opis sposobu oceny: ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będący integralną częścią SIWZ. Podwykonawcy: Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie potencjału technicznego, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz ich faktyczny udział przy realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy(ów), a także dołączy odpowiednio wszystkie dokumenty wymagane w pkt. 2.2. SIWZ na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podwykonawcy(ów).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności, czyli: 1. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, a także posiadającego minimum pięcioletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi obejmującymi budowę obiektów kubaturowych w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 2. kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwiema robotami budowlano-montażowymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 3. kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także posiadającego minimum trzyletnia praktykę zawodowa i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwiema robotami budowlano-montażowymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 4. kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń, a także posiadającego minimum trzyletnia praktykę zawodowa i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwiema robotami budowlano-montażowymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom. Wykonawcy składających wspólną ofertę: W przypadku Wykonawców składających wspólna ofertę warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien być spełniony łącznie. Opis sposobu oceny: ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz oświadczeń dołączonych do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 4 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Podwykonawcy: Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić wraz z wykazem osób informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji udostępnionych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do formularza oferty będący integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunku: 1.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000zł. (słownie: dwóch milionów złotych). 2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na prawidłową realizację zamówienia, dlatego musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie 5.000.000zł (słownie: pięć milionów złotych). Wykonawcy składający wspólną ofertę: w przypadku Wykonawców składających wspólna ofertę warunki winny być spełnione łącznie. Opis sposobu oceny: ocena spełnienia warunku finansowego będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualne dokumenty potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową i oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będący integralną częścią SIWZ. Ocena spełnienia warunku ekonomicznego będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ. Podwykonawcy: Wykonawca może polegać na sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie sytuacji finansowej, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz ich faktyczny udział przy realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy(ów), a także aktualne dokumenty potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana wynagrodzenia umownego może nastąpić w sytuacji, gdy: a) zostaną wprowadzone niezbędne zmiany do dokumentacji projektowej, bez wprowadzenia których nie będzie możliwe wykonanie umowy a zamawiający zrezygnuje z części zakresu robót i w miejsce tej części wykonawca wykona zamiennie ustalone rzeczowo roboty budowlane, b) nastąpi urzędowa zmiana podatków lub innych opłat ponoszonych przez wykonawcę. 2. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w sytuacji, gdy: a) realizacja robót zostanie przerwana na czas określony, za zgodą Zamawiającego, b) wystąpią roboty zamienne, c) zostanie zawarta umowa na roboty dodatkowe z przyczyn określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) będzie to wynikać z decyzji, postanowień organów i uprawnionych instytucji, d) wystąpią opóźnienia w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, e) proponowana przez Wykonawcę zmiana terminu będzie miała wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, poprawę sprawności robót lub w inny sposób dostarczy Zamawiającemu pożytku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrm-op.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zrzeszenie Rybaków Morskich - Organizacja Producentów ul. Gan. J. Hallera 19 84-120 Władysławowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 15:00, miejsce: sekretariat Zrzeszenia Rybaków Morskich - Organizacja Producentów ul. Gan. J. Hallera 19 84-120 Władysławowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach operacji pn. Inwestycje na przystani rybackiej w Krynicy Morskiej. Budowa Lokalnego Centrum Pierwszej Sprzedaży w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013. Umowa o dofinansowanie nr 00038-61722-0RII00015/10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.