eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MILICZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Milicz: DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MILICZU
Numer ogłoszenia: 123696 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MILICZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje dostawę używanego samochodu ciężarowego 1 sztuka - Żuraw składany (dźwig HDS) dla Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu o następujących parametrach: Rodzaj pojazdu: samochód ciężarowy, kierownica po lewej stronie, Rodzaj zabudowy: Żuraw składany (dźwig HDS) w Z + skrzynia, Rok produkcji: nie starszy niż 1999 rok, Informacje o przebiegu eksploatacji i pochodzeniu: pojazd w pełni sprawny i bezwypadkowy; a) Szczegółowe dane techniczne-podwozie: - Rodzaj przeniesienia napędu: 4x2; b) Szczegółowe dane techniczne-żurawia (dźwig HDS): - Ilość sekcji wysuwanych hydraulicznie: min. 2; - Parametry udźwigu: udźwig na wysięgu 3,5m. min. 1200kg; - Rodzaj sterowania: manualne, z ziemi, - Urządzenie zabezpieczające: blokada dźwigni w przypadku osiągnięcia tonometrażu granicznego; c) Szczegółowe dane techniczne - skrzynia ładunkowa: - Rodzaj zabudowy: otwarta skrzynia ładunkowa, - Burty aluminiowe, podłoga stalowa, - Wymiary zabudowy: dług. min. 6,0m szer. 2,4-2,5m burty 0,6-0,8m. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przekazać Zamawiającemu wszystkie posiadane dokumenty (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta lub oryginały) dotyczące pojazdu m. in.: - dowód rejestracyjny, - oświadczenie, że pojazd jest wolny od wad prawnych i fizycznych (zawarte w załączniku nr 1 do formularza ofertowego). Dodatkowo wykonawca może przedstawić zamawiającemu zdjęcia będącego przedmiotem niniejszego zamówienia - samochodu ciężarowego w czterech ujęciach ( przód, lewa strona, prawa strona, tył), choć nieprzedłożenie zdjęć wraz z ofertą nie spowoduje wykluczenia i odrzucenia oferty wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.20.00 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze 42.42.00.00 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium: 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyżej wymieniony przedmiot zamówienia mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 20 listopada 2007 r., nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami oraz załącznikami. 5) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach oraz załącznikach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż oferent w/w warunki spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest od Wykonawców przedłożenie wraz z ofertą (na formularzu ofertowym - Zał. nr 1 do S.I.W.Z.) niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów (oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Parametry techniczne pojazdu - załącznik nr 1 do oferty; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 2 do oferty. 3. Przedstawić dowód własności pojazdu (np. umowa nabycia, faktura, dowód rejestracyjny), 4. Jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem pojazdu winien przedstawić dokumenty, iż działa w imieniu lub na rachunek właściciela (np. umowę komisu, agencyjną, pełnomocnictwo), 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujący dokument: 5.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 58, w cenie 10,00 zł na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Petenta), otwarcie ofert: 12.05.2009, godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.