eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Usługi pralnicze bielizny szpitalnej dla SPZOZ w Łukowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-20

Łuków: Usługi pralnicze bielizny szpitalnej dla SPZOZ w Łukowie
Numer ogłoszenia: 123680 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie , ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze bielizny szpitalnej dla SPZOZ w Łukowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych bielizny szpitalnej, w tym także z oddziału zakaźnego, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi i reżimem obowiązującym w zakładach opieki zdrowotnej 1. Za bieliznę szpitalną uważa się: bieliznę pościelową ogólno - szpitalną, bieliznę operacyjną, bieliznę noworodkową, bieliznę z oddziału zakaźnego, koce, piżamy, szlafroki, zasłony, firany, obrusy, ręczniki, ubrania szpitalne (odzież ochronna/) poduszki, materace, mopy, ścierki, w tym do podłóg. 2. Przewidywana ilość zleconej do prania bielizny wynosi 100 000 kg rocznie. 3. Usługi pralnicze odbywać się będą poza terenem Szpitala z wykorzystaniem pomieszczeń przeznaczonych na przyjmowanie, magazynowanie i wydawanie bielizny. 4. Usługi pralnicze obejmują m.in.: - przyjmowanie brudnej bielizny w punkcie spedycyjnym Wykonawcy (na terenie zakładu Zamawiającego). Przyjmowanie odbywać się będzie we wszystkie dni robocze, ewentualnie, zgodnie zapotrzebowaniem Zamawiającego w dni ustawowo wolne od pracy, ustalane każdorazowo z Wykonawcą. - ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny. Bielizna dostarczana przez Zamawiającego powinna być oznakowana nazwą komórki. Rozliczanie ilości przekazanej i wydawanej bielizny odbywać się będzie na standardowych drukach specyfikacji dla bielizny szpitalnej, za pokwitowaniem pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego; - przeprowadzanie dezynfekcji bielizny zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitalnych; - pranie, suszenie, prasowanie i maglowanie bielizny. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania technologii prania zalecanej przez nadzór sanitarno - epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitalnych. - naprawianie bielizny uszkodzonej, w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, wszycie zamka, lamowanie kocy, wymiana tasiemek w fartuchach operacyjnych, itp.; - magazynowanie upranej bielizny; - wydawanie upranej bielizny w punkcie spedycyjnym Wykonawcy (na terenie zakładu Zamawiającego). Uprana bielizna będzie zwracana we wszystkie dni robocze, ewentualnie, zgodnie zapotrzebowaniem Zamawiającego w dni ustawowo wolne od pracy, ustalane każdorazowo z Wykonawcą. Każdy rodzaj bielizny będzie ważony i liczony przez Wykonawcę w obecności pracownika Zamawiającego. 5. Zamawiający zobowiązuje się wydzierżawić Wykonawcy na czas trwania umowy pomieszczenia (ok. 50 m2) z przeznaczeniem na prowadzenie magazynu i punktu odbioru i wydawania bielizny. Szczegółowe warunki dzierżawy określi odrębna umowa. 6. Odbiór i dostawa bielizny odbywać się będzie samochodami Wykonawcy, na jego własny koszt. 7. Prowadzenie magazynu i punktu obrotu i wydawania bielizny leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby magazyn i punkt obrotu i wydawania bielizny był dostępny w dni pracujące w godz. 7:00-15:00 a w przypadku następujących po sobie kolejno trzech dni wolnych od pracy (święta) Wykonawca musi zapewnić dyżur. 8. Wykonawca ma obowiązek ponoszenia kosztów zakupu środków czystościowych, piorących, preparatów dezynfekcyjnych oraz worków i pojemników do pakowania transportowanej bielizny, zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego w odniesieniu do poszczególnych rodzajów asortymentu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kontroli (czystej) bielizny sanitarnej w szczególności poprzez wykonywanie badań mikrobiologicznych co najmniej jeden raz na pół roku a także prowadzić dokumentację z wykonywanych badań i przynajmniej raz na pół roku przedstawić ją zamawiającemu (Pielęgniarce Epidemiologicznej). 10.Zlecenie całości lub części usług podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • świadczenie usług pralniczych bielizny szpitalnej

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.21.10.00 - 98.21.10.00 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8000 PLN (osiem tysięcy zł.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują pralnią, która zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 158) posiada barierę higieniczną oraz ma możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej w tym oddziałów zakaźnych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonują nadal minimum 1 usługę w zakresie prania dla placówki służby zdrowia o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały bądź są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują środkami transportu przeznaczonymi do realizacji zamówienia dostosowanymi do transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Wykaz środków piorąco-dezynfekujących jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia, dopuszczonych do obrotu i używania na terenie RP; 2) Badania mikrobiologiczne z 2010 r. dokumentujące skuteczność procesu prania bielizny noworodkowej i operacyjnej - minimum po jednym badaniu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Potwierdzenie wniesienia wadium, 2) Zobowiązanie do wpłacenia/wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 3% ceny ofertowej, w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego. 3) aktualna opinia sanitarna, wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne, że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, z miejsca gdzie będzie wykonywana usługa. 4) aktualna opinia/decyzja właściwego terenowego oddziału Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca, że wykonawca spełnia wymagania dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Cena może ulec zmianie jedynie o wskaźnik inflacji ogłaszany raz w roku przez Prezesa GUS 2)W przypadku niedotrzymania uzgodnionego terminu wykonania usługi zamówienia częściowego Wykonawca zapłaci karę w wysokości 1% za każdy dzień zwłoki liczonej od wartości zleconej usługi. Naliczone kary umowne mogą być potrącane z zobowiązań Zamawiającego wobec Wykonawcy, wynikających z niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ul. dr A. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków Sekcja zamówień publicznych pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ul. dr A. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków Sekcja zamówień publicznych pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.