eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Świadczenie usług przewozowych dla Starostwa Powiatowego w Pile



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Piła: Świadczenie usług przewozowych dla Starostwa Powiatowego w Pile
Numer ogłoszenia: 123627 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych dla Starostwa Powiatowego w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa oznaczona tytułem: Świadczenie usług przewozowych dla Starostwa Powiatowego w Pile. 1) Usługa obejmuje: a) wynoszenie dokumentów oraz wyposażenia (meble biurowe (szafy, biurka, fotele obrotowe, krzesła, stoły, itp.), sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy, szafy pancerne) z pokoi wskazanych przez Zamawiającego; b) załadunek, przewóz oraz rozładunek; c) wnoszenie przewiezionych akt oraz wyposażenia do pokoi wskazanych przez Zamawiającego; d) ustawienie mebli oraz innego sprzętu we wskazane miejsce. 2) Usługi będą przeprowadzane w godzinach pracy oraz w soboty i niedziele godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Budynki, w których mieszczą się biura do przeprowadzenia nie są wyposażone w windy. 3) Usługi świadczone będą sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2009 r. 4) Przewóz samochodem Wykonawcy na odległości do 1 km - pomiędzy budynkiem przy ul. Dzieci Polskich 26 a budynkiem Starostwa Powiatowego przy Al. Niepodległości 33/35. 5) Pracownik Zamawiającego upoważniony do kontaktu z Wykonawcą będzie składał telefonicznie lub faksem zlecenia zawierające termin wykonania, ilość pomieszczeń do przeprowadzenia i inne niezbędne informacje. Datą wykonania zlecenia będzie dzień przyjęcia prac potwierdzony podpisanym protokołem wykonania usługi. Zlecania będą składane z trzydniowym wyprzedzeniem. 2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za powierzone wyposażenie i dokumenty w czasie świadczenia usługi przewozu (przeprowadzki). 3. Warunki zapłaty: - Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT za poszczególne zlecenia, po przyjęciu przez Zamawiającego protokołu z wykonania usługi; - Termin płatności faktur - 14 dni. 4. Podwykonawcy - Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca powinien prowadzić działalność związaną z transportem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonawca powinien dysponować, co najmniej 4 pracownikami do przenoszenia wyposażenia i dokumentacji, b) Wymaga się, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym: - samochód ciężarowy, - wózek na gumowych kołach do przewożenia przedmiotów ciężkich i wielkogabarytowych o masie do 400 kg, - pasy do przenoszenia mebli, - pudła kartonowe do przewozu dokumentacji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 10 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania wystarczającej ilości pracowników. 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania wymaganego potencjału technicznego. 6. Kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 10 000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 37 64-920 Piła pokój 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.