eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Wybór wykonawcy budowy inwestycji pn.Budynek OSP Czarnuchowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Bieruń: Wybór wykonawcy budowy inwestycji pn.: Budynek OSP Czarnuchowice.
Numer ogłoszenia: 123700 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, fax (032) 2164035; 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy budowy inwestycji pn.: Budynek OSP Czarnuchowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z budową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnuchowicach . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, wykończeniowych, instalacyjnych oraz przyłączy, parkingu, zjazdu z drogi i zagospodarowania terenu z elementami małej architektury i zielenią. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Mielęckiego w Czarnuchowicach ( gmina Bieruń), nr działki 363/57. Powierzchnia działki - 4 961,0 m² Kubatura budynku - 3 935,0 m³ Powierzchnia zabudowy - 649,0 m² Powierzchnia użytkowa - 777,2 m² Powierzchnia parkingu - 195,0 m² Nawierzchnie utwardzone - 1 446,0 m² Warunki i wymagania: Jeżeli w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach. Na powyższe zmiany należy uzyskać pisemną akceptację zamawiającego na etapie opracowania oferty. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane i instalacyjne muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem Budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Dla zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia Zamawiający posiada zatwierdzony projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę. Dokumentacja składa się z: A) Projektu wykonawczego branż: - budowlanej , - instalacyjnej: wod.-kan., c.o., gaz, przyłącze wody, - instalacji elektrycznej, - drogowej, B) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót C) Przedmiarów robót: 1) stan surowy 2) stan wykończeniowy 3) instalacja c.o. 4) instalacja elektryczna 5) gazowa 6) instalacja wod.-kan. 7) przyłącze wody 8) roboty drogowe 9) zagospodarowanie terenu 10) roboty uzupełniające Zakres robót ogólnobudowlanych nie może być powierzony podwykonawcom. Zamawiający sugeruje zawarcie umowy konsorcjum, wg pktu XI.ust.2a SIWZ. Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: stotysięcyzłotych ) musi być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4.07.2008 r. do godziny 12.00. ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą, 2) udzielą pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż: - 48 miesięcy na wykonane roboty ogólnobudowlane, licząc od dnia odbioru końcowego; 3) dysponują pracownikami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi oraz elektrycznymi (uprawnienia: ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych, elektryczne - wszystkie uprawnienia bez ograniczeń); 4) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeśli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, budowę, przebudowę lub rozbudowę budynków o kubaturze min. 3 800,00 m³ każdy i o wartości łącznej brutto min. 7 000 000,00 zł i potwierdzą dokumentami (np. kserokopiami protokołów odbioru końcowego, referencjami) należytą staranność ich wykonania. Przy ocenie spełnienia warunku zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania. Jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy niż określony w pkt 4, to należy potwierdzić wymagany w w/w punkcie warunek dla krótszego okresu działalności; 5) wykonają siłami własnymi przynajmniej zakres robót ogólnobudowlanych ; 6) posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo- kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości min.200 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1. Oświadczenia z art. 22 ust.1 oraz z art.24 ust.1, ust.2 pkt.1 ustawy, że: 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od ...... do ........ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I.4,ppkty 7 i 8 SIWZ). 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku ich uczestnictwa). 6. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres nie krótszy niż: - 48 miesięcy na wykonane roboty ogólnobudowlane licząc od dnia odbioru końcowego. 7. Oświadczenie o wykonaniu przynajmniej robót ogólnobudowlanych siłami własnymi bez zatrudniania podwykonawców. 8. Oświadczenie o ujęciu w kosztach pośrednich kosztów nie będących kosztami z przedmiaru. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednim pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87/2006, poz. 605), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem( zaleca się poświadczenia każdej zapisanej strony dokumentu) przez Wykonawcę, tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , budynków ( budowa, przebudowa lub rozbudowa) każdy o kubaturze min. 3 800,00 m³ i o wartości łącznej min. 7 000 000 zł brutto, dla potwierdzenia warunku określonego w pkcie VI 4 SIWZ. Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ. 4. Dokumenty (np.referencje , protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należytą staranność wykonania robót wymienionych w wykazie dla potwierdzenia warunku określonego w pkcie VI 4 SIWZ. 5. Uprawnienia osób, które będą kierowały robotami ogólnobudowlanymi, instalacji sanitarnych elektrycznymi (uprawnienia ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych c.o., gaz i wod.-kan, elektryczne oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli jego ważność upłynęła w dniu otwarcia ofert). 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, jako potwierdzenie warunku określonego w pkcie VI.6 SIWZ. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktach 1, 2 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio: 1) pkt 1 , 2 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa powyżej, z wyjątkiem dokumentu z pktu 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert. Dokument z pktu 1 b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w pkcie 1 niniejszej uwagi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bierun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych (pokój nr 5) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14. Koszt specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 280,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.