eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Remont mostu w ciągu Al. Jana Pawła II w Głuchołazach km 0+045. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Głuchołazy: Remont mostu w ciągu Al. Jana Pawła II w Głuchołazach km 0+045. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Numer ogłoszenia: 123707 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76083 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu w ciągu Al. Jana Pawła II w Głuchołazach km 0+045. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mostu drogowego nad potokiem Starynka w ciągu drogi Jana Pawła II w Głuchołazach. Obiekt mostowy zlokalizowany jest na działkach nr 1249, 1290/2 położonych w Głuchołazach, jednostka ewidencyjna Głuchołazy-miasto. Remont obejmował będzie wyremontowanie żelbetowej konstrukcji oraz przyczółków, wykonanie warstw hydroizolacyjnych oraz warstw nawierzchni drogowej z betonu asfaltowego. 1.1. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: - Rozbiórka nawierzchni z mieszanki bitumicznej, krawężników wtopionych, konstrukcji żelbetowej, kostki betonowej, konstrukcji stalowej mostu. - Podkłady betonowe na podłożu gruntowym - Montaż zbrojenia przyczółków, płyt mostu prętami fi 12 - Montaż elementów stalowych - Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie ław fundamentowych, ścian, płyt - Montaż prefabrykowanych elementów - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Wykonanie drenażu - Wykonanie nawierzchni mostu z betonu asfaltowego oraz asfaltobetonu - Wykonanie nawierzchni chodników z żywicy syntetycznej - Montaż krawężników kamiennych na ławach z betonu - Wykonanie balustrady - Wykonanie jezdni i chodników na dojeździe z betonu asfaltowego, asfaltobetonu oraz kostki betonowej wraz z podbudową - Rozebranie płyt prefabrykowanych JOMB w dnie rzeki - Wyłożenie kostką kamienną dna rzeki - Wykonanie skarp rzeki z kostki kamiennej - Podniesienie wysokości obłożenie kamieniem ścian oporowych - Przełożenie i remont instalacji w ciągu obiektu mostowego - Montaż lamp solarnych - Zapewnienie wahadłowej przejezdności dla ruchu kołowego podczas prowadzenia remontu, zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie obiektu lecz nie dłużej niż na okres 1 dnia po wcześniejszym poinformowaniu przez wykonawcę (min 3 dni przed planowanym zamknięciem) Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót i projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. 1.2. Dodatkowe elementy mające wpływ na koszt budowy, które wykonawca zobowiązany jest uwzględnić to: - koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, - koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami (w przypadku wystąpienia potrzeb), - koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., - koszty dozoru budowy, - koszty wywozu odpadów na wysypisko , - inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest uwzględnić: 1) w przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie, 2) realizację wykonania nawierzchni asfaltowej warstwy ścieralnej w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, 3) wykonanie badań nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badań laboratoryjnych pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru, 4) wykonanie badań laboratoryjnych w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca, 5) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia winien dokonać (na własny koszt i we własnym zakresie) opracowania dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji elementów zadania (wykonania nawierzchni bitumicznej całą szerokością jezdni) wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami wynikającymi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru na tym zarządzeniem) wraz z oznakowaniem drogowym - czasowym wynikającym z przedmiaru robót, 6) Pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (mapy uwierzytelnione) dla obiektu mostowego w skali 1:500. 7) Przed rozpoczęciem prac przy kablach telekomunikacyjnych zgodnie z pismem ORANGE POLSKA z dnia 24.03.2016r. nr TODSDA/MG/72/19197/2016 należy zgłosić rozpoczęcie budowy na adres e-mail TOK.RSWUSOpole@orange.com w celu poinformowania przedstawiciela sieci, 1.3. Dodatkowe wymagania/warunki Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia. - Przed złożeniem oferty Zamawiający udostępnia możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uwzględnienia robót, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). - Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym . - Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej na dwa dni przed planowanym terminem zawarcia umowy. Warunek równoważności: Użycie w dokumentacji projektowej nazw marek wyrobów budowlanych, urządzeń czy technologii konkretyzującej producenta należy traktować, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wymóg użycia konkretnego wyrobu. Możliwe jest zastosowanie przez Wykonawców innych równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1) Prawa budowlanego oraz zapisów ustawy o wyrobach budowlanych, a także pozwoli na zachowanie równoważnego standardu i poziomu jakości, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Udokumentowanie równoważności w zakresie materiałów, urządzeń czy technologii opisanych w dokumentacji projektowej leży po stronie Wykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe M+ Sp. z o.o., ul. Strzelecka 13B, 47-230 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 765024,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 879340,44

  • Oferta z najniższą ceną: 879340,44 / Oferta z najwyższą ceną: 923245,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.