eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa szkolenia zawodowego



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Mielec: Usługa szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 123583 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, fax 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa : przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób o nazwie Księgowość komputerowa - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80423000-5 - usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, posiadające wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera, a także znajomość podstaw rachunkowości. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie, PUP pokryje koszty tych badań w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy. 3.Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia księgowości w firmie z wykorzystaniem komputerowych systemów finansowo-księgowych. Uczestnik powinien poznać zagadnienia dotyczące księgowości i rachunkowości komputerowej. 4.Szkolenie powinno być przeprowadzone na terenie Mielca. 5.Szkolenie powinno obejmować 150 godzin lekcyjnych na jednego uczestnika bez wliczania przerw, w tym: 40 godzin lekcyjnych zagadnienia z zakresu rachunkowości ( 10 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych), 70 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych z zakresu obsługi programu SYMFONIA,40 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych z zakresu obsługi programu PŁATNIK. 6.Zajęcia winny odbywać się w następujące po sobie dni robocze (bez sobót, niedziel i dni wolnych od pracy), od 6 do 8 godzin lekcyjnych dziennie. 7.Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia z zakresu rachunkowości, obsługi programu SYMFONIA oraz obsługi programu PŁATNIK. 8.Wymagany termin realizacji: rozpoczęcie czerwiec 2008r. 9.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem. Wymagane jest potwierdzenie ukończenia szkolenia poprzez wydanie uczestnikom zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r., nr 31, poz.216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 10.Wykonawca zobowiązuje się przygotować test wstępny ( z zakresu podstaw rachunkowości) wraz z kluczem w celu wyłonienia grupy docelowej objętej szkoleniem. Test wraz z kluczem należy przygotować do dnia 28.05.2008r. i przedstawić podczas negocjacji 11.Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia:materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), bazę sprzętową zapewniającą płynną realizację szkolenia,bazę do zajęć praktycznych umożliwiającą nabycie umiejętności praktycznych, samodzielne stanowisko komputerowe,zaplecze dydaktyczne i kadrę prowadzącą szkolenie posiadającą kwalifikacje odpowiednie do prowadzonego szkolenia, catering (koszt na 1 osobę 7zł za 1 dzień szkolenia). 12.Uczestnicy szkolenia powyżej 25-go roku życia zostaną ubezpieczeni przez Wykonawcę od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Suma ubezpieczenia NNW powinna wynosić nie mniej niż 2000zł. 13.Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia:miejsc (w tym budynków i pomieszczeń), w których odbywać się będą zajęcia dla uczestnika szkolenia (np. na tablicy informacyjnej, salach szkoleniowych), wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia,materiałów dydaktycznych,zaświadczeń, dyplomów, certyfikatów o ukończeniu kursu informacją o współfinansowaniu przez Europejski Funduszu Społeczny wraz z logotypem Program Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Funduszu Społeczny stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, które są zamieszczone na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej www.wup-rzeszow.pl. W przypadku gdy szkolenie kończy się wydaniem świadectwa na formularzu wg obowiązującego wzoru (np. Ministerstwa Edukacji Narodowej) Wykonawca wyda dodatkowy dyplom spełniający wymogi informacyjne. 14.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 15.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 roku oraz poinformowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego szkolenia, a w przypadku zmiany miejsca archiwizacji ww. dokumentów do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Szkolenie realizowane w ramach projektu Więcej szans w powiecie mieleckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI. Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mielecka Szkoła Biznesu Policealne Studium Zawodowe Dla Dorosłych, ul. Biernackiego 6, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 13000,00 / oferta z najwyższą ceną: 13000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.