eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa i montaż wyposażenia dla Regionalnego Ośrodka Sportu, Rekreacji, Rehabilitacji i Turystyki w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-26

Siedlce: Dostawa i montaż wyposażenia dla Regionalnego Ośrodka Sportu, Rekreacji, Rehabilitacji i Turystyki w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 123527 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o. , ul. Starowiejska 60, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 644 23 99, faks 0-25 644 23 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dla Regionalnego Ośrodka Sportu, Rekreacji, Rehabilitacji i Turystyki w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia dla Regionalnego Ośrodka Sportu, Rekreacji, Rehabilitacji i Turystyki w Siedlcach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: część I: meble różne, część II: piłkarskie pomoce treningowe, sprzęt do sportów uprawianych na boiskach, część III: krzesła, część IV: artykuły łazienkowe i kuchenne, drobny sprzęt biurowy. Szczegółowy opis każdej części zamówienia znajduje się w Załączniku do niniejszej SIWZ - Przedmiot zamówienia na Część I, II, III i IV..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówień uzupełniających do 20% wartości podstawowej w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.15.10.00-5, 37.45.17.30-0, 37.45.10.00-4, 39.11.20.00-0, 44.41.00.00-7, 30.19.70.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - Załącznik nr 3 do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - Załącznik nr 3 do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - Załącznik nr 3 do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - Załącznik nr 3 do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Starowiejska 60, 08-110 Siedlce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Starowiejska 60, 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Regionalnego Ośrodka Sportu, Rekreacji, Rehabilitacji i Turystyki w Siedlcach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafy metalowe malowane proszkowo, o wysokości 2000 - 2250 mm, szerokości 800 mm, dwudrzwiowe, korpus w kolorze beżowym RAL 1014, drzwiczki w kolorze czerwonym RAL 3020, każde drzwi zamykane na oddzielny klucz, z siedziskami stałymi wysuniętymi do przodu , posiadające w każdej części po dwie półki usytuowane - jedna od góry, druga na dole szafy, w środku przestrzeń z drążkiem na ubranie oraz dwoma haczykami po bokach - szt. 22; 2. Szafy metalowe malowane proszkowo, o wysokości 2000-2250 mm, szerokości 800 mm, dwuczęściowe, otwarte, 22 szt. w kolorze czerwonym RAL 3020 i 22 szt. w kolorze zielonym RAL 6018, z siedziskami stałymi wysuniętymi do przodu , posiadające w każdej części po dwie półki usytuowane - jedna od góry, druga na dole szafy, w środku przestrzeń z drążkiem na ubranie oraz dwoma haczykami po bokach - tj. poz. 1 bez drzwi - szt. 44; 3. Ławki szatniowe dwustronne o konstrukcji metalowej, z wieszakami , z siedziskami drewnianymi dł. 1,5 m - szt. 3; 4. Ławki szatniowe jednostronne o konstrukcji metalowej, z wieszakami , z siedziskami drewnianymi dł. 1,5 m - szt.13; 5. Szafa metalowa malowana proszkowo, korpus w kolorze beżowym RAL 1014, drzwiczki w kolorze czerwonym RAL 3020 i zielonym RAL 6018 z 20 schowkami zamykanymi na kluczyki z przeznaczeniem na depozyty kibiców - szt.1; 6. Szafy na nosze dopasowane do noszy stanowiących element niniejszego zamówienia - szt.2; 7.Nosze medyczne do pomieszczeń pomocy medycznej - szt.2; 8. Szafa medyczna szklona metalowa, do pomieszczenia pierwszej pomocy o wys. min. 1800 mm i szer. 800mm - szt.2; 9. Szafa pancerna /Sejf/ do przechowywania gotówki w kasach o wym. zewnętrznych ok. 1000-1200 x700-800 x500-600 mm z dwiema wewnętrznymi półkami, Szafa pancerna /Sejf/ do przechowywania gotówki w kasach spełniająca wymogi co najmniej klasy II o wym. zewnętrznych ok. 1000-1200 x700-800 x500-600 mm z dwiema wewnętrznymi półkami, posiadająca atest Instytutu Mechaniki Precyzyjnej lub ECB-S - szt. 2; 10. Łóżka do masażu - szt. 2; 11. Kozetki lekarskie - szt. 2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Regionalnego Ośrodka Sportu, Rekreacji, Rehabilitacji i Turystyki w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tablice trenerskie magnetyczne 0,6x0,9 m - szt.6; 2. Tunel stadionowy z konstrukcją aluminiowo-stalową i pokryciem z tkaniny PCV, rozsuwany dzięki kółkom pneumatycznym składający się z modułów, długość po rozsunięciu 7,30-7,60 cm -szt. 1;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 37.45.17.30-0, 37.45.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Regionalnego Ośrodka Sportu, Rekreacji, Rehabilitacji i Turystyki w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krzesła biurowe obrotowe, na kółkach, z regulowaną wysokością fotela, siedzisko z miękkiej gąbki i obszyte tkaniną membranową, z zagłówkiem i podłokietnikami, podstawa chromowana - szt. 8; 2. Krzesła biurowe o konstrukcji stalowej chromowanej, tapicerka podstawowa - szt.70; 3. Stołki barowe obrotowe z oparciem, o regulowanej wysokości siedziska , górny poziom siedziska min 80 cm, z podparciem na stopy, konstrukcja metalowa chromowana - szt.40; 4. Fotel gabinetowy obrotowy na kółkach z mechanizmem TILT , tapicerka ze skory naturalnej lub ekoskóry w kolorze brązowym, podstawa, chromowana - szt.1; 5. Krzesło tapicerowane o konstrukcji drewnianej, z miękkim oparciem, tapicerka na siedzisku i oparciu ze skóry naturalnej lub ekoskóry całość w kolorze brązowym - szt.6;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Regionalnego Ośrodka Sportu, Rekreacji, Rehabilitacji i Turystyki w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lustro łazienkowe dla osób niepełnosprawnych pochylne wymiary szerokość 40-42 cm wysokość :60-78 cm - szt. 3; 2. Lustro łazienkowe wymiary szerokość 40 -45 cm wysokość : 60-75 cm - szt.49; 3. Dozownik mydła w płynie pojemność zbiornika 800 ml, w kolorze białym, zamykany na kluczyk, mydło uzupełniane z karnistra - szt.53; 4. Dozownik mydła w płynie ze stali polerowanej, pojemność zbiornika 0,4 l, mydło uzupełniane w karnistrze - szt.2; 5. Suszarka elektryczna do rąk, włączana automatycznie, obudowa metalowa, w kolorze białym, o mocy wyjściowej min 1800 W - szt.17; 6. Pojemnik na pojedyncze ręczniki papierowe, w kolorze białym, zamykany na kluczyk, pojemność do 500 szt. ręczników - szt.23; 7. Pojemnik na pojedyncze ręczniki papierowe, metalowe polerowane, o pojemności do 250 ręczników, z okienkiem do kontroli ilości ręczników - szt.2; 8. Pojemnik na papier toaletowy dostosowany do papieru o maksymalnej średnicy roli 26 cm, w kolorze białym, zamykany na kluczyk - szt.47; 9. Uchwyt do papieru toaletowego z blachy stalowej polerowanej - szt.2; 10. Szczotka do toalety z tworzywa sztucznego, stojąca, w kolorze białym - szt.47; 11. Szczotka do toalety stojąca z elementami metalowymi polerowanymi - szt.2; 12. Kosze biurowe plastikowe poj. 9 l z uchylną pokrywą - szt.11; 13. Kosze biurowe plastikowe poj. 15 l z uchylną pokrywą - szt.24; 14. Kosze biurowe plastikowe poj. 25 l z uchylną pokrywą - szt.23; 15. Kosze biurowe ze stali nierdzewnej otwierane przyciskiem pedałowym srebrne polerowane poj. 12-15 l zaopatrzonej w wyjmowane plastikowe wiadro - szt.7;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 44.41.00.00-7, 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.