Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-28
Konstancin-Jeziorna: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych oświetlenia drogowego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna
Numer ogłoszenia: 123538 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych oświetlenia drogowego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu projektów budowlano-wykonawczych, wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę sieci oświetlenia drogowego, następujących dróg, położonych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna z podziałem na 5 części: Zadanie nr 1 (Część 1): Kawęczyn, droga wojewódzka nr 734; Zadanie nr 2 (Część 2): Słomczyn, ul. Wilanowska; Zadanie nr 3 (Część 3): Okrzeszyn, droga wewnętrzna; Zadanie nr 4 (Część 4): Kępa Oborska, droga gminna; Zadanie nr 5 (Część 5): Konstancin-Jeziorna, ul. Kołobrzeska; Konstancin-Jeziorna, ul. Grabowa i Cedrowa; Konstancin-Jeziorna, ul. Orzechowa; Konstancin-Jeziorna, ul. Pocztowa; Ciszyca, droga gminna; Parcela, ul. Grzybowska; Borowina, ul. Zaleśna i Topolowa; Bielawa, droga powiatowa; Konstancin-Jeziorna, ulica Mostowa..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówień uzupełniających - opracowanie projektów budowlanych - dokumentacji projektowej dotyczących: -ewentualnej przebudowy infrastruktury w pasie drogowym, w zakresie umożliwiającym realizację zadania, -istotnego rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20 procent wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 157.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej (co najmniej Projekt budowlany i wykonawczy) sieci oświetlenia drogowego oraz przyłączy nn 0,4 kV o wartości: - dla Części I - IV minimum 10.000 zł każda; - dla Części V - minimum 50.000 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia, dla każdej z Części I - IV minimum: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń jako projektant, oraz opracował co najmniej 2 dokumentacje projektowe (projekt budowlany i wykonawczy) w zakresie sieci oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 10.000 zł brutto każda, - jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń jako sprawdzający, oraz opracował lub sprawdził co najmniej 2 dokumentacje projektowe (projekt budowlany i wykonawczy) w zakresie sieci oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 10.000 zł brutto każda; dla części V minimum: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń jako projektant, oraz opracował co najmniej 2 dokumentacje projektowe (projekt budowlany i wykonawczy) w zakresie sieci oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda, - jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń jako sprawdzający, oraz opracowała lub sprawdziła co najmniej 2 dokumentacje projektowe (projekt budowlany i wykonawczy) w zakresie sieci oświetlenia ulicznego za o wartość min. 50.000 zł brutto każda.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty tj.: 1) wprowadzenie wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, iż zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 2) Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ. c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z winy Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstancinjeziorna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 23, Biuro Zamówień Publicznych, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:00, miejsce: UMiG Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, Biuro Zamówień Publicznych, 05-520 Konstancin-Jeziorna, pok. nr 4 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Kawęczyn, droga wojewódzka nr 734;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Kawęczyn, droga wojewódzka nr 734;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 157.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Słomczyn, ul. Wilanowska;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Słomczyn, ul. Wilanowska;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 157.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Okrzeszyn, droga wewnętrzna;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Okrzeszyn, droga wewnętrzna;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 157.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Kępa Oborska, droga gminna;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Kępa Oborska, droga gminna;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 157.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Konstancin-Jeziorna, ul. Kołobrzeska; Konstancin-Jeziorna, ul. Grabowa i Cedrowa; Konstancin-Jeziorna, ul. Orzechowa; Konstancin-Jeziorna, ul. Pocztowa; Ciszyca, droga gminna; Parcela, ul. Grzybowska; Borowina, ul. Zaleśna i Topolowa; Bielawa, droga powiatowa; Konstancin-Jeziorna, ulica Mostowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Konstancin-Jeziorna, ul. Kołobrzeska; Konstancin-Jeziorna, ul. Grabowa i Cedrowa; Konstancin-Jeziorna, ul. Orzechowa; Konstancin-Jeziorna, ul. Pocztowa; Ciszyca, droga gminna; Parcela, ul. Grzybowska; Borowina, ul. Zaleśna i Topolowa; Bielawa, droga powiatowa; Konstancin-Jeziorna, ulica Mostowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 157.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Otfinowie wraz z założeniem terenów zielonych oraz budową instalacji oświetlenia
- Modernizacja istniejących budynków użyteczności publicznej z optymalizacją wytwarzania energii na potrzeby własne.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka
- MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I ROZBUDOWA SIECI KANALIZACJI W MSC. BIDZINY I JASICE
- Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych
więcej: Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.