To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-07
Lublin: Usługa wsparcia technicznego dla sprzętu serwerowego i sieciowego firmy Hewlett-Packard (oznaczenie sprawy: PN/37-2016/DOP-p)
Numer ogłoszenia: 123753 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88813 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia technicznego dla sprzętu serwerowego i sieciowego firmy Hewlett-Packard (oznaczenie sprawy: PN/37-2016/DOP-p).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla sprzętu serwerowego i sieciowego firmy Hewlett-Packard. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców rozwiązań (realizacji świadczenia usługi) równoważnych, pod warunkiem spełnienia warunków i zakresu wsparcia technicznego zgodnego ze specyfikacją w ww. dokumencie. Zakres świadczenia wsparcia musi obejmować wszystkie zalecenia producenta oprogramowania oraz sprzętu, między innymi: 1) W ramach świadczonego serwisu Wykonawca zapewni Zamawiającemu ciągły dostęp do portali internetowych producenta sprzętu, zawierających narzędzia wsparcia elektronicznego. W szczególności narzędzia te muszą umożliwiać: a) przeszukiwanie bazy wiedzy producenta dotyczącej sprzętu i oprogramowania objętego wsparciem technicznym, b) pobieranie poprawek i nowych wersji oprogramowania dla sprzętu objętego serwisem, c) pozyskiwanie informacji o statusie umowy serwisowej oraz o urządzeniach nią objętych, a także zgłaszanie zdarzeń serwisowych i monitorowanie z nimi związanych prac. Procedury dotyczące dokonywania zgłoszeń serwisowych, statusu napraw oraz opis procedury śledzenia zgłoszeń i eskalacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 2) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość odnowienia, po wygaśnięciu zawartej umowy serwisowej, wsparcia producenta bez konieczności uiszczania dodatkowych opłat wznowieniowych. Usługa wsparcia technicznego wynika z konieczności zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania urządzeń i systemów które są w posiadaniu Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NIVER Sp. z o. o. Sp. k., ul. Tuwima 97, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69890,00
Oferta z najniższą ceną: 69890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75103,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Dostawa masek nadciśnieniowych powietrznych dla KM PSP w Lublinie
- Przebudowa kotłowni gazowej w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatu multi EEG dla potrzeb Oddziału Neurologii
- Dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2024 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania FortiSIEM
- Wsparcie techniczne dla urządzeń i oprogramowania
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Usługa wsparcia technicznego dla Platformy Dystrybucyjnej 35mm.online
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.