To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-28
Poznań: Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 123748 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65252 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w różnych budynkach na terenie miasta Poznania będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: - w budynku głównym A wraz z budynkiem skrzydła - zlokalizowanych przy al. Niepodległości 10; - w budynku B - zlokalizowanym przy al. Niepodległości 12; - w budynku C - zlokalizowanym przy ul. Towarowej 53; - w wieżowcu Collegium Altum zlokalizowanym przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16; - w budynku magazynowym zlokalizowanym przy ul. Andrzejewskiego 11/17; - Collegium Linguisticum zlokalizowanym przy ul. Taczaka 9. Zakres prac został określony w dokumentacji pt. Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dokumentacja techniczna (opis techniczny) wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru oraz przedmiarami robót stanowią odpowiednio załączniki nr 8 i nr 9 do SIWZ. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu: - robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych; - robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek; - robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów; - montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych; - czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników; - wykonaniu robót związanych z instalacjami elektrycznymi; - wykonaniu robót związanych z instalacjami sanitarnymi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj: - przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem; - wywiezieniu materiałów rozbiórkowych; - myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek itp.; - konieczne przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót - pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny. Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w kilku etapach obejmujących remont grup pomieszczeń (po kilka pomieszczeń), uzależnionych zakresem (wielkością) od szczegółowych zapotrzebowań określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót). Zamawiający ma prawo zrezygnować z wykonania części robót i dostaw. Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania. Przewidywana ilość etapów: 4 do 6. Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji. Po zakończeniu realizacji zleconego etapu robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru oraz przedłożonego kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego, Wykonawca może wystawić fakturę częściową. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych producentów niż określono w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że zaproponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia posiadają właściwości i cechy, a w szczególności parametry techniczne, nie gorsze od opisanych w dokumentacji technicznej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, użyte materiały i zainstalowane urządzenia, bez względu na terminy udzielone przez ich producentów lub dostawców. Gwarancja obejmować będzie zachowanie stanu elementów robót wykonanych w ramach remontu i ich poprawnego działania, z pominięciem naturalnego zużycia. Usunięcie wad i usterek w okresie gwarancji następuje na koszt Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ WIELĄDEK FIRMA "WIELĄDEK"
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ WIELĄDEK FIRMA "WIELĄDEK"
- Firma Instalacyjno - Budowlana - Tomasz Wielądek, Ul. Słowackiego 4b/6, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 278850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 186422,34
Oferta z najniższą ceną: 186422,34 / Oferta z najwyższą ceną: 279347,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa ryb i przetworów rybnych
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- Naprawa sieci zasilającej pomiędzy budynkami 50 i 26 na ul. Ogrodowej 2 w m. Biedrusko
- AN/ZP/56/24 Dobór i dostarczenie energooszczędnych opraw LED w miejsce istniejących opraw świetlówkowych w Auli Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej,
- Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
- Zakup produktu leczniczego Tezepelumab w ramach Programu Lekowego B.44
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Remont budynku murowanej plebanii z przełomu XIX i XXw. z zespołu kościoła rzymskokatolickiego p.w. Św. Rocha w Jazgarzewie
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Remont pomieszczeń w żłobku Miś Uszatek placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Modernizacja krzyża na wzgórzu Bryjarka w Szczawnicy
- Remont pomieszczeń w żłobku Czerwony Kapturek placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.