Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Syców: Remont ulicy W. Sikorskiego w Sycowie .
Numer ogłoszenia: 123595 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Syców, ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855118, fax 062 7855104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sycow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy W. Sikorskiego w Sycowie ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulicy W. Sikorskiego w Sycowie Zakres prac : - Roboty przygotowawcze - Roboty ziemne - Konstrukcja drogi, - Urządzenia obce. Długość 0,107 km. Lokalizacja: gmina Syców
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 1.5. wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie budowy lub remontu dróg, o wartości porównywalnej lub większej wartości do przedmiotowego zamówienia każda wraz z potwierdzeniem, że wykonali w/w roboty należycie, 1.6. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . a także: 1.8. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 1.9. wniosą wadium w wysokości 1 000 PLN Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty zgodne z art. 26 ust.2 PZP i wyszczególnione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - 3) Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania . 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , Warunek posiadania odpowiedniego doświadczenia zostanie spełniony jeżeli: Wykonawca przedłoży dokumenty (referencje lub równoważny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie. 5) Wykaz kadry tj. min. 1 pracownika z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - w Warunek posiadania odpowiedniego doświadczenia zostanie spełniony jeżeli: Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia . a ponadto : 7) Dowód wpłaty/wniesienia wadium 8) Wypełniony i podpisany formularz oferty 9) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania , o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sycow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Sycowie ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców pok.nr 14, 16 ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Sycowie - pok. nr 24 sektetariat ul. Mickiewicza 1 56-500 Syców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Prace konserwatorskie przy budynku kostnicy w zespole cmentarza komunalnego w Sycowie
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 117316E Chorzyna - Smugi
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2358C Łabiszyn - Pturek od km 4+870 do km 8+600, dł. 3,730 km (Lubostroń - Pturek)
- Przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Parkowa w m. Dąbrówka, gm. Kamień Krajeński - etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.