eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Dostawa produktów spożywczych /różnych / w 2 zadaniach /. Zadanie nr 1 - 13 pakietów, Zadanie nr 2 - 2 pakiety.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Kolbuszowa: Dostawa produktów spożywczych /różnych / w 2 zadaniach /. Zadanie nr 1 - 13 pakietów, Zadanie nr 2 - 2 pakiety.
Numer ogłoszenia: 123695 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271222, fax 017 2271233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych /różnych / w 2 zadaniach /. Zadanie nr 1 - 13 pakietów, Zadanie nr 2 - 2 pakiety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - 13 pakietów: - okres realizacji - przez III.kw.2008r. P 1- Drób- 7 poz. P 2- Ryby- 2 poz. P 3- Mięso wieprzowe - 7 poz. P 4- Wędliny-5 poz.P 5 - Owoce i warzywa-27 poz. P 6-Ziemniaki-1 poz. P 7 -Jajka kurze -1poz.P 8 -Margaryny - 1 poz. P 9 -Masło - 1 poz. P 10 -Mrożonki - 6 poz. P 11 - Nabiał -11 poz. P 12 - Ogólnospożywcze - 47 poz. P 13 - Przyprawy - 20 poz. Zadanie nr 2 - 2 pakiety:- okres realizacji przez III. i IV. kw. 2008r. P 1 - Pieczywo-9 poz. P 2 - Makarony - 1 poz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z wrunkami zawartymi w art.22.ust.1. uPzp. Zgodnie z warunkami określonymi w art.24.1 i 24.2. uPzp. Inne zawarte w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozporzadzeniem PRM z 19.05.2006r. w odniesieniu do wartości przeprowadzanej procedury.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kolbuszowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4. - wersja drukowana , płatna 20 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4.pok. nr 4 / sala narad/..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 ,pakiet nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób - 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.22.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 1, pakiet nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby - filet z mintaja mrożony, kostka z mintaja - mrożona -2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.