eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont pomieszczeń w hali transportu w budynku M przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Koszalin: Remont pomieszczeń w hali transportu w budynku M przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 123715 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57547 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w hali transportu w budynku M przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w hali transportu w budynku M przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45262522-6 Roboty murarskie 45421131-1 Instalowanie drzwi 45410000-4 Tynkowanie 45442110-1 Malowanie budynków 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej Opis robót. a) Roboty budowlane: Zakres robót budowlanych remontowych w hali transportu oraz pomieszczeń socjalnych i jej zaplecza, położonej w budynku M na terenie campusu przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie, obejmuje wymianę ścianek działowych z wykonaniem przesklepieniem otworów, stolarki drzwiowej, okładzin ściennych i podłogowych, wykonanie nowych, oraz uzupełnienie, wymianę przetarcie istniejących tynków wewnętrznych. W pomieszczeniach socjalnych i sali wykładowej wykonanie gładzi gipsowych na ścianach oraz sufitów podwieszanych z płytami z włókien mineralnych z rastrami. W pomieszczeniach malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi wewnętrznych tynków sufitów i ścian oraz elementów konstrukcji stalowej. Przewiduje się montaż nowych karniszy, wklejenie luster, osadzenie drzwiczek rewizyjnych do pionów, kratek wentylacyjnych oraz uchwytów dla osób niepełnosprawnych w WC, wycieraczki do obuwia z gumowymi wkładami czyszczącymi i szczotkami osadzonymi w profilach aluminiowych. Roboty zewnętrzne obejmują wykonanie zadaszeń łukowych z rynienkami odpływowymi oraz uszczelką przyścienną nad drzwiami wejściowymi. Konstrukcja wykonana z aluminium malowanego proszkowo w kolorze białym RAL 9016, szarym RAL7040 lub brązowym RAL 8017. Wypełnienie z płyty poliwęglanu komorowego, bezbarwnego lub dymnego z obustronnym filtrem UV. Ściany ocieplone - należy zastosować tuleje dystansowe oraz kołki rozporowe o właściwej długości. W cenach robót należy ująć roboty towarzyszące wymienione poniżej (nie ujmować odrębnie w kosztorysie ofertowym): wynoszenie i wnoszenie ruchomego wyposażenia pomieszczeń oraz zabezpieczenie przed zakurzeniem i zabrudzeniem wyposażenia stałego, praca rusztowań, wywiezienie gruzu na wysypisko wraz z kosztami składowania gruzu ceglanego, betonowego, wykładzin podłogowych oraz mycie po robotach budowlanych. b) Roboty elektryczne: W remontowanych pomieszczeniach istniejące stare instalacje elektryczne należy usunąć. Wskazane urządzenia i aparaty elektryczne należy zdemontować. W remontowanych pomieszczeniach należy zachować istniejące gniazda (przyłącza) telefoniczne i internetowe. Zgodnie z załączonym kosztorysem i szczegółowym opisem, należy wykonać zasilanie rozdzielnic głównej hali transportu, rozdzielnicy w korytarzu dla potrzeb sanitariatów i pomieszczenia socjalnego: YKY 5x35mm2, YKY 5x16mm2, YDY 5x10mm2 /750V). Do montażu i zasilenia są także nowe gniazda wtyczkowe 400V i 230V (YDY 3x2,5mm2 /750V), oraz oprawy oświetleniowe LED (YDY 3x1,5mm2 /750V), hali głównej, w korytarzu, sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych. W remontowanych pomieszczeniach należy wykonać instalacje: - oświetlenia (oprawy LED, YDY 3x1,5mm2 /750V), - gniazd wtyczkowych 230V (YDY 3x2,5mm2 /750V), - zasilania przepływowych ogrzewaczy wody. - zasilenia gniazd siłowych 16A i32A - przełączenia istniejących maszyn i urządzeń Po pracach instalacyjnych należy wykonać badania instalacji elektrycznej i pomiary oświetlenia. Inwestor po zakończeniu prac na dzień odbioru wymaga pełnej dokumentacji powykonawczej. c) Roboty sanitarne. W sanitariatach zaplecza hali transportu budynku M należy wykonać nowy poziom z podejściami kanalizacji sanitarnej pod posadzką piony kanalizacyjne w bruzdach ściennych lub w obudowie karton gipsu. Instalację wodociągową wykonać z rur polipropylenowych z wykorzystaniem złączek mosiężnych gwintowanych oraz zgrzewanych. W hali transportu zdemontować istniejący kanał prostokątny typu A dn 315x500cm 315x400 nawiewny oraz wywiewny typu A/1 630X250 oraz wykonać nową instalację sprężonego powietrza z rur polipropylenowych zgrzewanych dn 32-20mm. W pomieszczeniu tym zamontować stanowisko odciągu spalin samochodów osobowych z odsysaczem spalin współpracujący z wentylatorem podłączonym do instalacji wywiewnej z wyrzutnia dachową dn 200mm W pomieszczeniu ładowania akumulatorów wykonać wywiew rurą kwasoodporną DN 125 I włączyć w przewód wentylacyjny w pomieszczeniu prostowników i podłączyć do wentylatora dachowego. Dodatkowo w pomieszczeniu magazynu paliwa wykonać wywiew rurą SPIRO- FLEX DN 125 I Włączyć w kanał grawitacyjny murowany14x14. 2. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający wymaga udzielenia min.36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) 4.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.25.22-6, 45.42.11.31-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-1, 45.33.20.00-3, 45.31.12.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany PRIMA Zenek Bednarek, ul. Słowików 7, 75-819 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290893,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 323490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 280600,54 / Oferta z najwyższą ceną: 364335,14

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.