eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Przebudowa drogi gminnej Bartniki - Mchówko + łącznik A-B do wsi Brzezice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Przasnysz: Przebudowa drogi gminnej Bartniki - Mchówko + łącznik A-B do wsi Brzezice
Numer ogłoszenia: 123600 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522709, fax 029 7522709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przasnysz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Bartniki - Mchówko + łącznik A-B do wsi Brzezice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Bartniki - Mchówko + łącznik A-B do wsi Brzezice na odcinkach o łącznej długości 2.200 mb tj. ciąg główny 1.700 m oraz łącznik 500 m o szerokości jezdni odpowiednio 5,00 m i 3,00 m. Prace polegały będą na : 1. wzmocnieniu istniejącej nawierzchni żwirowej warstwą z kruszywa naturalengo stabilizowanego mechanicznie 2. wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego 3. poprawa odwodnienia poprzez oczyszczenie rowów 4. przebudowa przepustu pod drogą, zjazdy, profilowanie poboczy Szczegółowy zakres prac okreslono w przedmiarze robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art.22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 164, poz.1163 z 2006 r. z późn. zm,) oraz spełniający warunki dodatkowe: a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c. prowadza działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; d. dysponują odpowiednim sprzętem przewidzianym do realizacji zamówienia; e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że brak ich uzupełnienia skutkowałby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy /na załączonym druku/ 2. Wypełniony kosztorys ofertowy - na załączniku nr 4 do oferty 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp na załączniku nr 1 do oferty 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku spółki cywilnej obowiązuje załączenie umowy spółki, a w przypadku konsorcjum - umowy konsorcjum. Dla osób podpisujących ofertę, a nie występujących w dokumentach rejestrowych firmy wymagane jest pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Powyższa informacja dotyczy urzędujących członków władz firmy, umieszczonych w rejestrze firmy i uprawnionych do reprezentowania jej na zewnątrz, bądź uprawnionych do reprezentacji na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykaz kadry inżynieryjno-technicznej odpowiedzialnej za realizacje zamówienia wraz z kserokopią stosownych uprawnień kierownika budowy - załącznik własny. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 2 Wykonawca dysponuje minimum: zespołem maszyn do produkcji mas bitumicznych wyposażonym w automatyczne sterowanie, układarką wyposażoną w automatyczne sterowanie, walcem ogumionym i stalowym, skrapiarką do betonu oraz samochodami samowyładowczymi w liczbie zapewniającej ciągłość dostawy masy. 10. Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat o zakresie i charakterze porównywalnym do wielkości zamówienia - załącznik nr 3 Minimum trzy referencje o zrealizowaniu robót w zakresie budowy lub modernizacji dróg z okresu ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z potwierdzeniem wystawiającego referencje, że prace były wykonane prawidłowo i terminowo. 11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty i zysk - za rok obrotowy 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12. Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ - załącznik nr 5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania W przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: 1) Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum /spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 2) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela /partnera wiodącego/ 3) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela -partnera wiodącego- wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć do oferty. 4) Przedstawiciel -wiodący partner- winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. 5) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. St.Kostki 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. St.Kostki 5, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.